MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
FunkyMonk mag morgen het nieuwe album van de week uitkiezen, ik ben benieuwd.

Ik zit nu te piekeren over welke ik nou moet kiezen. Zit tussen 3 albums te denken

Helpt dat bij het denkproces, tussen wat albums gaan zitten?

boomkat
Rhythm & Poetry schreef:
Ja iedereen mag zijn eigen keuze maken en jaren '90 muziek is zelfs populair onder de users. Dat jij het niet kunt waarderen wil niet zeggen dat de rest zich daar op moet aanpassen.

Je zou ook gewoon rekening kunnen houden met andere mensen ....

Ja maar houd je met 1 iemand rekening of met je jezelf of met 20 users is nogal een verschil.

Aire. is back (?).

Daarnaast is het redelijk 50/50 tot nu toe, er komen albums uit de jaren '90 en uit de 21ste eeuw voorbij.

Rene1979
Mijn benieuwen wat er morgen komt....
Ik mis nog die echte topper...
En ja MJ ben er bang voor...(aire)

boomkat
Stapler schreef:
Ja maar houd je met 1 iemand rekening of met je jezelf of met 20 users is nogal een verschil.

Mja, gewoon een kwestie van niet altijd dezelfde soort albums kiezen. Kan niet al te veel gevraagd zijn Maar verder even goede vrienden. Het kwam alleen wel erg bot over.

Erg bot? Meen je dat nou serieus? Volgens mij viel het wel mee, ook als ik het zo terug lees en anders was het niet mijn bedoeling . Inderdaad variatie kan geen kwaad maar laat het de user in kwestie zelf beslissen.

Ik heb trouwens een PM naar FunkyMonk verzonden, ik hoop maar dat hij het niet vergeet en het album van de week kan plaatsen. Anders is de volgende op de lijst aan de beurt en dat is Korhymes.

Yupyup; merci om me hieraan te herinneren. Ik stel Blue Funk van Heavy D voor. Een jaren '90 album; en daar het nog véél te weinig stemmen heeft hier, introduceer ik het hier maar even.

Je zou me eens een lijst moeten geven van alle users waar ik een PM moet naar sturen. Alvast bedankt!

Rene1979
Ik ben benieuwd Funkymonk...

RedLightCityBoy
Ah, das een fijn plaatje! zal hem snel weer eens opzoeken

Heb hem op vinyl

Yes Yes Y'all is één van mijn favoriete Premier beats..

Rene1979
Wie is de volgende?

Corry(Korhymes)

kan ik nog meedoen? zag dit topic nogal laat

Maar natuurlijk kun je meedoen; hoe meer zielen hoe meer vreugd . Je kent de regels?

Dit is de lijst, ik heb je naam wel onderaan geplaatst (Na reijersen, de namen die onder jou staan zijn nu allemaal al een keer geweest):

- Korhymes
- Boris91
- Social_Mask
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Raffael77
- Jelle
- Pooiertje
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Misorabi
- Modder-Eter
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk

ja hoor ken de regels wel, nog maar 17 weken te gaan!!

Dan plaats ik me er ook nog even tussen als het niet erg is.

- Korhymes
- Boris91
- Social_Mask
-RedLightCityBoy
-Jurrien
-kemm
- JLjuju
- Kill
- rene1979
- Seedorf
- Raffael77
- Jelle
- Pooiertje
- Gekkenhuis
- Relax
- lambf
- reijersen
- Misorabi
- J.M.
- Modder-Eter
- R&P
- Aghora
- Osiris Apis
- Stapler
- Nega
- FunkyMonk

Rhythm & Poetry schreef:
hoe meer zielen hoe meer vreugd

Mijn keuze van hiphop album van de week is

Seven Star - My Mother and Father Were Astronauts

Het zijn vaak spacy, mooie, organische beats. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven, maar het heeft een heel natuurlijke sound. Het had bij mij een paar luisterbeurten nodig om goed door te dringen maar daarna is het echt een heerlijk plaatje. Echt een groeier dit dus, dus ik verwacht niet dat mensen dit meteen dope gaan vinden na een eerste luisterbeurt. Wel was ik meteen onder de indruk van de teksten, Seven bescrhijft zijn ideeën over de mensheid op een hele mooie manier, ik ben er niet altijd mee eens maar het blijft prachtig om naar te luisteren. Ik kon mijn favoriet van hem niet vinden op youtube dus ik heb hem zelf maar upgeload.

Clairevoyages

Ik ga nu aan iedereen die PM sturen, als ik je ben vergeten, stuur me dan een PM en dan stuur ik je alsnog de link ^_^

hoe schrijf je iemand anders uit?

lambf
Kunnen we niet een maandje even stoppen, ik ben nog maar bij het 2e album pfft.

Dj2Jelle
Hahaha, hoezo. 1 album in de week luisteren is toch niet zo veel?

Geouwehoer over avatars verwijderd.

lambf
Dj2Jelle schreef:
Hahaha, hoezo. 1 album in de week luisteren is toch niet zo veel?

Nee, dat is niet veel. Maar om een album te beoordelen duurt soms wel langer, en ik heb ook een hoop andere dingen die ik graag luisteren, dus dan wil het er nog wel eens bij inschieten. Zo van: "O shit, zijn ze nu alweer met een nieuw album bezig, moet de vorige ook nog beluisteren."

Klinkt goed

Rene1979
Thanks Korhymes ben benieuwd!

lambf schreef:
(quote)

Nee, dat is niet veel. Maar om een album te beoordelen duurt soms wel langer, en ik heb ook een hoop andere dingen die ik graag luisteren, dus dan wil het er nog wel eens bij inschieten. Zo van: "O shit, zijn ze nu alweer met een nieuw album bezig, moet de vorige ook nog beluisteren."

Heb ik ook veel de laatste tijd... Heb wel het nieuwe album al bedacht

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.