MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:

Ik stem op toris, ik had wel niet op de rest gestemd wegens te weinig tijd om tijdig te stemmen en nog relevant te zijn. Ik vond ze beide aan elkaar gewaagd maar toris doet het uistekend terwijl hij het enkel over kebabs nickname kan hebben. Daarom 1-9

toris
Heeft er ook iemand iets positiefs over mij te melden? 0-9 Die diss van kebab was ook wel echt gruwelijk moet ik zeggen.

Edit: Een stem voor mij

Kunnen we ook niet meteen een ronde houden onder de verliezers?
Dus het zelfde als deze, maar dan met de verliezers van de vorige ronde?
Dan krijg je meer battles .

toris
Ik ben voor, ik heb wel zin in nog wat battles .

Delars schreef:
Kunnen we ook niet meteen een ronde houden onder de verliezers?
Dus het zelfde als deze, maar dan met de verliezers van de vorige ronde?
Dan krijg je meer battles .

Dan krijg je oneven aantallen. Werkt niet, tenzij het puur om de eer gaat.

Ik ken hier niemand, maar ik wil de volgende ronde graag joinen, indien mogelijk
Heb enige ervaring..

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, het probleem is alleen dat ik niet met 9 of 10 mensen een kwartfinale kan houden. Alleen Harderwiek en R&P hebben geen battle gehouden, dus als jullie (Dw.Ns.St en Sjaakspeare) kunnen regelen dat er 2 battle komen vind ik het goed. Als Sjaak bv. tegen Harderwiek battlet en hij wint neemt hij zijn plaats in voor de kwartfinales.

toris
Of we doen na deze Battle Ko, er gewoon nog 1 achteraan?

Of we doen twee "extra" battles:

Harderwiek vs R&P

Sjaakspeare vs Dw.Ns.St

1-10 hoewel toris waarschijnlijk van veel anderen gewonnen had.

Het hangt van Sjaakspeare en Dw.Ns.St af. Pm elkaar maar en regel het als je er zin in hebt en tegen wie je het op wilt nemen.

panjoe (moderator)
Haha, na die van Timmie heb ik ook zoiets van... Waarom zou ik niet meedoen . Maar volgend keertje.

Panjoe heeft aangegeven dat hij niet mee wilde doen. Bovendien staat Harderwiek wel ingeschreven. Niet kinderachtig doen aub

Edit: Was een reactie op verwijderd bericht.

panjoe (moderator)
Als er iemand uitvalt fill ik wel in.

Ik vind die van Kebab helemaal niet zo denderend goed eigenlijk... Maar oke, wel een stuk beter dan die van Toris.

Hakunamatafaka
whauhauha Ludo, ik ga je breken.
Hoeveel lines doen we. 24? 32?.

You pick.

toris
JLjuju schreef:
Ik vind die van Kebab helemaal niet zo denderend goed eigenlijk... Maar oke, wel een stuk beter dan die van Toris.

Is die van mij zooo slecht dan? . Ik vind de diss van kebab trouwens de beste die er tot nu toe gepost is.

Hmm... Misschien. Ik moet zeggen dat ik die van Kebab goed vond, één van de betere, maar volgens mij komen er nog veel betere disses aan in volgende ronde. Tot nu is het beste: het gaat wel. Dit was in elk geval wel de sterkste ronde tot nu toe. Hoewel, RK vs. MAS was ook érg spannend...

Damn, een mens gaat lunchen, komt terug en ziet een berg response.
Mij maakt het echt niets uit tegen wie ik moet aantreden, als ik maar weet tegen WIE en voor WANNEER ik moet droppen..

1-11

Ik voel de liefde.

@Dw.Ns.St: Dat is het dus. Je daagt of Harderwiek of Rhythm & Poetry uit, en je pmt een van hen of hun uit de dagen. (Note: R&P is afwezig tot de 26e volgens mij).

ja zoiets.

CannabisFristi
Haha de battle van mij tegen Hakunamatafaka word een echte dorpsbattle.

wonen jullie bij elkaar in het dorp xD. welk dorp?

CannabisFristi
Staphorst.

Hakunamatafaka
Oost Vs West

Dikke hoodbattle's daar straks komt het nog op het journaal

CannabisFristi
Als dat gebeurt leest Nico Dijkshoorn jouw diss voor bij DWDD.

Als dit toernooi is afgelopen doen we dan snel daarna nog eentje? Ik doe bij de volgende wel mee denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.