Genres / Hip-Hop / Het officiële battle topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2011, 19:02 uur
Hakunamatafaka schreef:
Lieve Elohim,
ik geef je zo'n blokhoofd dat je straks in legoland kan wonen
Hakunamatafaka
Lieve Elohim,
Hakunamatafaka
Ik vind deze ook nog wel geinig
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 18 maart 2011, 20:31 uur
Hakunamatafaka schreef:
En krijg ik een ram…. is het omdat ik je mams in juli gepaald heb.
Das ook toevallig, dat zei mn vader onlangs nog tegen mij.

Ik zet mijn geld iig op Robbie Keane.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:15 uur
Paar sterke punchlines en een aardig begin van het topic, ik geef een 6.4
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:16 uur
Fijn dat een aantal users cijfers gaat geven. Ik denk dat we straks gewoon volgens het k.o. systeem te werk gaan?
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:24 uur
Ja, K.O. werkt wel beter ja, zitten we ook niet met dat onoverzichtelijke cijfer systeem en nu wachten op het antwoord van MC Elohim..
0
toris
geplaatst: 18 maart 2011, 21:34 uur
Er zitten 3 of 4 leuke lines tussen, de rest is vrij slap. Als ik een cijfer moet geven zou dat een 5.5 zijn.
0
FightForMore
geplaatst: 18 maart 2011, 21:39 uur
Hakunamatafaka schreef:
Lieve Elohim,
Het is eigenlijk al over, wanneer ik je klap tegen je ogen,.
Elohim staat nooit in het middelpunt van de aandacht, bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen
Tis zielig geloof me, maar wanneer alles om hem draait...... dan heeft ie gezopen
Deze gay komt uit Friesland beter ga je fierljeppen, hatsieklatsie
Als ik je pats G. Elohim zit vaker op zijn knieën in bosjes dan papparazi.
Terwijl jij ligt te rollen met koeien laat ik snollen loeien, dat is een feit bitch
Elohim gaat letterlijk bloeden, want dat is als mest, enkel goed als het verspreid ligt.
Een battle tegen mij winnen is godsonmogelijk, ik verdelg.
Als ik aan het bidden ben, praat ik tegen mezelf
Met mijn zieke shit laat ik mensen tot mijn overtuiging bekeren.
Tja het kan vreemdgaan….net zoals jij.. die fokt met de verkeerde.
schreeuw maar niet, je bent nog sneller gebroken dan een stilte
Of één van je ribben.
Jou vrees ik niet. Met vechtkunsten kun jij niet overweg.
Hoogachtend,
Hakunamatafaka
Lieve Elohim,
Elohim staat nooit in het middelpunt van de aandacht, bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen
Tis zielig geloof me, maar wanneer alles om hem draait...... dan heeft ie gezopen
Terwijl jij ligt te rollen met koeien laat ik snollen loeien, dat is een feit bitch
Elohim gaat letterlijk bloeden, want dat is als mest, enkel goed als het verspreid ligt.
Of één van je ribben.
Hoogachtend,
Hakunamatafaka
Moet ik dit serieus nemen ? Dit is het voorbeeld van hoe slecht een diss kan zijn. Trouwens, een diss is pas 'hard' als het wat dieper over die persoon gaat en niet met woorden als 'gay', 'G' (
), 'bitch' of zinnen als 'is het omdat ik je mams in juli gepaald heb' (dit is trouwens totaal niet origineel) of 'bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen' (net alsof het zo'n schaamte is dat men niet succesvol is bij meiden ?). Helaas, voor mij ben je niet geslaagd. Een 2 omdat je een voorbeeld bent geworden voor hoe het niet moet.
Ik ben trouwens enorm benieuwd naar Elohim, aangezien zijn geschiedenis en omdat ik ooit zijn mixtape heb beluisterd.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:41 uur
Gelukkig is jouw mening verwaarloosbaar. We zitten hier gewoon een beetje voor de lol battles te houden; een 'proffesionele' analyse als de jouwe hebben we daar niet bij nodig.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:41 uur
Erg lastig om persoonlijker te worden over iemand waarvan je zo goed als niks weet, natuurlijk.
Dan gaat het al gauw om punchlines en ik moet zeggen dat ik enkele toch wel sterk vond, echter omgeven door een boel mindere lines met weinig inhoud. Ik las hem net door en vond hem eigenlijk minder dan de eerste keer. Ik ben nog steeds aardig positief maar dat heeft er natuurlijk ook mee te maken met dat ik dit zelf niet kan en al snel respect voor je heb als je met een paar echt goede punchlines op de proppen kunt komen, wat je toch zeker gedaan hebt. Ik moet nog maar zien hoeveel mensen in dit topic met betere disses op de proppen komen, maar ik moet zeggen dat ik het niveau erg moeilijk kan schatten.
