MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
MAS
5-4

Er kon niet meer gestemd worden, dat kon tot 23.00.

toris
Het is heel zuur, maar Delars is door. Ik had gezegd dat er tot 23.00 gestemd kon worden.

toris
R&P vs Stapler - 22 mei
Niels94 vs Delars - 23 mei

Klote, ik wilde tegen R&P. Wel winnen dan, hè, dan probeer ik dat ook en dan komen we toch tegen elkaar...

...hoe de fuck ben jij zo ver gekomen?

Dat doet me eraan denken: zit ik nou serieus in de halve finale? Had ik ook niet verwacht

Door mezelf te blijven. Maar ik ben er nog niet uit of ik mee wil doen aan dit belachelijke spelletje. De disses zijn bedroevend. Op zich niet zo erg, maar ik heb het vermoeden dat iedereen zijn best doet.

Laten we elkaar helpen met schrijven, samen staan we sterk.

Rhythm & Poetry schreef:
Door mezelf te blijven. Maar ik ben er nog niet uit of ik mee wil doen aan dit belachelijke spelletje. De disses zijn bedroevend. Op zich niet zo erg, maar ik heb het vermoeden dat iedereen zijn best doet.

Wat had je dan verwacht, niemand van de mensen die meedoet, voor zover ik weet, heeft het als rapper ook maar ergens geschopt (ik zou zeggen ver geschopt, maarjah). Meeste mensen die meedoen schrijven, zoals ik bijvoorbeeld, alleen voor deze battles battleraps en verder nooit.

Neem niet aan dat hij serieus was, zie zijn eigen disses die niet echt van veel hoger niveau zijn

Natuurlijk is dit zwaar amateuristisch. De eerste punchlines die ik ooit schreef schreef ik een paar weken geleden, om het maar even aan te geven

Rob mag wel in de plaats van mij.

En als jij dan mijn plaats inneemt mag ik tegen niels, maar als niels dan vervangen wordt door Julian dan heb ik mijn diss al klaar. Raffael77 mag ook, waar hangt die knakker uit?

Laten we het maar zo houden
Zo is er geloot en zo zal er gebattled worden, zei Julias Ceasar al eens.

toris
Ik wil best de battles omdraaien als jullie dat leuker vinden hoor. Het is maar een spelletje tenslotte.

Nee laat het maar zo staan.

32 lines, toch?

toris
Yes. Delars heeft me trouwens gevraagd of ik in zijn plaats wil battlen omdat hij schoolwerk te doen heeft. Ik ga dus tegen Niels.

Wil iemand mijn plaats innemen? Ik moet nodig naar de wc rond die tijd.

O. Dat is klote want dan moet ik alvast wat punchlines die ik had bedacht aanpassen

Niet erg, gaat maar om 2

Rob is hater.

32 . Ok ik ga jullie verrassen met iets.

toris
Iedereen die Robs plaats wil innemen mag in rijm 4 regels schrijven waarin hij zegt waarom juist hij in de halve finale thuis hoort.

Ik praat toch altijd al tegen mezelf
Dus laat mij tegen mij battlen, scheelt de helft
Deze rijm is zo slecht, het is net of ik hem ter plekke bedenk
Dat is eigenlijk ook zo, toch wals ik over jullie heen als een tank

Zoiets?

toris
Jij het snapt het . Ik gok dat ik geen reacties krijg maar je weet maar nooit. Ik verwacht er eigenlijk tenminste wel 1 van Tmmie.

je bent gaar
ik knip je haar
lik mijn ballen
stommerik.

Ulfat-e-Zulmat
jij bent de paashaas, maar dan zonder eieren
dus ben je slechts een haas, want je hebt geen eieren
ik zag je vader in het geboortefilmpje van Obama, ik wist niet dat hij een baviaan was
Beieren.

Ziek vet als een dikke man met aids.

Beetje onzinnig gedoe dit. Mooie is wel dat ik nog steeds niet weet wie mijn tegenstander wordt

Toris. Tegen wie stapler moet weet nog niemand.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.