MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Ik bedoel dat Rene het niveau hoog houdt .

RedLightCityBoy
Rene1979 schreef:
Is dit franstalig ook? Want dan ga ik hem even in de wachtrij zetten...
Ik ben niet goed in frans dan neem ik eerst een cursus bij een franse hoer..

Niet zeiken, niemand hier kan Frans gewoon checken

RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Niet zeiken, niemand hier kan Frans gewoon checken

Vlamingen beter dan Nederlands alvast ... Normalement nous comprenons la parole française mieux que nos voisins au nord, si les francophones parlent lentement et clairement. Mais puisque les rappeurs prononcent les mots justement très vite, l'hiphop français est souvent un problème.

RedLightCityBoy
Dat geloof ik zeer graag ja. Mag jij van mij vertellen waar de teksten over gaan.

Rene1979
Ja P-Jay kan jij ze ff allemaal vertalen???

Dj2Jelle
P Jay schreef:
Normalement nous comprenons la parole française mieux que nos voisins au nord, si les francophones parlent lentement et clairement. Mais puisque les rappeurs prononcent les mots justement très vite, l'hiphop français est souvent un problème.

Even oefenen voor mijn examen,

Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter als onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.

Harco
Dj2Jelle schreef:
(quote)

Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter DAN onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.

Harco zet nog effen de puntjes op de i.

die harco is toch goed in frans he

Dj2Jelle schreef:
(quote)

Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter als onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.

Normaliter begrijpen wij de franse gesproken taal beter dan onze noordelijke buren, als de franstaligen traag en duidelijk praten. Maar aangezien de rappers de woorden net erg snel uitspreken, is de franse hiphop vaak een probleem.

De correcties staan in italic. Toch mijn felicitaties!

misorabi schreef:
die harco is toch goed in frans he

Harceau

RedLightCityBoy
Ik zie nog geen stemmen of berichten bij het album, komop mensen, kan het wat sneller, ben benieuwd naar jullie mening!

Harco
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Harceau

Alsjeblieft.

RedLightCityBoy schreef:
Ik zie nog geen stemmen of berichten bij het album, komop mensen, kan het wat sneller, ben benieuwd naar jullie mening!

Nu ga ik speciaal wachten tot zaterdag

Macht het album instrumentaal zijn?

Mag het ook (iets) meer dan 10 stemmen hebben?
Als tegenprestatie kan ik wel zeggen dat niemand die hier meedoet al op het album heeft gestemd. En dat het een supergoeie plaat is. Beloofd.

Ja dat mag van mij ook nog wel. En aangezien ik de oprichter ben van dit topic heb ik het laatste woord .

RedLightCityBoy
Rob is de boss.

Laat het album van de week maar komen Jurrien .

Fidelodelientje
Ik ga dit topic heel stiekem volgen

Het Hip-Hop album van de week is een instrumentale plaat, Blockhead - Downtown Science.

(afbeelding)

Krijgen we ook nog een pm met de link?

Edit. je bent geweldig

Edit 2. de link is dood

Oke, Ik ga nu iedereen de nieuwe link geven. Nog even wachten en dan kunnen je jullie genieten van blockhead!

Edit: hoop dat de nieuwe link het bij iedereen doet.

Ik ken het album van Blockhead al. Relaxt album, staat bij mij op 4*. Wel minder als Music by Cavelight. Maar dat is ook lastig om die te overtreffen. Een goede reden om Downtown Science weer eens te luisteren.

Rene1979
Nega, thanks voor je link. Zoals iedereen weet hou ik niet zo van puur instrumentaal dus deze is niet aan mij besteed

Je bedoeld Jurrien

Rene1979
ja klopt sorry haha

Omdat ik ook een (semi-)instrumentaal album in gedachten heb, dat best aansluit met die van deze week, en ook dit weekend nogal druk zal hebben, leek het mij beter dat ik een weekje later ga. Dus komende zondag is JLjuju aan de beurt, die cool genoeg was om hiermee in te stemmen.
Dan weten jullie het.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:16 uur

geplaatst: vandaag om 03:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.