Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:40 uur
Nee ik heb geen zin meer. Ik ben te slecht voor dit topic maar iedereen pest me door toch op mij te stemmen. Ik verlos mezelf maar uit mijn eigen lijden.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:49 uur
Als ik jou was zou ik in plaats van te stoppen gewoon je magnus opus van de grootse bullshit maken. Aan de andere kant heeft die nietmachine dan wel automatisch gewonnen...
0
geplaatst: 21 mei 2011, 17:46 uur
Tegen wie moet ik nu dan? Als ik niet eens weet tegen wie ik moet doe ik niet mee 

0
toris
geplaatst: 21 mei 2011, 22:05 uur
Is er niemand die voor R&P wil invallen? Anders doen we maar gewoon een finale tussen Stapler en Niels94...
0
geplaatst: 21 mei 2011, 22:16 uur
Zullen we daar een weekje mee wachten anders? Wel nep idd dat iedereen er zomaar mee kapt
.
.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 12:06 uur
Zullen we ze ermee gaan dissen?
Ik wil best een finale tegen Stapler doen, maar dan moeten het zeker 64 lines worden, of hoe zat dat? In dat geval heb ik liever ook wat langer de tijd.
Ik wil best een finale tegen Stapler doen, maar dan moeten het zeker 64 lines worden, of hoe zat dat? In dat geval heb ik liever ook wat langer de tijd.
0
toris
geplaatst: 22 mei 2011, 13:04 uur
Als jullie dat allebei goed vinden doen we een finale van 32 lines tegen elkaar. Eventueel vocaal.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 13:19 uur
Misschien heb ik mijn diss al vier dagen af.
Maar misschien ook niet.
Maar misschien ook niet.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 13:56 uur
Wat gaan we nou doen. Nu heb ik alweer wat voor Stapler bedacht, gaat het wéér niet door? 
Beetje vervelend zo. Toris, hak eens wat knopen door

Beetje vervelend zo. Toris, hak eens wat knopen door

0
geplaatst: 23 mei 2011, 20:23 uur
32 inderdaad (toris heeft het gezegd).
Als je klaar bent mag je het trouwens zeggen, dan doen we de dis gewoon vast. Anders blijf ik tot 26 mei dingetjes verbeteren
Als je klaar bent mag je het trouwens zeggen, dan doen we de dis gewoon vast. Anders blijf ik tot 26 mei dingetjes verbeteren

0
geplaatst: 25 mei 2011, 22:40 uur
Ik heb zojuist mijn diss de deur uit gedaan (oproep aan Stapler dat ook zo snel mogelijk te doen
). Voor de duidelijkheid: morgen vind de 'battle' plaats en kan er gestemd worden, allemaal doen!
). Voor de duidelijkheid: morgen vind de 'battle' plaats en kan er gestemd worden, allemaal doen!
0
toris
geplaatst: 25 mei 2011, 23:17 uur
niels94 schreef:
Voor de duidelijkheid: morgen vind de 'battle' plaats en kan er gestemd worden, allemaal doen!
Voor de duidelijkheid: morgen vind de 'battle' plaats en kan er gestemd worden, allemaal doen!
Hè, dat hoor ik te zeggen!

* denotes required fields.