Genres / Hip-Hop / Mume Hip-Hop crew Meeting!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2009, 16:58 uur
Heey vet Xzibit:P Maar ManMonster wat bedoel je met die laatste zin? 

0
geplaatst: 10 november 2009, 17:40 uur
Wat dacht je van: hij is niet van plan daar heen te gaan. 
De artiesten die de komende tijd in NL komen vind ik overigens niet zo geweldig, alhoewel Chali 2Na misschien wel de moeite waard is.

De artiesten die de komende tijd in NL komen vind ik overigens niet zo geweldig, alhoewel Chali 2Na misschien wel de moeite waard is.
0
geplaatst: 10 november 2009, 17:43 uur
GZA heeft nou niet bepaald een goede live-reputatie, zeker na zijn laatste optreden in Eindhoven (wat ik gehoord heb van anderen dan).
0
geplaatst: 10 november 2009, 18:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Momenteel zijn er gewoon niet veel leuke optredens in NL, althans dat vind ik. Beter wachten we wat langer en dan in de lente of zomer van 2010 zal er wel weer een leuk optreden zijn. Ik neem aan dat een act als Blackalicious, Atmosphere en/of Dilated Peoples vast naar Nederland gaat komen. En dan voor een leuk optreden een meeting doen, naar een platenzaakje, lekker wat drinken op een terras, misschien wat eten en dan naar het optreden.
Momenteel zijn er gewoon niet veel leuke optredens in NL, althans dat vind ik. Beter wachten we wat langer en dan in de lente of zomer van 2010 zal er wel weer een leuk optreden zijn. Ik neem aan dat een act als Blackalicious, Atmosphere en/of Dilated Peoples vast naar Nederland gaat komen. En dan voor een leuk optreden een meeting doen, naar een platenzaakje, lekker wat drinken op een terras, misschien wat eten en dan naar het optreden.
Goede ideeen heb je Rob, serieus.
Dit had ik ook in gedachte.
Van mij hoeft overigens niet persee een optreden, het zou leuk zijn, maar het hoeft niet persee.
En voor de mensen die Eindhoven neit kennen: www.google.maps.nl. Neem eens een ritje door Eindhoven

0
AirMaxJohnny
geplaatst: 10 november 2009, 19:57 uur
Zo'n meetings zijn altijd mooi om voor te stellen maar uit ervaring (EazyE.nl en Wu-Corp) weet ik dat deze toch bijna nooit doorgaan....
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 10 november 2009, 19:58 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ook een leuk idee, dan kan ie me eindelijk gaan neersteken zoals hij meerdere malen heeft beloofd. hahahaha dat ik dat ooit gezegd hebt , wat een e-thug uitspraak hahaha
0
geplaatst: 10 november 2009, 20:00 uur
Dat weet je heus nog wel, en ik heb er nog steeds nachtmerries van.
Wat is er trouwens met Eazy-E.nl gebeurt (ik weet dat het al een tijd niet meer bestaat maar dan nog)?
Wat is er trouwens met Eazy-E.nl gebeurt (ik weet dat het al een tijd niet meer bestaat maar dan nog)?
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 10 november 2009, 20:10 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Serieus man , ik wist het niet meer maar nu je het terug bovenhaalde kan ik het me natuurlijk terug herinneren....
En EazyE.nl is al meer dan een jaar offline , ik heb gehoord dat de webmaster volop bezig is aan de lay-out etc. , was wel een leuke site hoor ....
0
geplaatst: 10 november 2009, 20:28 uur
AirMaxJohnny schreef:
Zo'n meetings zijn altijd mooi om voor te stellen maar uit ervaring (EazyE.nl en Wu-Corp) weet ik dat deze toch bijna nooit doorgaan....
volgens mij zijn er al best veel mume meetingen geweest. Maar met hiphoppers zal et idd wel niet goed gaan
0
geplaatst: 10 november 2009, 20:42 uur
Volgens mij moet iemand gewoon de leiding op zich nemen. Is het niet handig eerst datum en dan pas plaats te bepalen? Straks wordt het Eindhoven en dan blijken alle mensen die daarvoor gestemd hebben opeens niet te kunnen.
--
Moet de meeting per se plaatsvinden rondom een hiphop-concert?
Ja:
Nee:
--
Zo ja, dan even wat leuke concerten uitzoeken... zo nee, dan bepalen op welke dag jullie willen meeten (bv. een zaterdag in januari) en daarna een stad bepalen...
--
Moet de meeting per se plaatsvinden rondom een hiphop-concert?
Ja:
Nee:
--
Zo ja, dan even wat leuke concerten uitzoeken... zo nee, dan bepalen op welke dag jullie willen meeten (bv. een zaterdag in januari) en daarna een stad bepalen...
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 10 november 2009, 20:43 uur
Er moeten idd wat meer concrete plannen rondom dit leuke idee komen....
0
geplaatst: 10 november 2009, 21:00 uur
Zoals ik al zei Herman, momenteel zijn er geen leuke optredens, althans ik geloof niet dat er een optreden is die meerdere users echt aanspreekt.
Gewoon wachten tot er een dope optreden is en dan een mini meeting organiseren. En dat kan best even duren, sowieso denk ik dat het merendeel van de users er zin in heeft als het weer mooi weer begint te worden.
Tot die tijd gewoon even dit topic laten voor wat het is, dat is mijn voorstel.
Gewoon wachten tot er een dope optreden is en dan een mini meeting organiseren. En dat kan best even duren, sowieso denk ik dat het merendeel van de users er zin in heeft als het weer mooi weer begint te worden.
Tot die tijd gewoon even dit topic laten voor wat het is, dat is mijn voorstel.
0
geplaatst: 10 november 2009, 21:17 uur
Sowieso moet ik wachten tot ik mijn OV heb ik Januari, maar dat was al bekend. Ik wil overigens echt dat deze meeting doorgaat.
Zullen we eerst dan maar eens opzoek gaan naar een vet optreden volgend jaar? In ieder geval in een plaats die voor iedereen het beste uitkomt (Amsterdam is voor Impro of Johnny natuurlijk weer erg ver).
En dit topic laten voor wat het is zal het zeker doen vergeten, daar ben ik echt zeker van
Zullen we eerst dan maar eens opzoek gaan naar een vet optreden volgend jaar? In ieder geval in een plaats die voor iedereen het beste uitkomt (Amsterdam is voor Impro of Johnny natuurlijk weer erg ver).
En dit topic laten voor wat het is zal het zeker doen vergeten, daar ben ik echt zeker van

