MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Het is aan Rene? Ik zal hem pm'en.

We kunnen het beter Hip Hop album van de acht dagen noemen.

Rene1979
Sorry mannen door de enorme drukte niet aan toegekomen. Morgen komen de linkjes.

MAS
Heeft iedereen hier spotify?

Ik wel. Erg handig programma/app

Ik niet.

Ik ook niet.

Stem van vorige album komt eraan trouwens.

Ik ook niet, ik heb nog graag de mp3's op mijn pc.

Ik ook niet. Zelfde reden als Fake_world. En geen reclame!

Ben benieuwd, Rene!

Rene1979
Hier dan de album(s) van de week.. Twee omdat ik te laat was.. Zie het als een kadootje..

The Doppelgangaz - 2012: The New Beginning (2009)

(afbeelding)

Dit is Amerikaanse Hip Hop, laat de naam je niet weerhouden dit te beluisteren. Voor mij by far een van de beste Hip Hop groepen van de laatste jaren...

DXA - DXA EP (2012)

(afbeelding)

Jazzy Hip Hop ik hou ervan, ga er niet teveel over zeggen gewoon checken

Ik kan me vaak wel vinden in jouw smaak. Wordt vast genieten

Als dit album van Doppelgangaz op hun album daarna lijkt wordt het geen straf inderdaad. Die andere groep ken ik niet. Ik heb het niet altijd zo op jazzy Hip Hop, maar als het echt goed is kan ik er meestal wel redelijk van genieten.

Rene1979
Elohim schreef:
Ik kan me vaak wel vinden in jouw smaak. Wordt vast genieten

Laat me weten hoe jullie het vonden

Ben nu halverwege het Doppelgangaz album en het klinkt echt erg dope! Dat dat in 2009 is uitgebracht, joh. Qua rijmstijl snap ik het wel, maar qua feeling klinkt het ouder.

Heb nog geen zwakke track gehoord!

Der Untergang vanaf komend weekend een nieuw album?

Morgen zal ik mijn hiphopalbum van de 8 dagen plaatsen. Hiep hoi!

Ik presenteer jullie.
Bushwick Bill - Phantom of the Rapra (1995)

Bushwick Bill aka Dr. Wolfgang Von Bushwickin the Barbarian Mother Funky Stay High Dollar Billstir kennen jullie vast allemaal van de legendarische Geto Boys of misschien van gastbijdragen op bijvoorbeeld The Chronic van Dr. Dre. Zijn solo cd’s zijn onbekend hier op MuMe. Schandalig. Die new kids hier ook. Maar…. Gelukkig mag ik deze 8 dagen u mystagoog zijn. Waarvoor dank.
Het is gewoon een simpel plaatje. Steeds meer van hetzelfde alleen dan toch net iets anders. G-funk wordt het denk ik genoemd met van dat gefluit. Soms een beetje mystiek, spooky. En die gast rapt vooral over oppervlakkige dingen zoals Sex, drugs en Gangstershit. Of dat die nog steeds gek in zijn hoofd is en over corrupte presidenten. Simpel allemaal. Wel supergoed uitgevoerd zowel muzikaal als het gerap.
Heerlijke jaren 90 Dirty South uit Houston Veel plezier.

Tijdens het binnenhalen hier al vast een leuk voorproefje.

MAS
Ik loop weer achter maar Bushwick Bill is een goede keus! Kende hem al van de Geto Boys en zijn eerste plaat (ook ooit een HHAVDW) en denk dat deze me ook goed gaat bevallen.

Volgens mij is het tijd voor het volgende album van de week.

- Elohim
- MAS
- Colucci_Era
- bennerd
- Fake_world
- Harderwiek
- He$$el_01
- Silky $ Smooth
- nega
- Rene1979
- Dungeon

Volgens mij ook. Maar ik vind het op dit moment niet heel erg. Ik loop een beetje achter ivm mijn studie.

Misschien is het dan beter als we maandag weer beginnen.

Ik heb het gevoel dat er wel meer mensen achter lopen inderdaad. Het is sowieso leuker als er ook echt aandacht aan de albums wordt gegeven in plaats van dat ze even snel worden geluisterd om bij te blijven.

Is het mijn beurt? Wanneer zal ik hem doen dan?

Doe maar maandag dan als je wilt. Dan kunnen we heel het weekend nog van Bushwick genieten....

Dat moet inderdaad nog even gebeuren ja. Het moet ook wel lukken aangezien Geto Boys een van de beste (vetste) rapgroepen ooit is.

Mooie dubbele betekenis.

De teksten van GZA zijn er niks bij, die double entendres van mij.

Dat waren The Fat Boys

Ik zit eraan te denken om een EP te delen. Hebben jullie daar problemen mee? Ik heb ook wel een paar albums om aan te raden die de meesten hier niet kennen hoor, maar die EP is misschien wel mijn eerste keus.

Prima toch.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.