Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2008, 11:26 uur
ik heb nog geen berichten gelezen over omkoperij of dat het doorgestoken kaart zou zijn. 
hij (hamilton) heeft het goed gedaan, alleen jammer dat hij voor mclaren rijdt.

hij (hamilton) heeft het goed gedaan, alleen jammer dat hij voor mclaren rijdt.
0
aire.
geplaatst: 3 november 2008, 11:55 uur
Ik ben verder echt een noob wat de F1 betreft (op uitzondering van deze finale, ja ik lees ook de krant) maar het viel me gewoon op. Glock had zijn positie niet verdedigt, het is onrechtvaardig, doorgestoken kaart etc. Ik dacht juist dat hij zo geliefd werd 

0
die Lange
geplaatst: 3 november 2008, 13:59 uur
Glock reed niet op intermediates, daarom viel hij terug.
Laatste rondetijden:
P5 - Hamilton - wet tyres: 1.26.126
P6 - Glock - dry tyres: 1.44.731
P7 - Kovalainen - wet tyres: 1.24.945
P8 - Trulli - dry tyres: 1.44.800
Ook Trulli viel dus terug, lijkt mij geen geval van omkoping hoor
Laatste rondetijden:
P5 - Hamilton - wet tyres: 1.26.126
P6 - Glock - dry tyres: 1.44.731
P7 - Kovalainen - wet tyres: 1.24.945
P8 - Trulli - dry tyres: 1.44.800
Ook Trulli viel dus terug, lijkt mij geen geval van omkoping hoor
0
geplaatst: 6 november 2008, 09:01 uur
Omdat het voetbaltopic op slot zit ga ik hier maar even
Juventus wint voor de tweede keer van Real Madrid en is door naar de KO fase. Mijn grote held Del Piero voltrok het vonnis. Aangezien de Engelse clubs aardig aan het ploeteren zijn zie ik niet in waarom Juventus niet nu al een goede gooi kan doen naar het winnen van de CL. Zou wat zijn zeg!
Juventus wint voor de tweede keer van Real Madrid en is door naar de KO fase. Mijn grote held Del Piero voltrok het vonnis. Aangezien de Engelse clubs aardig aan het ploeteren zijn zie ik niet in waarom Juventus niet nu al een goede gooi kan doen naar het winnen van de CL. Zou wat zijn zeg!

0
Ace
geplaatst: 6 november 2008, 10:44 uur
Dat zou zeker wat zijn ja, een schande voor het mondiale voetbal!!! Hoe kan een club die 10 procent balbezit heeft nou een wedstrijd winnen? Dat het mogelijk is, heeft de praktijk helaas laten zien.
Vanavond naar Ajax, ik zie er nu al tegenop.
Vanavond naar Ajax, ik zie er nu al tegenop.
0
geplaatst: 6 november 2008, 14:22 uur
Ace schreef:
Hoe kan een club die 10 procent balbezit heeft nou een wedstrijd winnen?
Hoe kan een club die 90 procent balbezit heeft een wedstrijd niet winnen?Hoe kan een club die 10 procent balbezit heeft nou een wedstrijd winnen?
0
Ace
geplaatst: 6 november 2008, 14:29 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Hoe kan een club die 90 procent balbezit heeft een wedstrijd niet winnen?Dat vraag ik me ook af... De praktijk wijst uit dat niets onmogelijk is! Gefeliciteerd ermee...
0
geplaatst: 6 november 2008, 14:33 uur
Ace schreef:
Dat vraag ik me ook af... De praktijk wijst uit dat niets onmogelijk is! Gefeliciteerd ermee...
Bedankt Dat vraag ik me ook af... De praktijk wijst uit dat niets onmogelijk is! Gefeliciteerd ermee...

0
aire.
geplaatst: 6 november 2008, 18:08 uur
Ik zet me geld in ieder geval op een 2-1 voor Feyenoord 

0
geplaatst: 6 november 2008, 20:52 uur
Ik weet het niet maar ik vind Juventus pakweg veel minder saai om naar te kijken dan Liverpool .
Juventus speelt dan ook precies op de counter, en als dat werkt, waarom zou de trainer de tactiek dan aanpassen ?
Juventus speelt dan ook precies op de counter, en als dat werkt, waarom zou de trainer de tactiek dan aanpassen ?
0
geplaatst: 8 november 2008, 10:16 uur
het was even wachten op »de ommekeer« voor ons aller feyenoord maar het moment is dan nu aangebroken...
http://www.nu.nl/news/1829461/41/Feyenoord_zes_weken_zonder_Greene.html
0
geplaatst: 8 november 2008, 10:24 uur
charlezzz schreef:
het was even wachten op »de ommekeer« voor ons aller feyenoord maar het moment is dan nu aangebroken...
Ik zag het ja. Geweldig nieuws!!het was even wachten op »de ommekeer« voor ons aller feyenoord maar het moment is dan nu aangebroken...
0
geplaatst: 8 november 2008, 10:49 uur
Het is toch wel triest te noemen dat dergelijk nieuws het beste nieuws is voor Feyenoord dit seizoen.
Maar goed nieuws, idd. Hoewel Verbeek ook al eerder had in kunnen grijpen.
Maar goed nieuws, idd. Hoewel Verbeek ook al eerder had in kunnen grijpen.
0
geplaatst: 9 november 2008, 17:02 uur
zo, terug uit een wat frisse kuip.
ondanks timmer (timmertje timmertje wat doe je nu, was meermaals van toepassing) en braamhaar (wiens moeder nog immer in de prostitutie zit) een 5-2 overwinning op FC Willem 1!
ondanks timmer (timmertje timmertje wat doe je nu, was meermaals van toepassing) en braamhaar (wiens moeder nog immer in de prostitutie zit) een 5-2 overwinning op FC Willem 1!
0
aire.
geplaatst: 9 november 2008, 17:09 uur
Wij gááán Euuuuropa in! Sowieso spelen wij met Groningen, Ajax en AZ het leukste voetbal.
0
geplaatst: 9 november 2008, 17:11 uur
0
aire.
geplaatst: 9 november 2008, 17:15 uur
Ik zeg je eerlijk, ik vrees er totaal niet voor. Poznan kan misschien nog lastig worden, maar ik heb er alle vertrouwen in 

