Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2010, 20:41 uur
Even een vraagje: is het de bedoeling dat elke week naar iedereen een linkje wordt gestuurd? Lijkt me erg veel werk namelijk en ik denk dat de meeste mensen hier zelf wel weten hoe ze aan een CD komen. Het lijkt me handiger als men zelf om een linkje vraagt als ze iets niet kunnen vinden.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:37 uur
Je hoeft alleen maar om de 3/4 maanden 20 pms te kopieren-plakken. Dat valt toch wel mee. 

0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:44 uur
Ja alleen als je aan de beurt bent moet je iedereen uit de lijst een pm sturen met de link. Dat is inderdaad een kwestie van knippen en plakken en je bent er in 2 minuten mee klaar.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 22:18 uur
Maar dit kun je zelfs doen terwijl je in je bed nog een ruk doet. 

0
geplaatst: 16 mei 2010, 22:36 uur
Lijkt me inderdaad een beter idee dat er om de link gevraagd wordt. Anders blijf je sturen naar mensen die bv. niet meer online komen of niet actief deelnemen (maar zich ook niet uitschrijven)
0
geplaatst: 16 mei 2010, 22:46 uur
Wat wordt er ook weer "moeilijk" gedaan. Ik dacht dat ik lui was
Zoals al gezegd kan dat niet meer tijd in beslag nemen dan enkele minuten, en het lijkt me sterk dat van deze lijst er ineens vijf members nooit meer online komen. En als iemand niet meer actief deelneemt kan je hem gewoon van de lijst schrappen.
Zoals al gezegd kan dat niet meer tijd in beslag nemen dan enkele minuten, en het lijkt me sterk dat van deze lijst er ineens vijf members nooit meer online komen. En als iemand niet meer actief deelneemt kan je hem gewoon van de lijst schrappen.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 22:48 uur
Scheelt de anderen wel een hoop zoekwerk als je de link gewoon meestuurt. Aangezien het onbekendere albums zijn. Zoveel moeite is het toch niet?
0
geplaatst: 17 mei 2010, 06:39 uur
Heel simpel: je stuurt gewoon een link mee anders gooi ik je uit dit topic. 

0
geplaatst: 17 mei 2010, 10:12 uur
Mij lijkt het juist irritant als je om de paar dagen een pm krijgt van mensen die de link willen. Wat is er nou zo moeilijk aan om naar iedereen een link te sturen. Zoals R&P al zei is dat nog geen 5 minuten werk.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 17:06 uur
Waar slaan deze comments op, het is toch juist leuk als je via andere users onbekende dingen tegen kan komen die je normaal gesproken niet zou beluisteren. Vind je dat niet, dan kan je hier uitblijven denk ik want dat is juist het opzet van het topic. Een beetje moeite in ruil daarvoor doen (lees in welgeteld twee maanden maximaal vijf minuten tijd in stoppen) lijkt me wel gepast en niet echt veel.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 17:08 uur
2 minuten tijd steken in een links sturen om zo 3 maanden lang links te krijgen met hopelijk vette onbekende albums... Ja lijkt mij eerlijk gezegd ook wel gepast.
0
geplaatst: 18 mei 2010, 16:00 uur
Hoop off topic berichten verwijderd.
In het eerste bericht van dit topic staat duidelijk hoe het topic in elkaar steekt. Mij lijkt dat als je dat niet ziet zitten, je ervoor kiest niet mee te doen in plaats van hier te komen emmeren over een regeltje en iemands stemmen...
Terug naar huidige album van de week dan maar. Bevalt het een beetje, jongens?
In het eerste bericht van dit topic staat duidelijk hoe het topic in elkaar steekt. Mij lijkt dat als je dat niet ziet zitten, je ervoor kiest niet mee te doen in plaats van hier te komen emmeren over een regeltje en iemands stemmen...
Terug naar huidige album van de week dan maar. Bevalt het een beetje, jongens?
0
geplaatst: 18 mei 2010, 16:04 uur
Van mijn part worden zijn niks toevoegende berichten verwijderd. Ze verpesten dit leuke topic! Vind nog steeds goed initiatief!

