Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2011, 15:07 uur
Ja, anders krijg je de zin: "Jullie snap Rob niet." Dat zou raar zijn.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 juni 2011, 15:50 uur
Inderdaad, ik kom niet meer bij. Chapeau.
Gaat er nog gebattled worden?
Gaat er nog gebattled worden?
0
geplaatst: 21 juni 2011, 17:41 uur
Daag maar iemand uit als je wilt battelen. Dan vooral drie weken duimen en kijken of je antwoord krijgt.
0
geplaatst: 11 augustus 2011, 18:56 uur
Heeft iemand nog zin om te battlen? Tegen mij? Gewoon ééntje? 

0
geplaatst: 11 augustus 2011, 20:30 uur
Oké
Wanneer? Ik zeg dinsdag o.i.d.? 16 augustus? Of wil je wat later?
Wanneer? Ik zeg dinsdag o.i.d.? 16 augustus? Of wil je wat later?
0
toris
geplaatst: 11 augustus 2011, 20:33 uur
Ik ga een weekje weg vanaf zondag, dus ik stuur mijn diss dan eerder op naar iemand als die persoon het dan kan posten. Iemand die dat wil doen?
0
geplaatst: 11 augustus 2011, 23:08 uur
We kunnen het ook iets eerder doen, ook best. Hoeveel lines had je in gedachten? Gewoon 16, chill en makkelijk leesbaar (want ik hoop dat er mensen komen stemmen...
).
).
0
geplaatst: 12 augustus 2011, 15:23 uur
De rapen zijn gaar, apen komen klaar,
Niels zit binnenkort in zijn eindexamenjaar.
0
geplaatst: 12 augustus 2011, 18:54 uur
Dus.
Ik vind het trouwens oké om gewoon zondag de disses te plaatsen, zodat jij hem zelf kan plaatsen, Toris.
Ik ga trouwens proberen wat meer met rijm te doen, in plaats van steeds alleen de laatste lettergrepen te laten rijmen ga ik proberen wat meer lettergrepen te laten rijmen ook binnenrijm te gebruiken. Proberen. Dus
Ik vind het trouwens oké om gewoon zondag de disses te plaatsen, zodat jij hem zelf kan plaatsen, Toris.
Ik ga trouwens proberen wat meer met rijm te doen, in plaats van steeds alleen de laatste lettergrepen te laten rijmen ga ik proberen wat meer lettergrepen te laten rijmen ook binnenrijm te gebruiken. Proberen. Dus

0
geplaatst: 12 augustus 2011, 19:12 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ga ook stemmen.
0
geplaatst: 15 augustus 2011, 11:20 uur
Ik heb mijn diss al sinds zaterdag af. Heeft iemand de diss van Toris gekregen, hij zou hem toch aan iemand sturen? Dan zouden we hem kunnen plaatsen. Anders moeten we maar even wachten tot hij terug is 

0
geplaatst: 20 augustus 2011, 17:39 uur
Zullen we de battle anders vocaal maken? Lijkt me erg grappig
Heb namelijk voor de grap diss opgenomen met mijn mp3 speler en ook al is de kwaliteit kut, het is verstaanbaar (ben geen rapper, dus vergeef me mijn rap skills vast
). Met beat trouwens 
Ik wacht nog steeds tot Toris terugkomt, hij is bang geworden denk ik en voorgoed van MuMe gevlucht...
Heb namelijk voor de grap diss opgenomen met mijn mp3 speler en ook al is de kwaliteit kut, het is verstaanbaar (ben geen rapper, dus vergeef me mijn rap skills vast
). Met beat trouwens 
Ik wacht nog steeds tot Toris terugkomt, hij is bang geworden denk ik en voorgoed van MuMe gevlucht...

0
geplaatst: 26 augustus 2011, 20:34 uur
Morgen gaat het dan toch echt plaats vinden: MC Bedwants en Toris gaan dan eindelijk battlen! Morgen zullen beide vaak geroemde legendes hun (vocale!) track droppen in een epische strijd om wie er nu eigenlijk écht het beste is. Dat belooft een spektakel!

Ofterwijl: morgen plaatsen we onze battle, we zouden het fijn vinden als u stemde
Ofterwijl: morgen plaatsen we onze battle, we zouden het fijn vinden als u stemde

0
geplaatst: 27 augustus 2011, 17:21 uur
Dames en heren, de roemruchte battle is verzet, dit omdat Toris in zijn slaap is overvallen door gangsters van een rivaliserende drugsbende die hem hebben ontvoerd naar hun schuilplaats. Uiteraard is het voor Toris geen enkel probleem geweest om te ontsnappen, waarbij hij alle vijf de ontvoerders met de hand heeft doodgemaakt, maar het heeft hem de nodige tijd gekost, waardoor jullie helaas een dagje extra zullen moeten wachten.
MORGENNNNNN de battle van de eeuw! Komt dat zien, komt dat zien!
Om jullie ondertussen even zoet te houden hebben we besloten alvast een kleine snippet van de lyrics van MC Bedwants vrij te geven:
''achter waar jij aan kan''
Tot morgen!
Deze battle wordt mede mogelijk gemaakt door Oldtimers Drop

MORGENNNNNN de battle van de eeuw! Komt dat zien, komt dat zien!
Om jullie ondertussen even zoet te houden hebben we besloten alvast een kleine snippet van de lyrics van MC Bedwants vrij te geven:
''achter waar jij aan kan''
Tot morgen!
Deze battle wordt mede mogelijk gemaakt door Oldtimers Drop

0
geplaatst: 27 augustus 2011, 17:27 uur
Mjah, de timing is niet echt ideaal. Jullie weten duidelijk niet wat er 28 augustus gaat gebeuren.
* denotes required fields.