Dan gaat het al gauw om punchlines en ik moet zeggen dat ik enkele toch wel sterk vond, echter omgeven door een boel mindere lines met weinig inhoud. Ik las hem net door en vond hem eigenlijk minder dan de eerste keer. Ik ben nog steeds aardig positief maar dat heeft er natuurlijk ook mee te maken met dat ik dit zelf niet kan en al snel respect voor je heb als je met een paar echt goede punchlines op de proppen kunt komen, wat je toch zeker gedaan hebt. Ik moet nog maar zien hoeveel mensen in dit topic met betere disses op de proppen komen, maar ik moet zeggen dat ik het niveau erg moeilijk kan schatten.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:43 uur
Die FFM gaat wel een hele leuke tijd aan dit topic tegemoet zo te zien.
Een K.O. it is inderdaad. Voel je vrij om toch cijfers te geven. Ik heb het antwoord van Elohim al (hij dacht dat iedereen me moest pmen en dat ik het dan plaatste), als hij om 10 uur niet online is plaats ik het om te voorkomen dat de deadline voor hem verloopt
Aardige opening van Hakunamatafaka, we kunnen (vooral)deze eerste diss ook niet op personals beoordelen, en er zaten een paar toffe lines tussen.
Een K.O. it is inderdaad. Voel je vrij om toch cijfers te geven. Ik heb het antwoord van Elohim al (hij dacht dat iedereen me moest pmen en dat ik het dan plaatste), als hij om 10 uur niet online is plaats ik het om te voorkomen dat de deadline voor hem verloopt

Aardige opening van Hakunamatafaka, we kunnen (vooral)deze eerste diss ook niet op personals beoordelen, en er zaten een paar toffe lines tussen.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:53 uur
gewoon 0-1 of 1-0, zo'n systeem. En degene daarna doet dan 2-0 of 1-1 of (je houd het niet voor mogelijk) 0-2. Even voor de dummies
Voel je niet gedisst, mensen.
Voel je niet gedisst, mensen.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 21:54 uur
Jep gewoon
Kanidaat A. Vs Kanidaat B.
1-0
Edit: Wat niels zegt.
Eerste battle gaan we ook peilen hoeveel mensen stemmen, mocht het echt snel gaan doe ik de volgende 6/7 stemmen ofzo.
Kanidaat A. Vs Kanidaat B.
1-0
Edit: Wat niels zegt.
Eerste battle gaan we ook peilen hoeveel mensen stemmen, mocht het echt snel gaan doe ik de volgende 6/7 stemmen ofzo.
0
Hakunamatafaka
geplaatst: 18 maart 2011, 22:08 uur
FightForMore schreef:
Moet ik dit serieus nemen ? Dit is het voorbeeld van hoe slecht een diss kan zijn. Trouwens, een diss is pas 'hard' als het wat dieper over die persoon gaat en niet met woorden als 'gay', 'G' (
), 'bitch' of zinnen als 'is het omdat ik je mams in juli gepaald heb' (dit is trouwens totaal niet origineel) of 'bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen' (net alsof het zo'n schaamte is dat men niet succesvol is bij meiden ?). Helaas, voor mij ben je niet geslaagd. Een 2 omdat je een voorbeeld bent geworden
voor hoe het niet moet.
Ik ben trouwens enorm benieuwd naar Elohim, aangezien zijn geschiedenis en omdat ik ooit zijn mixtape heb beluisterd.
(quote)
), 'bitch' of zinnen als 'is het omdat ik je mams in juli gepaald heb' (dit is trouwens totaal niet origineel) of 'bij chicks gooit hij ook geen hoge ogen' (net alsof het zo'n schaamte is dat men niet succesvol is bij meiden ?). Helaas, voor mij ben je niet geslaagd. Een 2 omdat je een voorbeeld bent geworden voor hoe het niet moet.
Alsof ik hier extreem veel energie in ga steken
. Tis gewoon voor de fun, neem het leven niet zo serieus man.Ik heb die tekst geschreven in de tijd dat jij erover deed om een slechte recensie op mijn shit te geven.
Trouwens snap jij duidelijk de essentie van battlen niet. Je moet dingen lezen waarvan je een glimlach op je gezicht krijgt, kan ook heel simpel zijn. Dus bek dicht met je quasi-intellectueel pretentieus gebrabbel.
