Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2010, 14:42 uur
FightForMore schreef:
Zit jij dan in de redactie van Hiphopleeft ?
Zit jij dan in de redactie van Hiphopleeft ?
Ik ben schrijver. Als ik Thomas lief aankijk dan zet hij me altijd wel op de gastenlijst.
Ik zou voor vanavond een recensie van het optreden moeten schrijven, maar omdat Edan niet kwam opdagen tijdens een interview met Hiphopleeft is besloten dat de recensie niet geschreven hoeft te worden.

Ach ja, kan ik nu gewoon enkel als liefhebber gaan.
0
FightForMore
geplaatst: 11 september 2010, 18:05 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben schrijver. Als ik Thomas lief aankijk dan zet hij me altijd wel op de gastenlijst.
Ik zou voor vanavond een recensie van het optreden moeten schrijven, maar omdat Edan niet kwam opdagen tijdens een interview met Hiphopleeft is besloten dat de recensie niet geschreven hoeft te worden.
(quote)

In de journalistiek zitten, heeft toch z'n voordelen...
0
geplaatst: 14 september 2010, 11:30 uur
Ik woon heel dicht bij halder. Vanaf zolder kijk ik zelfs op halder. Althans, als ik naar buiten kijk aan de goede kant.
Hier een leuk filmpje, fans van Ice Cube nemen over in Sint-Michielsgestel, dit door middel van hun duivelse blokken:
Hier een leuk filmpje, fans van Ice Cube nemen over in Sint-Michielsgestel, dit door middel van hun duivelse blokken:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 september 2010, 12:45 uur
Volgens mij heb je het verkeerde filmpje geplaatst want dit is geenszins leuk
.
.
0
geplaatst: 14 september 2010, 22:46 uur
Jij vindt die blokken niet duivels? Heb je het filmpje helemaal uitgekeken? ik niet 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 september 2010, 15:24 uur
Hehe.
Gaat er nog iemand naar Gorillaz in de HMH? Ik geloof dat voor datums rondom het concert De La Soul al geconfirmed is voor de Britse optredens dus het lijkt me dat die heren ook wel op komen dagen
.
Gaat er nog iemand naar Gorillaz in de HMH? Ik geloof dat voor datums rondom het concert De La Soul al geconfirmed is voor de Britse optredens dus het lijkt me dat die heren ook wel op komen dagen
.
0
geplaatst: 23 september 2010, 16:20 uur
56 euries
... En uitverkocht
. Beter komen ze een keer naar Lowlands.
... En uitverkocht
. Beter komen ze een keer naar Lowlands.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 september 2010, 16:38 uur
Ja, ik heb als diehard Gorillaz liefhebber gelijk een kaartje gehaald toen ik het hoorde
, heb ooit beloofd dat ik dat ook zou doen. Die prijs valt denk ik best mee voor zo'n spektakel, vooral als je kijkt naar wat mensen betalen voor een Alicia Keys, een Lady Gaga of een U2
...
, heb ooit beloofd dat ik dat ook zou doen. Die prijs valt denk ik best mee voor zo'n spektakel, vooral als je kijkt naar wat mensen betalen voor een Alicia Keys, een Lady Gaga of een U2
...
0
geplaatst: 23 september 2010, 16:44 uur
Ja, ik had het waarschijnlijk ook wel gedaan. 
Maar fuck.. ik weet het nu pas.

Maar fuck.. ik weet het nu pas.
0
geplaatst: 23 september 2010, 17:23 uur
Ik ben ook die-hard Gorillaz-fan, maar ik vind het te veel geld, en ik hou meer van concerten in kleinere zalen.
0
geplaatst: 23 september 2010, 18:05 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 september 2010, 18:45 uur
Rhythm & Poetry schreef:
En de apen duur.
(quote)
En de apen duur.

0
geplaatst: 24 januari 2011, 13:30 uur
Nog altijd is er niks van een meeting terecht gekomen. Suggesties voor een meeting (ik zal bij deze optredens sowieso aanwezig zijn):
- 8 maart: Chali 2na, Amsterdam
-30 maart: Common, Amsterdam
- 28 mei: Bridgin' the Gap, Rotterdam
1 april (CunninLynguists) valt voor een aantal al af omdat er dan een HHL-meeting is.
- 8 maart: Chali 2na, Amsterdam
-30 maart: Common, Amsterdam
- 28 mei: Bridgin' the Gap, Rotterdam
1 april (CunninLynguists) valt voor een aantal al af omdat er dan een HHL-meeting is.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 januari 2011, 14:00 uur
Ik wist niet dat CL kwamen, maar 1 april zal ik er ook wel weer bij zijn denk
?!
?!
0
geplaatst: 24 januari 2011, 14:42 uur
Misschien ga ik ook 1 april (wel voor de meeting dan) probleem bij optredens blijft echter het vervoer. Voor mij is het niet waard om naar A'dam te gaan om vervolgende 12 uur de eerste trein terug te pakken 

0
geplaatst: 24 januari 2011, 14:45 uur
Op zaterdag is er wel een nachtnet. Op andere dagen kun je wellicht na het optreden nog gaan stappen zodat je de eerste trein kunt pakken. 

0
geplaatst: 24 januari 2011, 14:48 uur
Ik ben sowieso bij CL en waarschijnlijk ook bij Bridgin' The Gap.
* denotes required fields.