0
geplaatst: 9 november 2008, 21:10 uur
Wat een gruwelijke, belachelijke, idiote, smerige overtredingen heb ik trouwens weer gezien.
Waar zit in hemelsnaam je verstand als je een sliding inzet op kniehoogte. Dan spoor je echt voor geen meter. En dan nog verongelijkt kijken als je geel krijgt. Doe dit op straat en je gaat de boeien in.
Waar zit in hemelsnaam je verstand als je een sliding inzet op kniehoogte. Dan spoor je echt voor geen meter. En dan nog verongelijkt kijken als je geel krijgt. Doe dit op straat en je gaat de boeien in.
0
geplaatst: 9 november 2008, 21:31 uur
Onder andere Hofland.
Maar er waren er meer. Die van Cornelissen op Biseswar leek ook helemaal nergens op. En zo nog een paar.
Maar er waren er meer. Die van Cornelissen op Biseswar leek ook helemaal nergens op. En zo nog een paar.
0
aire.
geplaatst: 9 november 2008, 21:34 uur
aire. schreef:
Sowieso spelen wij met Groningen, Ajax en AZ het leukste voetbal.
Sowieso spelen wij met Groningen, Ajax en AZ het leukste voetbal.
Vandaag trouwens niet hoor
Matige pot, redelijk voetbal. Verdient gewonnen? Nja denk het wel hoor. Utrecht had (uiteindelijk) misschien wel een gelijkspel verdient, maar die 2 goals hadden nóóit mogen vallen. En dan staat nog altijd 3-0. Verder wil ik er weinig over kwijt. Je wint een matige wedstrijd met 5-2. Ik wilde trouwens nog even vermelden. Slechts 3 wedstrijd gewonnen, wel 14 doelpunten in die 3 wedstrijden gemaakt. Bovendien delen we met Heerenveen de 4e plek kwa aantal doelpunten. Hoezo een verschil met vorig jaar

0
aire.
geplaatst: 9 november 2008, 21:35 uur
rayman schreef:
Onder andere Hofland.
Onder andere Hofland.
Eens. Die van Cornelissen was ook smerig hoor.
0
geplaatst: 9 november 2008, 22:56 uur
Weer leuke wedstrijden, AZ wordt steeds onverslaanbaarder en PSV weer de deksel op de neus, volgende week winnen we nog even van ze en de achterstand is 7 punten 

0
geplaatst: 10 november 2008, 08:23 uur
Ach we hebben ook tegen Feyenoord punten verspeeld, Orbit. Dus ik zou nog even wachten met juichen 

0
geplaatst: 10 november 2008, 09:05 uur
orbit schreef:
Weer leuke wedstrijden, AZ wordt steeds onverslaanbaarder en PSV weer de deksel op de neus, volgende week winnen we nog even van ze en de achterstand is 7 punten

hier in 010 zien we PSV inmiddels ook als tussenstap op weg terug naar de top.

0
geplaatst: 10 november 2008, 09:50 uur
aire. schreef:
Matige pot, redelijk voetbal. Verdient gewonnen? Nja denk het wel hoor. Utrecht had (uiteindelijk) misschien wel een gelijkspel verdient, maar die 2 goals hadden nóóit mogen vallen. En dan staat nog altijd 3-0. Verder wil ik er weinig over kwijt. Je wint een matige wedstrijd met 5-2.
Ik wilde trouwens nog even vermelden. Slechts 3 wedstrijd gewonnen, wel 14 doelpunten in die 3 wedstrijden gemaakt. Bovendien delen we met Heerenveen de 4e plek kwa aantal doelpunten. Hoezo een verschil met vorig jaar
(quote)
Matige pot, redelijk voetbal. Verdient gewonnen? Nja denk het wel hoor. Utrecht had (uiteindelijk) misschien wel een gelijkspel verdient, maar die 2 goals hadden nóóit mogen vallen. En dan staat nog altijd 3-0. Verder wil ik er weinig over kwijt. Je wint een matige wedstrijd met 5-2. Ik wilde trouwens nog even vermelden. Slechts 3 wedstrijd gewonnen, wel 14 doelpunten in die 3 wedstrijden gemaakt. Bovendien delen we met Heerenveen de 4e plek kwa aantal doelpunten. Hoezo een verschil met vorig jaar

De overwinning was wel terecht, alleen wat geflatteerd. Feyenoord had het in de 1e helft gewoon af moeten maken. Fey kreeg veel ruimte, benutte dat op sommige momenten goed, maar er zat meer in. Nu komt Twente uit. Er is een klein wonder voor nodig om daar te winnen.
0
aire.
geplaatst: 10 november 2008, 11:23 uur
Nicolage Rico schreef:
De overwinning was wel terecht, alleen wat geflatteerd.
De overwinning was wel terecht, alleen wat geflatteerd.
Klopt, geflatteerd, maar zeker terecht. Ik dacht dat ik ook zei? Min of meer dan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.