MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
Ooooo.

Waarom choke jij dan? Is kiwi zijn nest aan het maken?

Nee ik heb geen zin meer. Ik ben te slecht voor dit topic maar iedereen pest me door toch op mij te stemmen. Ik verlos mezelf maar uit mijn eigen lijden.

Als ik jou was zou ik in plaats van te stoppen gewoon je magnus opus van de grootse bullshit maken. Aan de andere kant heeft die nietmachine dan wel automatisch gewonnen...

Tegen wie moet ik nu dan? Als ik niet eens weet tegen wie ik moet doe ik niet mee

Beetje flauw dat mensen er ineens mee kappen, eigenlijk.

toris
Is er niemand die voor R&P wil invallen? Anders doen we maar gewoon een finale tussen Stapler en Niels94...

Zullen we daar een weekje mee wachten anders? Wel nep idd dat iedereen er zomaar mee kapt .

Zullen we ze ermee gaan dissen?

Ik wil best een finale tegen Stapler doen, maar dan moeten het zeker 64 lines worden, of hoe zat dat? In dat geval heb ik liever ook wat langer de tijd.

toris
Als jullie dat allebei goed vinden doen we een finale van 32 lines tegen elkaar. Eventueel vocaal.

Niet vocaal, verder best.

Misschien heb ik mijn diss al vier dagen af.

Maar misschien ook niet.

Wat gaan we nou doen. Nu heb ik alweer wat voor Stapler bedacht, gaat het wéér niet door?

Beetje vervelend zo. Toris, hak eens wat knopen door

toris
Finale:

Stapler vs Niels94 - 26 mei

EDIT: 32 lines

Ik eet nietmachines voor mijn ontbijt.

Hoeveel lijntjes?

32 was het toch?

32 inderdaad (toris heeft het gezegd).

Als je klaar bent mag je het trouwens zeggen, dan doen we de dis gewoon vast. Anders blijf ik tot 26 mei dingetjes verbeteren

panjoe (moderator)

hihi

Nee, sorry.

Ik heb zojuist mijn diss de deur uit gedaan (oproep aan Stapler dat ook zo snel mogelijk te doen ). Voor de duidelijkheid: morgen vind de 'battle' plaats en kan er gestemd worden, allemaal doen!

toris
niels94 schreef:
Voor de duidelijkheid: morgen vind de 'battle' plaats en kan er gestemd worden, allemaal doen!

Hè, dat hoor ik te zeggen!

Tot wanneer heb ik precies?

toris
toris schreef:
Finale:

Stapler vs Niels94 - 26 mei

EDIT: 32 lines

Je hebt de hele dag om je diss naar mij te sturen.

Succes ermee, Stapler

En... ?

Heeft de nietmachine iets gemaakt?

Sup dan G's.

Doet me goed dat het topic leeft.

Grappig topic Hoe werkt dit precies?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.