MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
rayman schreef:
(flauwe grap-modus aan)

Jazeker. Wat ie allemaal met een bal kan....

(flauwe grap-modus uit)

Ace
Retteketet

Harco

(afbeelding)

Pantelic laat zien techniek te hebben, hier houdt hij de bal tussen zijn benen:

(afbeelding)

Slowchat verwijderd.

tuktak
als we dan toch voetbalfilmpjes plaatsen, wat een irritant ventje

Oude Jens houdt zich in ieder geval keurig in, er zullen er vast wel zijn die een tikkie hadden uitgedeeld

vigil schreef:
Oude Jens houdt zich in ieder geval keurig in, er zullen er vast wel zijn die een tikkie hadden uitgedeeld

Een corrigerende tik zou meer dan terecht zijn.. of zou dan een maatschappelijke discussie losbarsten?

vigil schreef:

Hij zit er tegenwoordig regelmatig naast - misschien was ie bang mis te slaan.

Mjuman schreef:
(quote)

Hij zit er tegenwoordig regelmatig naast - misschien was ie bang mis te slaan.

Daar heb je een punt

Ace
Alcorcon - Real Madrid: 4-0

Die spelen Segunda 2b, zeg maar 3e divisie

Real met Dudek, v/d Vaart, Drenthe en van Nistelrooy is ingevallen.

Die hebben lekker kunnen laten zien dat ze eigenlijk in de basis horen.

Ik verwacht sowieso weer een voortijdige afgang van Real in de CL en een tweede plaats in de PD dit jaar. Schoolvoorbeeld van hoe je een club om zeep helpt.

Ace
orbit schreef:
Ik verwacht sowieso weer een voortijdige afgang van Real in de CL en een tweede plaats in de PD dit jaar. Schoolvoorbeeld van hoe je een club om zeep helpt.

Wellicht heeft je grote held Scheringa (ok, hij moet de eer delen met Coronel als het om heldendom gaat) het voorbeeld van Florentino Perez gevolgd door hetzelfde met geld om te gaan maar alleen iets minder te hebben? Het resultaat is hetzelfde, alleen kijk je in Alkmaar binnenkort naar een elftal zonder sterspelers en zit dat in Madrid op de een of andere manier altijd wel goed.

Toch blijf ik AZ wel een sympathieke club vinden hoor, rassupporter van me

Ace schreef:
Wellicht heeft je grote held Scheringa (ok, hij moet de eer delen met Coronel als het om heldendom gaat) het voorbeeld van Florentino Perez gevolgd door hetzelfde met geld om te gaan maar alleen iets minder te hebben? Het resultaat is hetzelfde, alleen kijk je in Alkmaar binnenkort naar een elftal zonder sterspelers en zit dat in Madrid op de een of andere manier altijd wel goed.

Zo is vanuit Utrecht een retourtje Alkmaar beduidend goekoper dan een retourtje Madrid; ook hangen in Madrid meer en betere schilderijen.

Wellicht maken we het binnenkort mee, geheel in DSB-stijl (koppelverkoop): "nu tijdelijk bij aankoop van één speler, een (magisch) realistisch schilderij cadeau - en het Stedelijk kan nog wel een paar Willinks gebruiken - kunnen die spelers mooi naar Ajax.

Ace
orbit schreef:
Toch blijf ik AZ wel een sympathieke club vinden hoor, rassupporter van me

Hopelijk blijven alle az-ers dat vinden! Ik ben er namelijk bang voor dat ze over een jaar weer allemaal in de Arena zitten. Daar waar ze 4 jaar geleden ook zaten voordat az een beetje bovenin meedraaide. Ok haveman, uitzonderingen vast daargelaten

@mjuman: er zijn 3 spelers die ze gelijk mogen halen als ze in de uitverkoop gaan. Dembele, Schaars en Martens.

Ace schreef:
(quote)

Hopelijk blijven alle az-ers dat vinden! Ik ben er namelijk bang voor dat ze over een jaar weer allemaal in de Arena zitten. Daar waar ze 4 jaar geleden ook zaten voordat az een beetje bovenin meedraaide. Ok haveman, uitzonderingen vast daargelaten

@mjuman: er zijn 3 spelers die ze gelijk mogen halen als ze in de uitverkoop gaan. Dembele, Schaars en Martens.

Slecht nieuws: die Willinks gaan alleen mee bij Ari, Pellè en Didulica. Bij die andere drie hoogstens een doek van Pyke Koch

Martín Palermo kocht ik altijd met Championship Manager 00/01

Mjuman schreef:

Slecht nieuws: die Willinks gaan alleen mee bij Ari, Pellè en Didulica. Bij die andere drie hoogstens een doek van Pyke Koch

(afbeelding)

Hehe super

Harco
Lukas schreef:
Martín Palermo kocht ik altijd met Championship Manager 00/01

Geweldige voetballer.

Knappe overwinning van AZ op Spakenburg!!

dix
boomkat schreef:
Haa hoe vet en hoe kinderachtig om hem daarvoor naar de trubine te sturen

Doet me denken aan die duitser die ooit zonder foute bedoelingen het hoofd van een grens er bijna afschoot en ook pardoes rood kreeg. Hebben we daar beeld van ?

dix schreef:
(quote)

Doet me denken aan die duitser die ooit zonder foute bedoelingen het hoofd van een grens er bijna afschoot en ook pardoes rood kreeg. Hebben we daar beeld van ?
Dat zou dan de broer van Fer moeten zijn. Die deed dat gisteren ook bijna.

Duidelijk een fout van de keeper.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.