MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic

zoeken in:
Ik had op Toris gestemd btw. Vind die van Kebab erg leuk, maar die rijm lijkt zo verschrikkelijk geforceerd dat het niet meer leuk is...

Trouwens, toernooi hierna kunnen we beter ander soort raps doen

pqt
In 't Engels

Neh... ik doelde meer op niet-battleraps

Filosofische teksten

Bedorvenkebab schreef:
@Sjaak: Dan zal je tegen iemand van de 1e ronde moeten battelen die nog niet geweest is (Rob en Harderwiek). Je mag een van die twee uitdagen wat mij betreft, en de deadline voor deze battle zal zijn 27 maart 23:59. Rob is weg tot de 25e btw.

Oké, mooi. Gezien Rob weg is, was de keuze niet erg moeilijk. Ik heb Harderwiek zonet dus een pb gestuurd.

Edit: Ik zie nu dat ene Dw.Ns.St. zich ook nog aan wou melden. Nou ja, als we het Kebabplan aanhouden, moet hij maar proberen aan te treden tegen MC Robhef.

JLjuju schreef:
Als dit toernooi is afgelopen doen we dan snel daarna nog eentje? Ik doe bij de volgende wel mee denk ik.

Ligt eraan. Ik heb zelf ook wel zin in niet battle teksten. Doe zelf waarschijnlijk niet mee als het een toernooi wordt omdat ik over een maand 4.5 week op vakantie ben.

@ Elohim: Het is ook nooit goed he.
@ Sjaak Bigup voor het woord Kebabplan btw.

@Kebab, goed is relatief natuurlijk.

@Niels, bijvoorbeeld =]

Kunnen we niet gewoon "Yo Momma" doen?
Dat vind ik veel leuker.

Ik had Harderwiek ook al een bericht gestuurd n.a.v. een post van Bedorvenkebab, maar dan stuur ik Robhef wel een pb, in de hoop dat deze reageren zal.

Ik moet al tegen Robhef toch?

panjoe (moderator)
CannabisFristi schreef:
Als dat gebeurt leest Nico Dijkshoorn jouw diss voor bij DWDD.

Delars schreef:
Ik moet al tegen Robhef toch?

Voor de laatste keer, dat weet jij zelf ook wel, Sjaak en Dwnsst gaan battelen als verlengde van de eerste ronde tegen degene die vrijgeloot zijn. Als bijvoorbeeld Sjaak wint neemt hij de plaats in van Harderwiek voor de loting.

Rob is btw nog weg tot morgen.

CannabisFristi schreef:
Als dat gebeurt leest Nico Dijkshoorn jouw diss voor bij DWDD.

ja daar begon het allemaal mee .

Ik zie steeds dat Harderwiek tien minuten voor mij online is geweest, maar heb nog altijd geen reactie. Misschien is hij z'n ballen kwijt.

Als je nou gaat tegen Dw.Ns.St is alles opgelost

Zucht. Dan zouden er 3 mensen doorgaan (Rob Harderwiek en DwNsSt). Dat kan niet.

Pm verstuurd naar Harderwiek. Als hij weigert vervang jij hem Sjaak.

Bedorvenkebab schreef:
Zucht. Dan zouden er 3 mensen doorgaan (Rob Harderwiek en DwNsSt). Dat kan niet.

Pm verstuurd naar Harderwiek. Als hij weigert vervang jij hem Sjaak.

Ga je er nu bij voorbaat al vanuit dat Dw.Ns.St. van mij zou winnen?

Bij die andere zin sluit ik me, als vanzelfsprekend, aan.

Natuurlijk Sjaak. Hij heeft immers ervaring.

Natuurlijk.

Bedorvenkebab schreef:
(quote)

Ligt eraan. Ik heb zelf ook wel zin in niet battle teksten. Doe zelf waarschijnlijk niet mee als het een toernooi wordt omdat ik over een maand 4.5 week op vakantie ben.

@ Elohim: Het is ook nooit goed he.
@ Sjaak Bigup voor het woord Kebabplan btw.

Nah dan doe ik alvast niet mee. Beter gewoon battleraps.

Tot nu toe is KEBAB de master .

toris
Kebab gaat winnen.

Als Robbie Keane er even voor gaat zitten kan hij volgens mij ook nog een eind komen. hakunamatatafaka trouwens ook, hij beweert tenminste zijn diss in enorm korte tijd te hebben gemaakt en er stonden zeker erg goede punchlines in. Als hij er dan wat langer over doet om de onzin te vullen met goede punchlines zet ik mijn geld op hem. Monopolygeld, uiteraard.

Hmmz, ik snap er weinig meer van tegen wie ik nu zou moeten battelen, maar ik wacht geduldig af!

Mijn battle-ervaring is overigens zeer gering; ik ben meer een tekstenschrijver.
Ook geen freestyler.
Of een pappie die bij de GPVNL van tevoren in een cypher tof staat te doen (met pre-writtens) op een willekeurige beatbox.
M'n tekst zal iig rapbaar zijn en punches bevatten.

pqt
Ooh, ik bedenk me net een goede punchline tegen Dw.Ns.St. Jammer dat ik er al uit ben

toris
Post em

pqt
Nouja, niet echt de punchline zelf. Maar toen ik de letters Dw.Ns.St zag dacht ik aan downesty. Dus daar kan je wel wat mee

toris
Downistie bedoel je?

pqt
Ja w/e , die serie van DWDD waar laatst heel moeilijk over werd gedaan.

Down istie zeker, dus je moet me wel diggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.