0
geplaatst: 18 mei 2010, 16:44 uur
We hebben erg veel plezier @Herman, alhoewel dit tweede album van de week nog niet geheel in de smaak valt. Maar bij beide albums zijn in ieder geval al best veel stemmen en berichten bijgekomen. 

0
geplaatst: 22 mei 2010, 12:29 uur
Iedereen een PM gehad? Anders hoor ik het wel.
Het nieuwe hiphop album van de week is trouwens:
Mirage & Concept - Rejuvantion
Het nieuwe hiphop album van de week is trouwens:
Mirage & Concept - Rejuvantion
0
geplaatst: 22 mei 2010, 14:56 uur
Ja is een goed album, bedankt dat je mij een alternatief album hebt gestuurd.
Ghost ken ik al, maar dit album nog niet. Hopelijk valt het in de smaak!
Veel plezier iedereen met Mirage & Concept.
Ghost ken ik al, maar dit album nog niet. Hopelijk valt het in de smaak!Veel plezier iedereen met Mirage & Concept.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 11:23 uur
Je mag me altijd pmen want ik vond alleen dat andere album van hen uit 2009
0
geplaatst: 27 mei 2010, 18:51 uur
Ik snap echt niet wat je met je laatste twee berichten wilt zeggen. 

0
geplaatst: 28 mei 2010, 17:00 uur
Nee ? Dat lijkt me vrij logisch, JM vroeg of iedereen een pm had gekregen en ik zei : je mag me ook een pm sturen want ik vond aanvankelijk alleen inner pains. Aangezien ik dat een goed album vind, wilde ik dus ook dit album checken. Daarna heb ik het album toch vrij makkelijk gevonden aangezien het een gratis EP/album blijkt te zijn.
0
geplaatst: 28 mei 2010, 19:24 uur
Tuurlijk je staat nu in de lijst. 
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- Protonos
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief)

- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- Protonos
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief)
0
geplaatst: 29 mei 2010, 11:37 uur
Protonos mag nog zelfs voor mij. 
- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Protonos
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief)

- FlyLo
- Nega
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Protonos
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief)
0
geplaatst: 29 mei 2010, 12:51 uur
Ik moet nog haast maken met Mirage & Concept... Beetje over het hoofd gezien door examens en andere onbelangrijke dingen, excuses!
0
geplaatst: 29 mei 2010, 13:04 uur
Mijn reactie volgt ook tzt. Ik hou me niet altijd strak aan 1 week luistertijd. Ik vind het belangrijker om het ook echt beluisterd te hebben en een onderbouwde mening te kunnen geven.
0
geplaatst: 29 mei 2010, 13:34 uur
Het hiphopalbum vd week is Robot Koch - Death Star Droid (2009)
Het is een experimenteel, grotendeels instrumentaal album. Zeker niet iedereen zal het appreciëren en ik verwacht een hoop gezeik over het "hiphopgehalte" van dit album. Luister er naar zonder verwachtingen en met een open geest en je leert misschien een nieuwe soort hiphop kennen en waarderen.
PM's zijn verstuurd. Als er problemen zijn hoor ik het wel denk ik
Het is een experimenteel, grotendeels instrumentaal album. Zeker niet iedereen zal het appreciëren en ik verwacht een hoop gezeik over het "hiphopgehalte" van dit album. Luister er naar zonder verwachtingen en met een open geest en je leert misschien een nieuwe soort hiphop kennen en waarderen.
PM's zijn verstuurd. Als er problemen zijn hoor ik het wel denk ik

0
geplaatst: 29 mei 2010, 13:35 uur
Bij mij hetzelfde als kebab, reactie komt deze week waarschijnlijk niet meer, maar binnenkort reageer ik wel aangezien het wel een goed album is.
* denotes required fields.