MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Favoriete MC's

zoeken in:
Ik vond IT behoorlijk irritant met Akir en GI Joe optreden. Bij Het optreden met MacLethal viel hij nog wel mee, maar nu....
tjeeeeeeeezus, die kerel moet echt naar een psychiater, wat een flapdrol zeg.

eazyfan
ow rustig IT is geweldig .

valt best mee, TI daarentegen... hij is geweldig!

Is dat weer een tijddodende opmerking van je, want ik weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik over je moet denken...

Word_Play schreef:
Sjezus, ik zie gewoon zowel 2Pac als B.I.G. nergens staan.

In willekeurige volgorde:

- 2Pac
- The Notorious B.I.G.
- Jay-Z
- Nas
- Twista (op basis van flow en intonatie: )
- Jadakiss
- Talib Kweli
- GZA
- Eminem
- Ludacris
- Shurik'n

Ik voeg daar nu Pharoahe Monch en Mos Def aan toe (*tsk* ga je schamen, Word_Plee)

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Is een groep. Vinnie Paz is de rapper, ook Just Allah heeft in 2000 bij de groep gezeten.

Ik vind die Paz eigenlijk een echte druif. Echt zo een geek die nergens over kan rappen, maar door 'moeilijke' woorden te gebruiken zijn gebrek aan intelligentie probeert te camoufleren. Al komt hij soms wel errug lekker, maar slechts in hele beperkte mate, hij moet het echt van Stoupe hebben.

Maar goed, zet hem maar tegenover M.O.P, die laten niks meer van hem over.

Vinnie Paz is echt geen debiel hoor. Luister maar eens goed naar de teksten op Violent By Design. En als er rappers zijn die dus echt niét intelligent overkomen zijn het de mannen van M.O.P.

MJ_DA_MAN schreef:
Vinnie Paz is echt geen debiel hoor. Luister maar eens goed naar de teksten op Violent By Design. En als er rappers zijn die dus echt niét intelligent overkomen zijn het de mannen van M.O.P.

Vast, maar die komen tenminste geloofwaardig over als het neerkomt op agressiviteit (echt woord?).

Toen ik Paz voor het eerst zag (met zijn mond zonder tanden) toen moest ik hard lachen. Kon ik totaal niet serieus nemen.

eazyfan
nou M.O.P. vs Vinnie Paz zou wel serieus hard worden, allebei andere soort aggresie .

in willekeurige volgorde

- nas
- big l
- big pun
- notorious big
- guru
- immortal technique
- eminem (oude werk)
- raekwon
- q tip
- mos def
- canibus
- r.a. the rugged man

nederlandse rappers:
1. jiggy dje
2. sticks
3. extince
4. rico
en 0118-vier moet ook ff genoemd worden

sheriff schreef:
in willekeurige volgorde

- nas
- big l
- big pun
- notorious big
- guru
- immortal technique
- eminem (oude werk)
- raekwon
- q tip
- mos def
- canibus
- r.a. the rugged man

nederlandse rappers:
1. jiggy dje
2. sticks
3. extince
4. rico
en 0118-vier moet ook ff genoemd worden

mooie lijst hier ben ik het best wel mee eens

MJ_DA_MAN schreef:

Vinnie Paz kan wel aardig meekomen op Violent By Design maar Jus Allah, Virtuoso, 7L, Esoteric, Chief Kamachi enz zijn allemaal net een level hoger. Maar op Visions Of Ghandi is Vinnie echt een karikatuur van zichzelf. Geen flow, domme haat die hij niet kan beargumenteren (zoals een Immortal 'I'm more than a common hater' Technique wel doet en tja. Lachwekkend gewoon. Dan komt in mijn ogen de agressie van MOP geloofwaardiger over.

Ik vind Pete Philly echt ontzettend talentvol. Kan naast rappen ook zingen, dat is sowieso knap. Is daarnaast een echt podiumbeest, en gaaat qua geluid niet mee met de massa

Brother Ali is trouwens ook heel dope.....

dutchboi schreef:
(quote)

mooie lijst hier ben ik het best wel mee eens

Ben ik het met eens

The Gift of Gab
Murs
Slug
MF DOOM
Sage Francis
Brother Ali
Lyrics Born
Del
J-Live
Percee P

MJ_DA_MAN schreef:

Ik vind Vinnie Paz wel een debiel en niet intelligent. Hij heeft het alleen over dood en verderf, homo-haat en Allah.

Ik zeg niet dat ie intelligent, ik noem hem geen debiel. En tja als je het nieuwe album luistert zul je horen dat hij het ook anders kan, geen homo-hatende opmerking gehoord. En tja beter dat dan bitches en cars. Ik kan ook vaak lachen om zijn teksten die soms hilarische punchlines bevatten. Ik hou wel van Vinnie, punt. Je hebt het nieuwe album zeker niet gecheckt.

Osiris Apis schreef:
The Gift of Gab
Murs
Slug
MF DOOM
Sage Francis
Brother Ali
Lyrics Born
Del
J-Live
Percee P

(quote)

Ik vind Vinnie Paz wel een debiel en niet intelligent. Hij heeft het alleen over dood en verderf, homo-haat en Allah.

