Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2010, 14:15 uur
In hoeverre mag het album afwijken trouwens? Want wat FlyLo heeft gekozen vind ik denk ik duidelijk Hip-Hop, maar stel dat ik op een idioot album uitkom waar het minder duidelijk is?
0
geplaatst: 29 mei 2010, 14:17 uur
Goede vraag. Het moet gewoon onder de noemer hiphop vallen, maar het mag wel flirten met andere genres. Als de keuze op een goede manier verantwoord kan worden, is het eigenlijk altijd wel prima.
0
Mb.
geplaatst: 29 mei 2010, 14:25 uur
Interessant. Het album ligt niet in mijn directe smaak, maar ik ga een poging wagen.
0
geplaatst: 29 mei 2010, 14:29 uur
Dat is inderdaad de bedoeling 
Ik ken ook nog wat Shad/Mirage&Concept-achtige albums (maw traditionele degelijke hiphop) maar de respons op dit album zal denk ik veel interessanter zijn .

Ik ken ook nog wat Shad/Mirage&Concept-achtige albums (maw traditionele degelijke hiphop) maar de respons op dit album zal denk ik veel interessanter zijn .
0
geplaatst: 29 mei 2010, 16:04 uur
Dat denk ik ook, ik zag dat jij een album ging posten, ik dacht wel iets in de stijl van flying lotus. Dat ligt me meestal niet zo, maar ik ga em toch checken
0
geplaatst: 30 mei 2010, 12:37 uur
Zouden we het een beetje ontopic kunnen houden hier?
Berichten over het album van de week verplaatst naar Robot Koch - Death Star Droid (2009)
Berichten over het album van de week verplaatst naar Robot Koch - Death Star Droid (2009)
0
geplaatst: 31 mei 2010, 16:43 uur
Ik heb nog steeds niets geluisterd, zal zo snel mogelijk beginnen met de eerste album. Volgende of dit week is het mijn beurt en weet al welke album het gaat worden. Ik ken het album al een tijdje, alleen ik kan hem niet meer vinden op mijn computer. Wie claimed hier bijna alle albums te hebben, zodat diegene het kan uploaden voor mij ?
0
geplaatst: 31 mei 2010, 16:52 uur
Ik claim niks maar ik kan wel een linkje voor je zoeken.
PM maar.
PM maar.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 11:19 uur
Ja je mag gewoon in het weekend het album plaatsen, ik zal Nega nog even een PM sturen.
0
toris
geplaatst: 6 juni 2010, 15:26 uur
En anders post MAS het gewoon? Ik ben erg benieuwd naar dat album 

0
geplaatst: 6 juni 2010, 18:59 uur
Ik denk inderdaad dat MAS 'm beter gewoon ff kan posten, ik zie het niet meer gebeuren dat nega dat vanavond nog gaat doen.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 20:29 uur
Als Nega het album aan het eind van de dag nog niet heeft gepost dan stuur ik iedereen wel een linkje. 

0
geplaatst: 6 juni 2010, 20:41 uur
Hiphop album van de week is geworden:
Molemen - Ritual of The... (2001)

PM's komen eraan. Veel plezier.
Molemen - Ritual of The... (2001)

PM's komen eraan. Veel plezier.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 20:43 uur
nega schreef:
Album komt er zo aan, ben even aan het twijfelen welke van de 2 het word haha.
Album komt er zo aan, ben even aan het twijfelen welke van de 2 het word haha.
Als je het over de duvel hebt.

Ik ben benieuwd. Ken alleen het nummer met Slug, Doom en Aesop en die was in ieder geval vet.

0
geplaatst: 6 juni 2010, 20:46 uur
Album kende ik al, wel nog niet beluisterd. Deze week maar eens een kans geven 

0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:03 uur
Ik ben benieuwd, Killing Fields vond ik wel leuk dus deze gaat me vast ook wel bevallen.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:18 uur
Interessant. Deze hoek van Hip-Hop heb ik de laatste tijd niet zo veel meer beluisterd, en ken alleen wat losse nummers.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:35 uur
Deze stond ook nog op mijn lijstje met albums die ik wil beluisteren.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 21:44 uur
Ik post deze nog maar even een keer, dan hoeven mensen niet terug te kijken wie er aan de beurt is.
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Protonos
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief)
- Mas
- Bedorvenkebab
- principal2000
- Niek
- fabblwaps
- Rene1979
- Mb.
- JustiFicatioN
- Silky & Smooth
- Protonos
- Rhythm & Poetry
- Stapler
- J.M.
- FlyLo
- Nega
- Reijersen (passief)
- Brains (passief)
- kemm (passief)
- toris (passief)
- Lukk0 (passief)
- Game (passief)
0
geplaatst: 6 juni 2010, 22:24 uur
Het laatste nummer ontbreekt op de verstuurde link. Heeft iemand pindakaas voor alleen dat nummer?
0
geplaatst: 6 juni 2010, 22:31 uur
Ah jammer, zie ik nu pas. Vind je het erg om via youtube te luisteren ? MC Juice & Rhymefest - How We Chill Part II. Wel een dik nummer
0
geplaatst: 12 juni 2010, 12:45 uur
Mas mag dit weekend zijn album van de week plaatsen.
Molemen kan vooralsnog op weinig aandacht rekenen.
Molemen kan vooralsnog op weinig aandacht rekenen.

0
geplaatst: 12 juni 2010, 13:07 uur
Ja shit, helemaal vergeten. Had het album uitgepakt maar nog niet beluisterd in verband met het WK. Stoute, stoute Kebab 

0
geplaatst: 12 juni 2010, 13:33 uur
17 stemmen is wel erg veel meer dan de gebruikelijke bovengrens van 10.
Dit nieuwe album beluister ik in ieder geval pas volgende week, als ik terug thuis ben. Sowieso ben ik niet echt fan van hiphop voor +- 1993
Link naar het album (anders moet ik iedere keer opnieuw typen om het te zoeken
) UMC's - Fruits of Nature (1991)
Dit nieuwe album beluister ik in ieder geval pas volgende week, als ik terug thuis ben. Sowieso ben ik niet echt fan van hiphop voor +- 1993
Link naar het album (anders moet ik iedere keer opnieuw typen om het te zoeken
) UMC's - Fruits of Nature (1991)* denotes required fields.