MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Favoriete MC's

zoeken in:
Percee P
Brother Ali
Q-Unique (Arsonists)
J-Live
Erick Sermon
El da Sensei (Artifacts)

...nog niet gezien, allemaal dope emcees.
owhja en Peril-L, Styles en Chops..maar dat is meer omdat ik mijn aziatische broeders steun.

Q-Uniq is zeker goed

Conway Twitty schreef:
Mijne in niet-willekeurige volgorde. Ongeveer dan.

12. Jedi Mind Tricks

Is een groep. Vinnie Paz is de rapper, ook Just Allah heeft in 2000 bij de groep gezeten.

2PAC
Eazy E
Method Man
GZA
Dead Prez
Mos Def
Snoop Dogg
Ice Cube
Dr Dre
The Notoriouse B.I.G
Big L
Raekwon
ODB
Run DMC
Talib Kweli
Too Short
Onyx
Twista
Nas
Lady Of Rage
Jadakiss
E 40
C-Murder
Mack Dre
Redman
Daz
Kurupt

Zjapp schreef:

Dead Prez
Run DMC
Onyx

Zijn ook groepen.

2pac toch niet.

Sommige artiesten zijn in een groep gewoon beter, waardoor mensen de groep opnoemen, of ze gaan niet solo.. does it matter?

Cath schreef:
2pac toch niet.

oops typfout

#koen
Revo schreef:
(quote)

GZA

Die staat bij mij misschien ook wel op. Ik mis Guru van Gang Starr in je lijstje.

Hoewel Guru een geweldige MC is, behoord hij niet tot mijn all time favorieten.
Top 25, ja... Top 15, nee.

Melle K
Als Gangstarr fan zou ik Guru toch geen geweldige MC willen noemen, hij heeft af en toe aardige teksten en een prettige stem, maar het is vooral de Primo/Guru combinatie die zo goed klinkt.

Op de Jazzmataz CD's vind ik Guru al een stuk minder boeiend, om het nog maar niet over zijn CD met Superproducer Solar te hebben.

Brother Ali, of had ik dat al gezegd?

Guru is inderdaad zonder krachtige productie irritant monotoom en soms saai.

Guru is met krachtige productie ook irritant monotoom en saai

satéprikker schreef:
Guru is met krachtige productie ook irritant monotoom en saai

Ligt er maar aan je smaak he, de een vind van wel de een van niet, hij heeft skills, dat moet je toegeven.

als je monotoom en saai rappen skills noemt, dan heeft hij die ja.

Bow Wow rapt zeker beter

Jazzmatazz gaat draait ook niet helemaal om de raps he, je moet ook een beetje van Jazz houden

Rame schreef:
Jazzmatazz gaat draait ook niet helemaal om de raps he, je moet ook een beetje van Jazz houden

en van echte hiphop.

''echte''?

ja van Biggie enzo, dat schijnt hier echte rap te zijn.

Ja en dus niet Bow Wow, Nelly e.d. maarja ik denk ook niet dat je dat meent gezien je stemmen bij albums en kennis van bepaalde underground-rappers (of je moet ze opzoeken maar dat lijkt me sterk).

Waarom worden Bow Wow en Nelly zo vaak gedist? Weet je hoe fijn die muziek in de discotheek is? Daar kan je tenminste op dansen.

Dat is toch geen echte hiphop. Ofja ik versta onder echte hiphop sterke MC's, teksten en beats. Hiphop vind ik niet in een club horen, daar hoort hippop, dancehall enz. thuis, daar kun je mee uit je dak gaan. Maar Bow Wow en Nelly willen geen hippop zijn maar pure hiphop en daarom worden ze hier zovaak ''gedisst'' omdat vooral Bow Wow natuurlijk de grootste grap van de laatste tijd is en hij vaak voor lul wordt gezet in nummers.

Orko the Sycotik Alien is echte hiphop
raad eens waar het vandaan komt?

Dus Orko the Sycotik Alien is een artiest die sterkte teksten, flow, beats heeft én een hele zaal uit zijn dak kan laten gaan?

Als je een zaal met hiphop liefhebbers hebt wel.

Wat bedoel je nu precies saté?

eazyfan
Immortal Technique momenteel toch wel zeer veel .

Immortal Technique is toch die lapzwans die zoveel onzin uitkraamt bij optredens?
Die man is nogal in de mode bij mijn eastcoast hoppers.

Bij optredens misschien wel (weet ik zo niet) maar in zijn tracks toch zeker niet (natuurlijk).

Gast
geplaatst: vandaag om 03:39 uur

geplaatst: vandaag om 03:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.