(K) (L)
0
Hakunamatafaka
geplaatst: 18 maart 2011, 22:12 uur
(net alsof het zo'n schaamte is dat men niet succesvol is bij meiden ?). Helaas, voor mij ben je niet geslaagd.
Dit zegt al veel over jou. Uiteraard is dat een fucking shame.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:12 uur
De twee teksten (sorry Elohim maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen):
Lieve Elohim,
Of één van je ribben.
Hoogachtend,
Hakunamatafaka
Elohim
Hakunamatata is de antithese voor Hakunamatafaka
Je wil iets met je leven, ga 't doen dan, ja, maar wat dan?
Een papzak. Blaas je op als was ik een Afghan
Zie er vanaf man, bespaar je de afgang.
Klein en je talent is verre van mijn hoogte.
Op je knieën, bitch! Lekker op pijphoogte,
Je bent niet eens waardig om te leb'ren aan mijn kloten,
ik schrijf doper, blijf hoger, je flipt als we met rijms komen.
Het is niet alleen hem, check, ben sicker dan de helft van die
rapcats met backpacks. On stage met crapped pants
Hiphop, geen lapdance-shit, gezongen door een gek mens.
Je suckt en that's that als je 'n Lion King fan bent.
Nah, je bent dope. Misschien maak je het groot
en blaas je op! Stuur je naar Lybië en blaas je op!
Boem! Staat ie hier te spitten met zijn rare kop
Ik wil het niet eens horen, maar fuck it, ik laat je toch.
Stemmen met die bende.
Lieve Elohim,
Of één van je ribben.
Hoogachtend,
Hakunamatafaka
Elohim
Hakunamatata is de antithese voor Hakunamatafaka
Je wil iets met je leven, ga 't doen dan, ja, maar wat dan?
Een papzak. Blaas je op als was ik een Afghan
Zie er vanaf man, bespaar je de afgang.
Klein en je talent is verre van mijn hoogte.
Op je knieën, bitch! Lekker op pijphoogte,
Je bent niet eens waardig om te leb'ren aan mijn kloten,
ik schrijf doper, blijf hoger, je flipt als we met rijms komen.
Het is niet alleen hem, check, ben sicker dan de helft van die
rapcats met backpacks. On stage met crapped pants
Hiphop, geen lapdance-shit, gezongen door een gek mens.
Je suckt en that's that als je 'n Lion King fan bent.
Nah, je bent dope. Misschien maak je het groot
en blaas je op! Stuur je naar Lybië en blaas je op!
Boem! Staat ie hier te spitten met zijn rare kop
Ik wil het niet eens horen, maar fuck it, ik laat je toch.
Stemmen met die bende.
0
FightForMore
geplaatst: 18 maart 2011, 22:14 uur
<moderatorknip>
@de diss van Elohim,
Ik had het ietwat beter verwacht, maar dit is natuurlijk ook het begin van iets en waarom moeite doen om een barslechte diss te verslaan ? De laatste twee lines zijn toch wel hard.
@de diss van Elohim,
Ik had het ietwat beter verwacht, maar dit is natuurlijk ook het begin van iets en waarom moeite doen om een barslechte diss te verslaan ? De laatste twee lines zijn toch wel hard.

0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:18 uur
Nice die van Elohim klinkt als mijn Sinterklaas gedicht van dit jaar 
FFM is een cryptische mofo.

FFM is een cryptische mofo.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:29 uur
Moeilijk. Beide niet bijzonder, maar wel vermakelijk. Hakunamatatafaka dropt hier na mijn mening wel meer een diss, terwijl Elohim hier qua kwaliteit een betere rapt aflevert.
Toch maar 0-5 voor Hakunamatatafaka
Toch maar 0-5 voor Hakunamatatafaka
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:31 uur
<modknip>
ennn 5-1. Vond die van Elohim toch wat vermakelijker.
ennn 5-1. Vond die van Elohim toch wat vermakelijker.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:38 uur
<modknip>
Leuk topic overigens. Het uiten van je creativiteit valt enkel te prijzen, maakt niet uit in welke vorm het wordt gegoten.
Leuk topic overigens. Het uiten van je creativiteit valt enkel te prijzen, maakt niet uit in welke vorm het wordt gegoten.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:44 uur
6-1
Die van Elohim is een beetje zwakjes (al is die van Hakunamatafaka niet veel beter).
Die van Elohim is een beetje zwakjes (al is die van Hakunamatafaka niet veel beter).
* denotes required fields.