Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2009, 16:18 uur
FunkyMonk mag morgen het nieuwe album van de week uitkiezen, ik ben benieuwd.
0
geplaatst: 11 april 2009, 16:27 uur
Ik zit nu te piekeren over welke ik nou moet kiezen. Zit tussen 3 albums te denken
0
boomkat
geplaatst: 11 april 2009, 16:43 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja iedereen mag zijn eigen keuze maken en jaren '90 muziek is zelfs populair onder de users. Dat jij het niet kunt waarderen wil niet zeggen dat de rest zich daar op moet aanpassen.
Ja iedereen mag zijn eigen keuze maken en jaren '90 muziek is zelfs populair onder de users. Dat jij het niet kunt waarderen wil niet zeggen dat de rest zich daar op moet aanpassen.
Je zou ook gewoon rekening kunnen houden met andere mensen ....

0
geplaatst: 11 april 2009, 16:46 uur
Ja maar houd je met 1 iemand rekening of met je jezelf of met 20 users is nogal een verschil.
0
geplaatst: 11 april 2009, 16:48 uur
Daarnaast is het redelijk 50/50 tot nu toe, er komen albums uit de jaren '90 en uit de 21ste eeuw voorbij.
0
Rene1979
geplaatst: 11 april 2009, 20:24 uur
Mijn benieuwen wat er morgen komt....
Ik mis nog die echte topper...
En ja MJ ben er bang voor...(aire)
Ik mis nog die echte topper...
En ja MJ ben er bang voor...(aire)
0
boomkat
geplaatst: 12 april 2009, 16:48 uur
Stapler schreef:
Ja maar houd je met 1 iemand rekening of met je jezelf of met 20 users is nogal een verschil.
Mja, gewoon een kwestie van niet altijd dezelfde soort albums kiezen. Kan niet al te veel gevraagd zijn
Maar verder even goede vrienden. Het kwam alleen wel erg bot over.
0
geplaatst: 12 april 2009, 16:56 uur
Erg bot? Meen je dat nou serieus? Volgens mij viel het wel mee, ook als ik het zo terug lees en anders was het niet mijn bedoeling
. Inderdaad variatie kan geen kwaad maar laat het de user in kwestie zelf beslissen.
Ik heb trouwens een PM naar FunkyMonk verzonden, ik hoop maar dat hij het niet vergeet en het album van de week kan plaatsen. Anders is de volgende op de lijst aan de beurt en dat is Korhymes.
. Inderdaad variatie kan geen kwaad maar laat het de user in kwestie zelf beslissen.Ik heb trouwens een PM naar FunkyMonk verzonden, ik hoop maar dat hij het niet vergeet en het album van de week kan plaatsen. Anders is de volgende op de lijst aan de beurt en dat is Korhymes.
0
geplaatst: 12 april 2009, 18:12 uur
Yupyup; merci om me hieraan te herinneren. Ik stel Blue Funk van Heavy D voor. Een jaren '90 album; en daar het nog véél te weinig stemmen heeft hier, introduceer ik het hier maar even.
Je zou me eens een lijst moeten geven van alle users waar ik een PM moet naar sturen. Alvast bedankt!
Je zou me eens een lijst moeten geven van alle users waar ik een PM moet naar sturen. Alvast bedankt!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 april 2009, 23:54 uur
Ah, das een fijn plaatje! zal hem snel weer eens opzoeken 

0
geplaatst: 13 april 2009, 14:48 uur
Heb hem op vinyl 
Yes Yes Y'all is één van mijn favoriete Premier beats..

