MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Social_Mask
Hulde aan Aghora voor Crown City Rockers ! Dat album van Intuition mag er ook wel wezen, mooie beats en erg goede teksten die ergens op slaan. Ben trouwens al aardig op schema.

Rene1979
Benieuwd naar aanstaande zondag omdat ik een album gemist heb....

Ik ben zondag aan de beurt

Weet eerlijk gezegd nog niet zeker welke ik ga kiezen.

RedLightCityBoy
Ben benieuwd!

Dit is het album van de week:

Screwball - Y2k The Album

(afbeelding)

Screwball is een hip-hop groep uit Queensbridge, NYC. Daar komen oa. Nas, Mobb Deep, AZ etc. vandaan. Screwball is een erg goeie groep bestaande uit 4 MC's. Ze zijn bijna alle 4 even getalenteerd. Helaas is rapper KL pas overleden. R.I.P KL.
Dit album vind ik een geweldig album. De producties zijn allemaal even lekker en er staan een aantal nummers op die ik erg veel op repeat heb staan.

Oke, nu de links.

Aight, nice. Die wou ik sowiso nog checken .

Links verstuurd, check u inbox

J.M. schreef:
Aight, nice. Die wou ik sowieso nog checken .

Social_Mask
Ik moet (helaas) melden dat ik niet actief meer mee zal doen met deze topic, ik kap ermee. Dit ligt niet alleen aan het feit dat ik niet al te veel tijd heb, maar ook omdat ik ergens uitgekeken ben op Hip-Hop. Voor mij heeft het niet veel nieuws en boeiends meer te bieden. Ik heb het allemaal wel gehoord. Zal nog wel soms langskomen, maar ik ga me nu wat verdiepen in muziek a la Nick Drake, Neil Young etc. Dus bij deze...

Nou veel plezier met Nick Drake en Neil Young dan .

Hahaha ok nou ja toch wel positief dat je het komt melden.
Veel plezier ermee dan.

in het kwadraat.
Jammer.
Maar oke dat is ook goede muziek.
voor als je tips voor me hebt op dat gebied, PM me maar!

Ach, om 17:35 en 17:36 stonden er alweer twee berichten bij twee verschillende hiphopalbums dus het zal allemaal wel meevallen .

Nou jammer dan.
Ome Neil is ook mooi.

Social_Mask
Ik wist niet dat ik zo geliefd was .
En zoals MJ al zegt, het zal wel meevallen. Ik zal alleen niet meer zo snel nieuwe Hip-Hop albums checken. Trouwens, dat album van Seven Star is echt vet!

raffael77
Neil komt wel uit de tijd dat muziek nog echt muziek was.

Ik zelf ben er fanaat van Funk en met name oude funk uit diezelfde periode van tijd. Jaren 60 en 70.

In die tijd werden er nog muziek stijlen ontdenkt en dat maakt het zo geweldig. Later kwam alleen nog hiphop en zeg house en dat was het. Daarna is het opgehouden met nieuwe stijlen en dat heeft als gevolg dat nu de tijd veel muziek verrot is en zelfs in hiphop is dat zo.

De Golden Age was en is de beste tijd geweest en dat is een feit omdat er anders geen gouden tijdperk hiphop genoemd werd.

Rene1979
Het is soms jammer dat hiphop zo verneukt word.
Zelfs de gasten die al een tijdje meelopen droppen nu albums als Back With My Bullshit... (busta).

Daarom verdiep ik me meer en meer in de underground hip hop daar waar gasten nog wel nieuw durven te zijn

raffael77 schreef:
Neil komt wel uit de tijd dat muziek nog echt muziek was.

De Golden Age was en is de beste tijd geweest en dat is een feit omdat er anders geen gouden tijdperk hiphop genoemd werd.

Rene1979
Wie is er deze week aan de beurt,.... Want mijn album voor de week staat vast,,,, Ik weet welke het wordt Een briljant album wat PERFECT geproduceerd is en waar alleen maar goede tracks op staan....

Eerst Kill en daarna ben jij al aan de beurt Rene . Ik denk dat ik weet welk album het gaat worden .

Rene1979
Ow ja??? Dan al

Komt het album uit 2006?

Ik denk 2008.

Dj2Jelle
Ik denk ook 2008, ik heb er een 4 voor gegeven. Dat album heeft trouwens 11 stemmen... Dus ik begin nu weer te twijfelen.
Gaan we met dit topic trouwens door in de vakantie? Misschien is het wel handig om dan even te stoppen zodat de achterlopers weer even in kunnen halen zodat we weer een frisse start kunnen maken.

Ik had het goed geraden zei Rene, maar verder vertel ik niks.

Ik heb voor een album met 13 stemmen waarvan Thomzi en Harco de enigste Hip hopper zijn.

Kan ik de link al sturen?

Rene1979
Jelle en MJ hebben het niet goed... Kill wel.. tenminste met het jaartal en R&P had hem helemaal goed geraden. Welke dachten jullie dan Jelle en MJ?

Ow en de zomer vakantie is ok als ik er nog maar even voor kan

Ow ik dacht Jazz Liberatorz - Clin d'Oeil.

Dj2Jelle
Ik dacht Rudy And The Rethoric.

Rene1979
Ok ja allebei erg goeie albums... die het overwegen waard waren geweest als ze onder de tien stemmen hadden gestaan.. Nee sorry mannen... Het is een album wat ik origineel heb want dat vond ik wel zo leuk... En dus uit 2006 meer ga ik niet uitdelen...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.