Aaai word, Osiris Apis weet waar hij over praat. Lijstje is dope en Vinnie Paz is inderdaad een ongelooflijke sukkel, als je hem dope vind ben je echt een retarded monkey.

Nogmaals als jij mij probeert voor lul te zetten is dat zwak om dat te doen gebaseerd op een mening en helemaal via een muzieksite, ik weet toch dat je me haat saté dus je hoeft niet meer van die berichten te plaatsen. Zoek me anders een keertje op, maken we er een gezellige dag van vol discussies.

Ok maar als ik je goed begrijp: ik ben een ''retarded monkey'' omdat ik Vinnie goed vind. Jij vindt The Game beter dan Biggie, Nelly en Bow Wow zeer goed en TI beter dan IT (of je moet wel heeeeel sarcastisch zijn). Als ik dan een retarded monkey ben wat ben jij dan wel niet?

waar woon je dan? ik wil best een keer een dagje discussies met je voeren.

Ja dat komt later. Maar ga eerst nou eens in op mijn bericht, wil weten wat je reactie is van mijn 2e deel van het bericht.

Wat ik al dacht, geen reactie en de site verlaten. Doe je wel vaker in dit soort situaties. Best zwak als je het mij vraagt.

Ik ben Slick Rick (volgens mij) niet zo veel tegengekomen.

Mijn toplijst verrandert nogal eens, maar globaal toch zo ongeveer

1. GZA
2. Big L
3. Supastition
4. Slick Rick
5. Rakim
6. Mos Def
7. Canibus
8. Pharoahe Monch
9. Lord Finesse
10. LL Cool J
11. KRS One
12. Soup (Jurassic 5)
13. Big Daddy Kane
14. the Gift of Gab
15. Kool G Rap

MJ_DA_MAN schreef:
Wat ik al dacht, geen reactie en de site verlaten. Doe je wel vaker in dit soort situaties. Best zwak als je het mij vraagt.

Best veel te doen als je het mij vraagt.

Van alle dingen die ik te doen had, stond antwoord geven op je vraag onderaan mijn prioriteiten lijstje, daar ik je niet bijzonder interessant vind. Is dat heel erg?

maargoed om antwoord te geven op je vraag: dat laat ik aan jou over.

Nou ik denk eigenlijk juist wel dat je me heel interessant, gezien al je negatief commentaar 99% naar mij is gericht, eigenlijk bijna al je berichten plaats je met een quote van mij. Wel interesse in negatieve vorm, maar dat is ook een vorm van interesse. Maarja ik weet niet wat ik van jou moet denken, vind je een enge rare gozer die redelijk gestoord is. Niet dom, maar gestoord. Als dat niet het geval is blijven er twee dingen over:
1. zie bericht (1e deel) geplaatst op 15 september 2006, 19:49 uur
2. Je bent het topppunt van sarcasme of het toppunt van aandacht tekort.

Maar ik vind deze keer net als vorige malen je beargumentatie niet echt sterk. Er zijn zelfs amper argumenten aanwezig. Nee mij heb je niet overtuigd dat ik zo'n ongelijk heb met mijn muzieksmaak wat ook niet kan, maar ook niet een heel klein beetje overtuigd.

En om het aan mij over te laten heeft geen zin gezien de vraag naar jou is gericht.

Vinnie Paz is niet slecht, luister 1 x shadow business, hij realiseert zich in ieder geval meer van de wereld van de Chinezen dan Sateprikker. Belachelijk om een rapper een debiel te noemen als je hem niet kent, hou je er niet van ok, maar ben dan ook zo volwassen om te stoppen met het gooien van belachelijke statements. Als je zin hebt om naar blije nummers te luisteren, luister naar Ali B. iedereen zijn keuze.

krs-one
rakim
big l
eminem
nas
canibus
chino xl
treach (naughty by nature)
tonedeff
gza
royce da 5'9''
sadat x
rass kass
vakill
method man

en dan vergeet ik vast nog wel wat

niet in volgorde

dutchboi schreef:
krs-one
rakim
nas
canibus
gza
niet in volgorde

Cath schreef:
- Biggie (!)

duizenden kilometers erna;

-Method Man

-The Game

-Jay-Z

ff een update :

-Biggie

(duizenden km erna )

-Q-Tip
-Method Man
-Lupe Fiasco
-Ghostface Killah

Nas en Krs-One vind ik ook wel goed.

Biggie
Q-Tip + Phife
Ghostface Killah
Common
2Pac
Method Man
Nas (uiteraard vooral in het begin)
Ludacris (in zijn stijl de beste)
Inspectah Deck
Black Though

Willekeurig neergezet.
OJA! Iemand ooit van Anonymouz gehoord?? Heb pas geleden cd van hem in me handen gekregen. Hartstikke vet! Kan alleen nergens op internet ook maar een beetje informatie over hem vinden. Cd komt uit Canada, maar hij rapt ook wat Spaans waardoor je Z-Amerika zou vermoeden. Het album heet Anonymity en ik ben zeer benieuwd of er iemand anders is die ook van hem gehoord heeft...

Gast
geplaatst: vandaag om 05:19 uur

geplaatst: vandaag om 05:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.