0
geplaatst: 10 november 2009, 21:20 uur
Ik ken geen podium in NL die een undergroundact geboekt heeft voor de lente en/of zomer van 2010. Amsterdam is wel goed te bereiken en volgens mij wonen daar genoeg users waar je kunt overnachten. Het heeft dus niet zo veel zin om door te ouwehoeren als er nog geen leuk optreden op de planning staat.
0
geplaatst: 11 november 2009, 16:31 uur
Ja met Cilvaringz in Tilburg volgens mij, wel leuk als je niet weet wat je anders met je geld moet doen, maar verder niet iets waar ik warm of koud van word. Was misschien wel het geval geweest als het Method Man alleen was.
0
geplaatst: 11 november 2009, 17:32 uur
Method Man en Red Man waren laatst ook eeecht vet in de bozzini, alleen jammer dat ze niet op kwamen dagen
0
geplaatst: 11 november 2009, 17:47 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Meth met Cilvaringz is toch gewoon een mooi affiche?
Meth met Cilvaringz is toch gewoon een mooi affiche?
Ik ben niet zo kapot van die Cilvaringz hoor, Meth en Cilvaringz samen is wel leuk, maar niet iets waar ik geld voor uit ga geven. Als geld op mijn rug groeide, dan was het anders geweest. Ik vind ook niet dat we gehaast een concert moeten uitkiezen, gewoon relaxen en wachten tot er iets echt dopes komt.
Maar misschien vinden andere Meth en Cilvaringz wel dope genoeg.
0
geplaatst: 11 november 2009, 18:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind ook niet dat we gehaast een concert moeten uitkiezen, gewoon relaxen en wachten tot er iets echt dopes komt.
(quote)
Ik vind ook niet dat we gehaast een concert moeten uitkiezen, gewoon relaxen en wachten tot er iets echt dopes komt.
Idd; nog even afwachten.
0
geplaatst: 11 november 2009, 18:58 uur
misorabi schreef:
Method Man en Red Man waren laatst ook eeecht vet in de bozzini, alleen jammer dat ze niet op kwamen dagen
Gelukkig, ik wou daarheen gaan.
En Johnny weet: Pro-USA! Ook al klopt de government niet echtmaar fuck dat.
Al ben ik niet zo'n fan van ICP, Ice Cube of Tech Nine. Een optreden waar ik bij mee kon rappen zou leuker zijn maar veel boeit het me allemaal niet echt.
0
geplaatst: 11 november 2009, 19:00 uur
AirMaxJohnny schreef:
Cilvaringz vind ik trouwens wack , lame rapper met van die anti-amerika teksten , kanker op man , Pro-America to the fullest....
Dus je bent van het christendom naar de islam gegaan en nu weer terug naar het christendom?Cilvaringz vind ik trouwens wack , lame rapper met van die anti-amerika teksten , kanker op man , Pro-America to the fullest....
0
geplaatst: 11 november 2009, 19:01 uur
AirMaxJohnny schreef:
Laten we gewoon volgend jaar in Juli/Augustus naar het jaarlijkse Gathering of The Juggalo's in The US gaan
Let op dit is niet alleen ICP en andere gozers van Psychopatic Records, want dit jaar is zelfs Ice Cube , Scarface , Necro , Tech N9ne etc. langsgeweest!
Laten we gewoon volgend jaar in Juli/Augustus naar het jaarlijkse Gathering of The Juggalo's in The US gaan
Let op dit is niet alleen ICP en andere gozers van Psychopatic Records, want dit jaar is zelfs Ice Cube , Scarface , Necro , Tech N9ne etc. langsgeweest! Ja, lijkt dit ons geen goed plan?
0
geplaatst: 11 november 2009, 19:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dus je bent van het christendom naar de islam gegaan en nu weer terug naar het christendom? Hahaha idd wat een kansloos bericht weer van onze grote vriend

Mij lijkt me Cilv en Meth wel hard:).
0
geplaatst: 11 november 2009, 19:16 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat lijkt ons idd geen goed plan.
Dat lijkt ons idd geen goed plan.
Mijn favoriete grap, jammer dat jij eerder was.
Alleen zou ik zeggen: Ja, dat lijkt ons geen goed plan, maar het blijft hilarisch.
0
Harco
geplaatst: 11 november 2009, 19:41 uur
Zolang het maar geen Atmosphere ofzo wordt, vind ik alles goed.
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 11 november 2009, 19:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dus je bent van het christendom naar de islam gegaan en nu weer terug naar het christendom? Ben je nou helemaal? Ik een moslim? Nooit! Het is niet omdat ik ergens in het verleden een NOI gimmick voor de lol tevoorschijn toverde dat ik dat daar dan ook daadwerkelijk achter stond....
* denotes required fields.