MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Ja, ik was me de afgelopen dagen aan het bedenken dat dit eigenlijk keihard een winteralbum is, but then again, goeie muziek kan je het hele jaar door blijven draaien! Ik heb toch geen problemen ondervonden de afgelopen lenteweken...

De links zijn verstuurd, dus wie ik vergeten ben trekt maar aan m'n oren.

Rene1979
ok ik lees dat het voor mij ook geen excuus mag zijn...
Download gaat aan Kemm

Braaf zo, Rene.

Rene1979

Rene1979
Na overleg met onze goeroe Rob
Zal ik de laatste voor de zomervakantie zijn....
Nu ga ik niet 1 niet 2 niet 3 maar 4!!! Albums posten.
Zo kunnen jullie je tijdens de zomerstop in ieder geval vermaken....

Diegene die ze alle 4 raad krijgt een ijsje....

Twee albums uit 2007
Een uit 2004
Een uit 2006

Verwacht echter niet veel stemmen dan Rene, als je 4 albums pakt. Ik denk dat de users die al je albums gaan checken op een vinger te tellen zijn .

Rene1979
Ik weet zowiezo dat jij er twee al kent...
Maar zeg het maar 3 is ook goed en 2 ook... Maakt mij niet uit...
Jullie hier mogen het zeggen

Harco
Kazi - The Plague wordt je 2004 album.

Rene1979 schreef:
Ik weet zowiezo dat jij er twee al kent...
Maar zeg het maar 3 is ook goed en 2 ook... Maakt mij niet uit...
Jullie hier mogen het zeggen

Doe er maar 5 joh nee 4 vind ik goed.

Rene1979
Harco schreef:
Kazi - The Plague wordt je 2004 album.

Nope al is het wel een aanrader...

Mb.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin dat Rene dan 4 albums dropt ivm met 'zomervakantie'. Nu lurk al een klein tijdje rond op deze forums en volgens mij heeft Rene, net zoals iedereen, toch wel een bepaalde smaak binnen de Hip-Hop. Dat is zijn goed recht natuurlijk, maar deze topic vind ik zo leuk omdat er genoeg diversiteit in zit, dus ga liever gewoon door in de zomer en laat Rene 1 album plaatsen.

Want ik snap niet waarom ik wel 4 albums zou kunnen checken in een keer en niet verschillende albums van verschillende mensen verdeeld over weken. Daarnaast snap ik sowieso niet echt waarom je geen muziek zou kunnen checken in de zomer en je hoeft toch echt niet per week te reageren lijkt me. Als je moe word van al die albums skip er dan gewoon eentje of kom er later op terug; lijkt me logisch toch? Overigens vind ik dit voor de rest een tof initiatief en blijf ik voorlopig nog wel eventjes lurken haha.

Er komt gewoon een album van de week en dat Rene er drie albums bij stopt mag hij van mij lekker zelf weten. En we gaan gewoon door hoor, ook in de zomervakantie. De meeste zullen toch gewoon moeten werken net als anders (ik althans wel).

Mb.
Aha, dan had ik het gewoon verkeerd begrepen. My bad.

Ik weet niet of Rene het ook zo heeft begrepen

En als iemand nog aanraders heeft kwa albums, mag die deze ook gewoon bij het topic hiphopalbums die meer aandacht verdienen zetten --> Genres >> R&B en Hip-Hop >> HipHop-albums die wat meer aandacht verdienen

Rene1979
Dan wordt het 1 album... Was meer omdat ik dacht dat er een zomerstop zou zijn... 1 album dus

Rene1979 schreef:
Een uit 2006

Frank-N-Dank - Xtended Play?

Rene1979
Nee ook niet Fran-N-Dank

Omdat het nu nog maar 1 album wordt twijfel ik nog welke....

JLjuju schreef:

Screwball is een hip-hop groep uit Queensbridge, NYC. Daar komen oa. Nas, Mobb Deep, AZ etc. vandaan.

Az komt toch uit Brooklyn?

Harco
Zou best kunnen, ja. Hij heeft echt die QB-sound, maar volgens mij komt hij niet uit QB.

Laat ons niet langer in spanning Kill...

Het album komt er aan.

RedLightCityBoy
Nice, die stond pas nog in mijn rotatielijst om te checken, maar ben hem toen vergeten. Nu alsnog de kans van mijn kant om een stem te geven.

Harco
Mag ik weten welk album het is?

Mb.
Ik ben benieuwd.

Kill, het zou wel handig zijn wanneer je het album ook noemt in dit topic.
The Goats - Tricks of the Shade (1992)

Rene1979
Iemand er moeite mee dat mijn album er morgen al op komt?
Ik heb het weekend late dienst dus geen tijd....

Relax
Nee hoor laat maar komen.

Dj2Jelle
Ik heb er ook geen moeite mee.

\dus R&P nu wel

Jo Rene laat maar komen, kon al begin van dit topic niet wachten op jou album.
Btw, ik heb alle gepostte albums geluisterd, moet ze allemaal nog 1 keer luisterenen dan stem ik erop. Die van AIM vond ik erg dope.

Ik download alvast Chief Kamachi - The Concrete Gospel

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.