Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 31 januari 2013, 11:37 uur
Ik vind dat een goede regel! Binnen een week een redelijke reactie waarin blijkt dat je het hebt geluisterd en wat je (eerste) indruk is. Dan heeft diegene die het album gekozen heeft ook het gevoel dat hij het ergens voor doet. Het is meestal een uurtje luisteren wat je kwijt bent per week.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 12:10 uur
En als je na een paar weken nog niet hebt gereageerd bij een album wordt je verbannen uit de groep. 
Of gaat dat te ver?

Of gaat dat te ver?

0
geplaatst: 31 januari 2013, 16:12 uur
Nee hoor. En ik neem aan dat iedereen zelf wel kan inschatten of hij mee kan doen en op tijd kan luisteren.
Maar beginnen we maandag dan?
Maar beginnen we maandag dan?
0
geplaatst: 31 januari 2013, 18:59 uur
Lijkt me een goed plan. Als Harderwiek er klaar voor is kunnen we wat mij betreft beginnen.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 21:26 uur
Ja, zal ik aftrappen. Dat zal dan morgen worden, vanavond nog wat dingen te doen.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 22:14 uur
Ach, wat is uitstelgedrag toch fijn
Maar goed, ik zal het topic dan maar (opnieuw) aftrappen met mijn inzending:
Zijn er hier nog wat West Coast liefhebbers in da house? Hoop het! Want dit is een ware classic op dat gebied, daar om een vreemde reden eigenlijk geen aandacht krijgt hier op MusicMeter. Waarom niet? Geen idee. Tijd om daar verandering in te brengen dus. En nee. Ik kom niet bij deze artiest (en dit album) door het nieuwe album van Kendrick Lamar, maar wel erg goed dat Kendrick hem een gastverse gaf. Natuurlijk rapte die Lamar finaal de grond in. Maar goed: ik kom bij deze artiest via GTA: San Andreas, waar de beste man het personage van Ryder op zich nam. Ja, ik heb het dus over MC Eiht. Waardig lid van Compton's Most Wanted, die iedereen (hopelijk) kent. Misschien kennen jullie wel solowerk van Eiht, maar aangezien niemand erop gestemd had neem ik de gok om hem toch meer aandacht te geven; want het is een bekwaamde rapper en de beats op het album zijn meer dan in orde. Dat album is N' My Neighborhood uit 2000, wat ik beschouw als zijn beste plaat, hoewel ik niet al zijn albums heb gecheckt. Maar goed, hoop dat jullie er nog niet bekend mee zijn. Zo wel; spin die shit nog eens! Om in de zweer te komen, hier de single:
Linkje heb ik in een PM rondgestuurd. Als er meer geïnteresseerd zijn voor de link; let me know.
Maar goed, ik zal het topic dan maar (opnieuw) aftrappen met mijn inzending:Zijn er hier nog wat West Coast liefhebbers in da house? Hoop het! Want dit is een ware classic op dat gebied, daar om een vreemde reden eigenlijk geen aandacht krijgt hier op MusicMeter. Waarom niet? Geen idee. Tijd om daar verandering in te brengen dus. En nee. Ik kom niet bij deze artiest (en dit album) door het nieuwe album van Kendrick Lamar, maar wel erg goed dat Kendrick hem een gastverse gaf. Natuurlijk rapte die Lamar finaal de grond in. Maar goed: ik kom bij deze artiest via GTA: San Andreas, waar de beste man het personage van Ryder op zich nam. Ja, ik heb het dus over MC Eiht. Waardig lid van Compton's Most Wanted, die iedereen (hopelijk) kent. Misschien kennen jullie wel solowerk van Eiht, maar aangezien niemand erop gestemd had neem ik de gok om hem toch meer aandacht te geven; want het is een bekwaamde rapper en de beats op het album zijn meer dan in orde. Dat album is N' My Neighborhood uit 2000, wat ik beschouw als zijn beste plaat, hoewel ik niet al zijn albums heb gecheckt. Maar goed, hoop dat jullie er nog niet bekend mee zijn. Zo wel; spin die shit nog eens! Om in de zweer te komen, hier de single:
Linkje heb ik in een PM rondgestuurd. Als er meer geïnteresseerd zijn voor de link; let me know.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 23:35 uur
Ik dacht altijd dat Ryder gebaseerd was op Eazy-E! 
Ik ben benieuwd! Ik vond zijn EP laatst wel leuk, maar niet heel bijzonder. Op Kendricks album is hij wel een vette afwisseling!

Ik ben benieuwd! Ik vond zijn EP laatst wel leuk, maar niet heel bijzonder. Op Kendricks album is hij wel een vette afwisseling!
0
Raffael1977
geplaatst: 31 januari 2013, 23:59 uur
MC Eiht is een van de beste westcaost rappers ooit, Hij is ook een van de weinige die respect kreeg uit het oosten.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 10:50 uur
Is ook zo, volgens mij. Maar MC Eiht vertolkt zijn rol, maar is niet op hem gebaseerd.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 11:54 uur
Late reactie van mijn kant: ik volg dit ook op de achtergrond en zal misschien af en toe om een linkje vragen. MC Eiht sla ik over.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 13:23 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
Maskie vroeg of ik hem wilde toevoegen aan de lijst, dus bij dezen.
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
Maskie vroeg of ik hem wilde toevoegen aan de lijst, dus bij dezen.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 13:47 uur
Ik krijg nu echt weer zin om GTA te spelen. Lekker rollen door de straten in me 64. Politie boos maken door met een rocketlauncher op ze te schieten, er daarna voor zorgen dat ze met helikopters en al achter je aan te komen om vervolgens gewoon het spel op te slaan waarna ze opeens helemaal zijn vergeten waarom ze eigenlijk met 20 wagens voor je deur staan.
Dat is het goede leven.
Dat is het goede leven.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 13:50 uur
Ik neem in dat soort situaties altijd een ander kapsel. In het echte leven doe ik dat ook.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 18:16 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
Ik doe ook gezellig mee.
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
Ik doe ook gezellig mee.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 18:44 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
- bennerd
Late reactie, want sociaal leven. Maar anders zal de south genegeerd worden.
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
- bennerd
Late reactie, want sociaal leven. Maar anders zal de south genegeerd worden.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 18:26 uur
Al met al vind ik dit geen top plaat maar kan ik er wel van genieten. Morgen weer 2 luisterbeurten daarna laat ik misschien nog wat meer gewauwel van me horen.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 21:52 uur
Het is luisterbaar, sommige tracks zijn best vet, andere zijn niet vervelend, maar ook niet bijster interessant... Ik heb erg weinig met de beats. De MC is best dope.
0
geplaatst: 6 februari 2013, 09:52 uur
Ik zit in het buitenland nu maar ga proberen de gemiste albums in te halen. Vanaf half feb ga ik actief mee doen.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 16:48 uur
Sja. Leuk plaatje niet groots. Het luistert allemaal lekker weg. 3,5 sterren...
0
geplaatst: 8 februari 2013, 22:01 uur
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
- bennerd
- Fake_world
Ik doe ook mee, heb een geweldige plaat waarmee ik jullie wil laten kennismaken.
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Glaciers of Ice
- Rene1979
- Der Untergang
- Dungeon
- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
- bennerd
- Fake_world
Ik doe ook mee, heb een geweldige plaat waarmee ik jullie wil laten kennismaken.

* denotes required fields.