Yes Yes Y'all is één van mijn favoriete Premier beats..
0
geplaatst: 16 april 2009, 21:33 uur
Maar natuurlijk kun je meedoen; hoe meer zielen hoe meer vreugd
. Je kent de regels?
Dit is de lijst, ik heb je naam wel onderaan geplaatst (Na reijersen, de namen die onder jou staan zijn nu allemaal al een keer geweest):
- Korhymes
- Boris91
- Social_Mask
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Raffael77
- Jelle
- Pooiertje
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Misorabi
- Modder-Eter
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
. Je kent de regels?Dit is de lijst, ik heb je naam wel onderaan geplaatst (Na reijersen, de namen die onder jou staan zijn nu allemaal al een keer geweest):
- Korhymes
- Boris91
- Social_Mask
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Raffael77
- Jelle
- Pooiertje
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Misorabi
- Modder-Eter
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
0
geplaatst: 17 april 2009, 15:26 uur
Dan plaats ik me er ook nog even tussen als het niet erg is. 
- Korhymes
- Boris91
- Social_Mask
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Raffael77
- Jelle
- Pooiertje
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Misorabi
- J.M.
- Modder-Eter
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk

- Korhymes
- Boris91
- Social_Mask
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Raffael77
- Jelle
- Pooiertje
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Misorabi
- J.M.
- Modder-Eter
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk
0
geplaatst: 17 april 2009, 21:25 uur
0
geplaatst: 19 april 2009, 13:17 uur
Mijn keuze van hiphop album van de week is
Seven Star - My Mother and Father Were Astronauts
Het zijn vaak spacy, mooie, organische beats. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven, maar het heeft een heel natuurlijke sound. Het had bij mij een paar luisterbeurten nodig om goed door te dringen maar daarna is het echt een heerlijk plaatje. Echt een groeier dit dus, dus ik verwacht niet dat mensen dit meteen dope gaan vinden na een eerste luisterbeurt. Wel was ik meteen onder de indruk van de teksten, Seven bescrhijft zijn ideeën over de mensheid op een hele mooie manier, ik ben er niet altijd mee eens maar het blijft prachtig om naar te luisteren. Ik kon mijn favoriet van hem niet vinden op youtube dus ik heb hem zelf maar upgeload.
Clairevoyages
Ik ga nu aan iedereen die PM sturen, als ik je ben vergeten, stuur me dan een PM en dan stuur ik je alsnog de link ^_^
Seven Star - My Mother and Father Were Astronauts
Het zijn vaak spacy, mooie, organische beats. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven, maar het heeft een heel natuurlijke sound. Het had bij mij een paar luisterbeurten nodig om goed door te dringen maar daarna is het echt een heerlijk plaatje. Echt een groeier dit dus, dus ik verwacht niet dat mensen dit meteen dope gaan vinden na een eerste luisterbeurt. Wel was ik meteen onder de indruk van de teksten, Seven bescrhijft zijn ideeën over de mensheid op een hele mooie manier, ik ben er niet altijd mee eens maar het blijft prachtig om naar te luisteren. Ik kon mijn favoriet van hem niet vinden op youtube dus ik heb hem zelf maar upgeload.
Clairevoyages
Ik ga nu aan iedereen die PM sturen, als ik je ben vergeten, stuur me dan een PM en dan stuur ik je alsnog de link ^_^
0
lambf
geplaatst: 19 april 2009, 15:32 uur
Kunnen we niet een maandje even stoppen, ik ben nog maar bij het 2e album pfft.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 19 april 2009, 15:36 uur
Hahaha, hoezo. 1 album in de week luisteren is toch niet zo veel?
0
lambf
geplaatst: 19 april 2009, 19:07 uur
Dj2Jelle schreef:
Nee, dat is niet veel. Maar om een album te beoordelen duurt soms wel langer, en ik heb ook een hoop andere dingen die ik graag luisteren, dus dan wil het er nog wel eens bij inschieten. Zo van: "O shit, zijn ze nu alweer met een nieuw album bezig, moet de vorige ook nog beluisteren."
0
geplaatst: 19 april 2009, 23:22 uur
lambf schreef:
Nee, dat is niet veel. Maar om een album te beoordelen duurt soms wel langer, en ik heb ook een hoop andere dingen die ik graag luisteren, dus dan wil het er nog wel eens bij inschieten. Zo van: "O shit, zijn ze nu alweer met een nieuw album bezig, moet de vorige ook nog beluisteren."
(quote)
Heb ik ook veel de laatste tijd... Heb wel het nieuwe album al bedacht

* denotes required fields.