MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!

zoeken in:
Dan ben je volgens mij toch gewoon een Nederlander.

Ik ben ook geen Mos Def fan. Heb onlangs zijn album Black on Both Sides gecheckt en vond ik wel goed, maar niet om naar ene concert te gaan.

Dat lijkt me idd niks voor jou .

P Jay schreef:
Ik ben Belg, maar vind 35 euro net iets te veel voor Mos Def...

Inderdaad, ik ben ook een belg en mijn broertje zit op kot in gent. Ik wou gaan maar 35 euro is veel voor een man die naar het schijnt vaak teleurstelt. Was het nu nog common geweest had ik gewoon effe de pijn verbeten en het geld neergedokt...

Improvision
Vrijdag 10 september te Opwijk:

Mac Fly x Nijdrop

Dimlite
Mike Slott
Cupp Cave
Dynooo
Richard Colvaen
Sagat

Dit is zo wat de dopeste affiche die ik ooit al heb gezien.
Nog iemand die gaat?

Ik ken er geen 1 van xD.

FightForMore
Opwijk ? Is dat geen Belgisch dorp ? Jammer dat het vrijdag is, ik kan er niet geraken (met de trein ben ik er in halfuur/uurtje), maar vrijdag heb ik sowieso nooit zin.

Improvision
Ja, dat is inderdaad een Belgisch dórp, ergens in the middle of nowhere. Een trein terug nemen is het grootste probleem. Waarom geven ze zo'n optreden nu net daar?

Haha dat zou voor mij (Noord Nederland) echt totaal niet kunnen, van die 9 uur laatste trein terug taferelen krijg je dan.

Wie gaan er 27 augustus naar Freeway & Jake One? HHL represent sowieso.

Freeway is wack.

Mweh, spaar liever m'n geld voor Edan & Sage Francis.

Daar ga ik ook heen.

raffael77
Bedorvenkebab schreef:
Freeway is wack.

met je eens.

Ik ga naar Edan & Paten Lock op 10 sep in Deventer Burgerweeshuis

MAS
Zaterdag 25 September KRS-One in 013
Zondag 31 Oktober Doom In Tivoli of DVD in 013
Maandag 8 November Public Enemy in Paradiso
Donderdag 11 November JMT in de Melkweg

Ik ben waarschijnlijk wel bij alle 4

Wat is 013? Al die stoere afkortingen zeggen me niks eigenlijk.

Harco
Zo heet die zaal in Tilburg.

FightForMore
Is 013 niet de gang van Para mocro, jeweetzelluf ?

MAS
013 is toch best bekend dacht ik.

pqt
pff ik zou ook wel naar JMT willen en Freeway en Jake one ook wel jammer dat leeftijd zo'n groot probleem is

panjoe (moderator)
Waar treden Freewaytje & Jake One'netje op?

FightForMore
Ik weet naar welk hip-hop feest ik zeker naar toe wil volgend jaar, namelijk naar Hip-Hop Kemp. Jammer dat het niet vlak voor de deur is, maar ergens in het uiteinde van Europa. Ook weet ik niet hoe oud je daar voor moet zijn, aangezien ik volgend jaar maar 17 ben.

HIJS (HipHopInJeSmoel) heeft deze week de compilatie van 2009 gedropt en ik zeg het je, de sfeer is enorm goed! YouTube - Hiphop In Je Smoel op Hip Hop Kemp 2009 (vanaf 5.00 is het aan de Method Man, dit bewijst maar weer eens waarom ik fan van hem ben. ) Iemand die ook van plan is om te gaan of dit jaar (of voorgaande jaren) geweest is ?

panjoe schreef:
Waar treden Freewaytje & Jake One'netje op?

Sugar Factory (mocht je het niet kennen: hoort bij de Melkweg, zit er tegenover)

FightForMore
Ik weet naar welk hip-hop feest ik zeker naar toe wil volgend jaar, namelijk naar Hip-Hop Kemp. Jammer dat het niet vlak voor de deur is, maar ergens in het uiteinde van Europa (Tsjechië). Ook weet ik niet hoe oud je daar voor moet zijn, aangezien ik volgend jaar maar 17 ben.

HIJS (HipHopInJeSmoel) heeft deze week de compilatie van 2009 gedropt en ik zeg het je, de sfeer is enorm goed! YouTube - Hiphop In Je Smoel op Hip Hop Kemp 2009 (vanaf 5.00 is het aan de Method Man, dit bewijst maar weer eens waarom ik fan van hem ben. ) Iemand die ook van plan is om te gaan of dit jaar (of voorgaande jaren) geweest is ?

Dit is de line-up voor dit jaar ; http://hiphopinjesmoel.com/articles/3575

Als de line-up volgend jaar weer zo dope is wil ik wel gaan.

Het is cliché, maar jammer dat dat zover weg is. Ook alleen leuk als je met een groep(je) bent, en ik weet niet of mensen hier daar wel zin in hebben.

Ik wel.

Laten we een lijstje maken met mensen die willen:

- Rhythm & Poetry

- Rhythm & Poetry
- Bedorvenkebab

Alleen úh een festival met Mumers uit het hele land ergens in Tjechië? Ik denk dat een meeting in Nederland al moeilijk is (komen kleine probleempjes als geld, school enzovoorts ook om de hoek kijken).

Gast
geplaatst: vandaag om 19:17 uur

geplaatst: vandaag om 19:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.