Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 10 mei 2009, 01:37 uur
Rene1979 schreef:
Is dit franstalig ook? Want dan ga ik hem even in de wachtrij zetten...
Ik ben niet goed in frans dan neem ik eerst een cursus bij een franse hoer..
Is dit franstalig ook? Want dan ga ik hem even in de wachtrij zetten...
Ik ben niet goed in frans dan neem ik eerst een cursus bij een franse hoer..
Niet zeiken, niemand hier kan Frans
gewoon checken 
0
geplaatst: 10 mei 2009, 02:03 uur
RedLightCityBoy schreef:
gewoon checken
(quote)
gewoon checken
Vlamingen beter dan Nederlands alvast
... Normalement nous comprenons la parole française mieux que nos voisins au nord, si les francophones parlent lentement et clairement. Mais puisque les rappeurs prononcent les mots justement très vite, l'hiphop français est souvent un problème. 
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 10 mei 2009, 02:07 uur
Dat geloof ik zeer graag ja.
Mag jij van mij vertellen waar de teksten over gaan. 
Mag jij van mij vertellen waar de teksten over gaan. 
0
Dj2Jelle
geplaatst: 10 mei 2009, 10:51 uur
P Jay schreef:
Normalement nous comprenons la parole française mieux que nos voisins au nord, si les francophones parlent lentement et clairement. Mais puisque les rappeurs prononcent les mots justement très vite, l'hiphop français est souvent un problème.
Normalement nous comprenons la parole française mieux que nos voisins au nord, si les francophones parlent lentement et clairement. Mais puisque les rappeurs prononcent les mots justement très vite, l'hiphop français est souvent un problème.
Even oefenen voor mijn examen,
Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter als onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.

0
Harco
geplaatst: 10 mei 2009, 10:54 uur
Dj2Jelle schreef:
Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter DAN onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.
(quote)
Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter DAN onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.

0
geplaatst: 10 mei 2009, 14:04 uur
Dj2Jelle schreef:
Normaliter begrijpen wij de franse woorden beter als onze noordelijke vrienden, als de Fransen langzaam en duidelijk praten. Maar wanneer de rapper de woorden te snel uitspreekt, dan is franse Hiphop vaak een probleem.
(quote)
Normaliter begrijpen wij de franse gesproken taal beter dan onze noordelijke buren, als de franstaligen traag en duidelijk praten. Maar aangezien de rappers de woorden net erg snel uitspreken, is de franse hiphop vaak een probleem.
De correcties staan in italic. Toch mijn felicitaties!

0
geplaatst: 10 mei 2009, 14:08 uur
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 mei 2009, 14:14 uur
Ik zie nog geen stemmen of berichten bij het album, komop mensen, kan het wat sneller, ben benieuwd naar jullie mening! 

0
geplaatst: 13 mei 2009, 19:29 uur
RedLightCityBoy schreef:
Ik zie nog geen stemmen of berichten bij het album, komop mensen, kan het wat sneller, ben benieuwd naar jullie mening!
Nu ga ik speciaal wachten tot zaterdag

0
geplaatst: 15 mei 2009, 19:49 uur
Mag het ook (iets) meer dan 10 stemmen hebben?
Als tegenprestatie kan ik wel zeggen dat niemand die hier meedoet al op het album heeft gestemd. En dat het een supergoeie plaat is. Beloofd.
Als tegenprestatie kan ik wel zeggen dat niemand die hier meedoet al op het album heeft gestemd. En dat het een supergoeie plaat is. Beloofd.
0
geplaatst: 15 mei 2009, 19:53 uur
Ja dat mag van mij ook nog wel. En aangezien ik de oprichter ben van dit topic heb ik het laatste woord
.
.
0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:13 uur
Het Hip-Hop album van de week is een instrumentale plaat, Blockhead - Downtown Science.

0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:24 uur
Krijgen we ook nog een pm met de link?
Edit. je bent geweldig
Edit 2. de link is dood
Edit. je bent geweldig

Edit 2. de link is dood

0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:39 uur
Oke, Ik ga nu iedereen de nieuwe link geven. Nog even wachten en dan kunnen je jullie genieten van blockhead!
Edit: hoop dat de nieuwe link het bij iedereen doet.
Edit: hoop dat de nieuwe link het bij iedereen doet.
0
geplaatst: 17 mei 2009, 16:11 uur
Ik ken het album van Blockhead al. Relaxt album, staat bij mij op 4*. Wel minder als Music by Cavelight. Maar dat is ook lastig om die te overtreffen. Een goede reden om Downtown Science weer eens te luisteren.
0
Rene1979
geplaatst: 17 mei 2009, 16:47 uur
Nega, thanks voor je link. Zoals iedereen weet hou ik niet zo van puur instrumentaal dus deze is niet aan mij besteed
0
geplaatst: 19 mei 2009, 19:38 uur
Omdat ik ook een (semi-)instrumentaal album in gedachten heb, dat best aansluit met die van deze week, en ook dit weekend nogal druk zal hebben, leek het mij beter dat ik een weekje later ga. Dus komende zondag is JLjuju aan de beurt, die cool genoeg was om hiermee in te stemmen. 
Dan weten jullie het.

Dan weten jullie het.
* denotes required fields.