MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Ok, ik zal niet verklappen dat het Exile - Dirty Science is .

RedLightCityBoy
Chief Kamachi - The Concrete Gospel ...

Rene1979 schreef:
Jelle en MJ hebben het niet goed... Kill wel.. tenminste met het jaartal en R&P had hem helemaal goed geraden. Welke dachten jullie dan Jelle en MJ?

Ow en de zomer vakantie is ok als ik er nog maar even voor kan

Dat ik weet uit welk jaartal het komt is geen toeval. Ik weet welk album het is.

PS: Kan ik de link al sturen?

Rene1979
Nee ok Red heeft het niet goed... jullie weten iig wel waar ik van hou... Want ook die vind ik goed.. Ok MJ niks zeggen he.... Maar weet je zeker dat je het goed heb?

Van mij wel Kill is ook wel is leuk ipv zondag. Dus kom maar op met de link en titel...

Dj2Jelle
Rene1979 schreef:

Ok MJ niks zeggen he....

Rene1979
Dj2Jelle schreef:
(quote)

He ik heb niet gezegd dat het zo is...

Helaba, jullie zijn mij vergeten
Ik ben gewoon van plaats gewisseld met JLjuju, ik heb mezelf niet van de lijst gesmeten. Normaal ben ik dus zondag.
Zal ik maar lekker mijn best doen een leuk album te kiezen en een mooi stukje te schrijven...

Oké dan is kemm deze week, daarna Kill en dan mag Rene over twee weken zijn album van de week plaatsen.

Sorry kemm, een bosje bloemen is onderweg .

(sorry Kill, sorry Rene )

Rene1979
kemm schreef:

(sorry Kill, sorry Rene )

Tis je gegund man... Kill en ik wchten wel

Jullie staan precies hevig. Moet ik 'm al vroeger plaatsen dan zondag?

Ik vind het best, verras ons maar. Was verrast dat ik anders nu al was.

Rene1979
Doe maar eerder....

OK, morgenmiddag klaar ik die klus!

Waarom niet gewoon zondag? Vanwaar de haast Rene en Kill, ik vind wel dat die van JLjuju ook vandaag nog het album van de week moet zijn. Als je niet anders kunt dan vandaag het album te droppen dan is het een ander verhaal.

Rene1979
Ja...... Sorry hoor opperclown

OK, morgenmiddag klaar ik die klus!

Rene1979
He ben ik als laatste voor de zomer want dan drop ik een bonus cd erbij als toetje om de zomer door te komen... Mag dat Rob

Dj2Jelle
Ik ben er tegen

Ik zou er tegen zijn als Jelle er niet tegen was, maar aangezien Jelle tegen is ben ik voor.

Ga je gang Rene

Rene1979
Toppie, dan worden het dus twee albums van mij..

Dj2Jelle
Ik ga die 2e toch niet checken

Rene1979
Waarom niet....
Doe je toch wel

Dj2Jelle
Sssst.

Rene1979
ow sorry... Zal het niet zeggn

Het Hiphopalbum van deze Week:
1. is eigenlijk een Electronic/Avant-garde-album (zegt MusicMeter)
2. heeft al 15 stemmen, en dat zijn er 5 te veel
3. is tot overmaat van ramp instrumentaal

3 regels gebroken dus (al dan niet ongeschreven).

Maar niet echt hoor, want
1. het is gewoon keihard hiphop
2. baas Poetry himself heeft al toestemming gegeven
3. op 1/3 wordt een stevig potje gerapt (geen excuses dus, Rene!)

Dit alles samen opgeteld, kan volgens mij maar 1 album zijn, en dat is:

Aim - Cold Water Music (1999)

(afbeelding)

Ik heb deze Britse DJ/Producer leren kennen op een Hiphopverzamelaar een hele tijd terug (hiphop dus), maar pas recent, naar aanleiding van dit topic, zijn albums gaan checken. Niet gemakkelijk voor mij om een hiphopplaat te vinden met max. 10 stemmen, en dan liefst nog een waar niemand hier op gestemd heeft. Toch een aantal gevonden in mijn collectie die in aanmerking kwamen, maar op zoek naar beters ben ik op deze Aim gestuit, die misschien nog het best valt te vergelijken met DJ Shadow (al vind ik dat hier meer ‘echte songs’ op staan). Wat je verder muzikaal kan verwachten, lees je op de page van Cold Water Music.

Hope you like it…

Dj2Jelle
Klinkt goed .

Lijkt me een zeer fraaie keus Kemm .

Nice, dit album heb ik de afgelopen weken best vaak gedraaid maar nog niet beoordeeld. Goede keuze, een extra slokje koel water muziek gaat er wel weer in met dit mooie weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:03 uur

geplaatst: vandaag om 08:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.