Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
Dennisami
geplaatst: 13 juli 2012, 18:16 uur
Ik krijg net het album Life is good binnen , zal hem vaak besluisteren deze zomer en waarschijnlijk wordt het me album van het jaar !
0
geplaatst: 13 juli 2012, 18:19 uur
Ik vind Life is Good ook het hiphopalbum van de week. Misschien leuk om het topic zo in te vullen. Elke week zijn er toch genoeg hiphopreleases, vaak zit er wel wat tofs tussen.
En Dennis, check even mijn top 100 hiphop als je wilt. Misschien ontdek je wel wat goede muziek.
Genres >> R&B en Hip-Hop >> De hiphop top 100 van...
En Dennis, check even mijn top 100 hiphop als je wilt. Misschien ontdek je wel wat goede muziek.
Genres >> R&B en Hip-Hop >> De hiphop top 100 van...
0
Dennisami
geplaatst: 13 juli 2012, 18:28 uur
Ja zal ik zeker doen ik had al een commentje neergezet dat ik ik echt een hoop niet kende ik zal morgen wel even de tijd voor nemen om ze te beluisteren .
0
geplaatst: 13 juli 2012, 18:33 uur
Ik moet eerlijk zeggen dat Life is Good me positief verrast. Na de eerste twee singles verwachte ik er niet veel van, maar het klinkt toch allemaal wel lekker. Vooral het begin knalt lekker.
0
geplaatst: 13 juli 2012, 20:45 uur
The Don en Daughters vind ik anders super! Dus ga het album komende week ook maar checken.
0
geplaatst: 14 juli 2012, 17:11 uur
Mag ik -als enige digibeet op MuMe- een linkje? Dank!
Ik ben overigens benieuwd of Nas "het" nog heeft. Heb enkel zijn eerste 2 albums en de rest eigenlijk nooit willen checken. Ben benieuwd.
Ik ben overigens benieuwd of Nas "het" nog heeft. Heb enkel zijn eerste 2 albums en de rest eigenlijk nooit willen checken. Ben benieuwd.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 22:13 uur
Interessen om dit weer eens op te pakken? Ik sta er wel open voor, wil hiphoppend MuMe ook wil op de hoogte stellen...
0
geplaatst: 29 januari 2013, 22:21 uur
Mij lijkt het ook wel leuk om hier weer eens mee te beginnen.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 23:14 uur
Oke, laten we het proberen, ik zal zo wat pm's rondsturen. Bij genoeg animo gaan we het weer proberen!
Deelnemers
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
Deelnemers
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
0
geplaatst: 29 januari 2013, 23:48 uur
Lijkt me interessant. Bedankt voor de PM en count me in. Ik hoop dat ik het goed doe door mijzelf toe te voegen aan het lijst? :
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
0
Rene1979
geplaatst: 30 januari 2013, 05:28 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
0
geplaatst: 30 januari 2013, 10:51 uur
Weinig tijd, dus ik volg passief. Plus ik ken niet zoveel onbekende hh albums... Mooi initiatief toch!
0
geplaatst: 30 januari 2013, 12:14 uur
Wat de wijze man zegt:
De meeste albums die voorbij komen wil ik niet kennen of ken ik al. Mocht ik iets interessant voorbij zien komen dan draai ik vrolijk mee.
Raffael1977 schreef:
Ik kijk wel mee op de achtergrond.
Ik kijk wel mee op de achtergrond.
De meeste albums die voorbij komen wil ik niet kennen of ken ik al. Mocht ik iets interessant voorbij zien komen dan draai ik vrolijk mee.
0
Raffael1977
geplaatst: 30 januari 2013, 12:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wat de wijze man zegt:
Wat de wijze man zegt:
(quote)
Ik heb datzelfde gevoel als jou. Ik word er niet veel wijzer van of het is niet interessant genoeg.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 januari 2013, 15:19 uur
Ik blijf voorlopig ook op de achtergrond meekijken hier
altijd een leuk topic gevonden maar ik heb het veel te druk met het afwerken van mijn eigen to watch list om dit er nog bij te nemen.
altijd een leuk topic gevonden maar ik heb het veel te druk met het afwerken van mijn eigen to watch list om dit er nog bij te nemen.
0
Mb.
geplaatst: 30 januari 2013, 16:03 uur
Mijn interesse in Hip-Hop is de laatste tijd wat minder, dus ik laat dit topic even voor wat het is. 

0
geplaatst: 30 januari 2013, 17:24 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
0
geplaatst: 30 januari 2013, 20:34 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
0
geplaatst: 30 januari 2013, 21:48 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
Gaan we nog iets veranderen aan hoe het gedaan wordt? Of gaan we het opnieuw proberen?
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
Gaan we nog iets veranderen aan hoe het gedaan wordt? Of gaan we het opnieuw proberen?
0
geplaatst: 30 januari 2013, 21:52 uur
Misschien is het handig om een paar kleine aanpassingen in te voeren, maar ik zou nu zo even snel niet weten welke.
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we in ieder geval doen dat een album gewoon nog geen stemmen van de mensen in de groep mag hebben, ipv minder dan 15 of 20 stemmen waarmee we begonnen. Maar volgens deden we dit na een tijdje sowieso al.
Als de groep niet al te groot wordt kunnen we in ieder geval doen dat een album gewoon nog geen stemmen van de mensen in de groep mag hebben, ipv minder dan 15 of 20 stemmen waarmee we begonnen. Maar volgens deden we dit na een tijdje sowieso al.
0
geplaatst: 30 januari 2013, 23:32 uur
Ik denk dat een album met geen stemmen stemmen van de groep nog lastiger wordt... Maar het zou inderdaad leuk zijn als er iets was wat het interessant hield. Meestal verslapt het na een paar weken!
0
geplaatst: 31 januari 2013, 00:00 uur
Maakt het inderdaad leuker als nog niemand erop gestemd heeft die mee doen. Ook motiveert het iedereen denk ik als er gewoon in de week zelf - of uiterst de week ernaar - een eerste/definitieve mening over het desbetreffende album wordt gegeven; dan weet iedereen dat die het niet voor niks doet.
* denotes required fields.