Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2012, 11:46 uur
Ik heb altijd een beetje last met die Opleidingsniveau-vragen... hoe noemen jullie universiteit hier in NL? Al die gekke afkortingen zeggen mij niks... 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 maart 2012, 16:45 uur
Vraag 15 is wel een beetje apart. Spreiding had wat ruimer gekund. Bij vraag 17 mis ik eigenlijk mogelijkheden (fora & recensies bijv.).
Heb 'm desondanks zo goed mogelijk ingevuld.
Heb 'm desondanks zo goed mogelijk ingevuld.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:03 uur
2MY schreef:
Ik heb altijd een beetje last met die Opleidingsniveau-vragen... hoe noemen jullie universiteit hier in NL? Al die gekke afkortingen zeggen mij niks...
WO (Wetenschappelijk Onderwijs).
0
geplaatst: 6 maart 2012, 17:19 uur
gaucho schreef:
'Legendarische' compilatiealbums? Bestaan die?
(quote)
Beetje bij het Arcade label gekeken; zitten best wel leuke verzamelaars tussen.
De genoemde Turn Up The Bass en Thunderdoom albums zijn vrij bekend.
Al is die laatste niet geheel mijn ding.
0
geplaatst: 6 maart 2012, 19:56 uur
NewYorkCityLight schreef:
merci!'k Vond het een redelijk inhoudsloze enquête, maar soit.
Laat maar komen, die cd's!
0
geplaatst: 7 maart 2012, 19:20 uur
Ingevuld. Inderdaad wel redelijk inhoudsloos! Ben benieuwd wat voor raport ze daarvan willen maken 

0
geplaatst: 7 maart 2012, 19:23 uur
gaucho schreef:
(quote)
Nuggets....
0
geplaatst: 26 maart 2012, 12:01 uur
In De Site > Algemeen > Onderzoek naar legaal downloaden:
Download je wel eens legaal muziek? Bijvoorbeeld via Itunes. Help ons dan met een onderzoek voor onze studie door onderstaande enquête in te vullen. De enquête neemt slechts 5 minuten van je tijd in beslag: www.thesistools.com/web/?id=258424
Download je wel eens legaal muziek? Bijvoorbeeld via Itunes. Help ons dan met een onderzoek voor onze studie door onderstaande enquête in te vullen. De enquête neemt slechts 5 minuten van je tijd in beslag: www.thesistools.com/web/?id=258424
0
geplaatst: 28 maart 2012, 13:57 uur
He allemaal!
Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de informatiebehoefte van de bezoekers van muziek evenementen. Ik wil jullie daarom vragen om 5 minuten voor mij vrij te maken en deze enquête in te vullen:)! Het is geheel vrijblijvend!
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de informatiebehoefte van de bezoekers van muziek evenementen. Ik wil jullie daarom vragen om 5 minuten voor mij vrij te maken en deze enquête in te vullen:)! Het is geheel vrijblijvend!
Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
0
geplaatst: 28 maart 2012, 15:52 uur
Worden met die evenementen alleen Bospop, Lowlands e.d. bedoeld, denk je?
Daar ga ik namelijk niet naar toe, alleen naar concerten van favoriete bands. Dus ik vind de enquête iets te vaag.
Daar ga ik namelijk niet naar toe, alleen naar concerten van favoriete bands. Dus ik vind de enquête iets te vaag.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 17:19 uur
Beste mede-MuMe'ers,
Voor mijn studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg doe ik (samen met een paar medestudenten) onderzoek naar online aankoopgedrag. Welke factoren beïnvloeden de intentie tot en frequentie van online aankopen? Op die vraag willen wij graag antwoord vinden.
En dan nu het onvermijdelijke verzoek: Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de volgende enquête voor ons in te vullen? Het kost hooguit 10 minuten en wij zouden er enorm mee geholpen zijn.
Alvast bedankt!
Enquête over online aankopen
Voor mijn studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg doe ik (samen met een paar medestudenten) onderzoek naar online aankoopgedrag. Welke factoren beïnvloeden de intentie tot en frequentie van online aankopen? Op die vraag willen wij graag antwoord vinden.
En dan nu het onvermijdelijke verzoek: Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de volgende enquête voor ons in te vullen? Het kost hooguit 10 minuten en wij zouden er enorm mee geholpen zijn.

Alvast bedankt!
0
geplaatst: 28 maart 2012, 18:38 uur
musician schreef:
Ik ook.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 20:47 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ook gedaan. Succes!
Ook gedaan. Succes!
Ik ook. Ben bij nader inzien niet zo heel erg positief over winkelpersoneel geweest....

0
geplaatst: 29 maart 2012, 19:17 uur
musician schreef:
Ik ook. Ben bij nader inzien niet zo heel erg positief over winkelpersoneel geweest....
Bedankt heren! Winkelpersoneel kan bloedirritant zijn, ik weet er alles van (quote)

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 maart 2012, 19:29 uur
Bloedirritant valt wel mee, maar ik voel in kleine platenzaken soms wel iets van druk. Kan ook aan mij liggen, maar soms sla ik 't bezoekje toch over (die mensen herkennen je nu eenmaal).
0
geplaatst: 29 maart 2012, 19:45 uur
Ja, dat is waar. Geldt overigens niet alleen voor platenzaken. In een kleine winkel waar verder weinig tot geen klanten zijn voel je je al snel schuldig als je niks koopt.
Voordat mijn enquête uit het zicht verdwijnt zal ik nog even schaamteloos de link kopiëren
Echt storm loopt het namelijk nog niet.
Voordat mijn enquête uit het zicht verdwijnt zal ik nog even schaamteloos de link kopiëren
Echt storm loopt het namelijk nog niet.Enquête over online aankopen
0
geplaatst: 30 maart 2012, 09:31 uur
Done. Lastig wat mij betreft: er wordt in de enquete consequent over 'producten' gesproken en het ene product is voor mij niet gelijk aan het andere. Cd's of flessen whisky koop ik regelmatig via internet - een cd is een cd en whisky is whisky. Maar voor kleding ga ik toch liever naar een winkel, kleding kopen zonder de kleren eerst te zien en te passen lijkt me maar niks. (Ik weet dat je bij de meeste webwinkels alles kan terugsturen, maar als je, zoals ik, vijf minuten van alle grote kledingzaken vandaan woont, is dat meer gedoe dan even gaan passen op een rustig moment.)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 april 2012, 19:46 uur
Bertus schreef:
Done. Lastig wat mij betreft: er wordt in de enquete consequent over 'producten' gesproken en het ene product is voor mij niet gelijk aan het andere. Cd's of flessen whisky koop ik regelmatig via internet - een cd is een cd en whisky is whisky. Maar voor kleding ga ik toch liever naar een winkel, kleding kopen zonder de kleren eerst te zien en te passen lijkt me maar niks. (Ik weet dat je bij de meeste webwinkels alles kan terugsturen, maar als je, zoals ik, vijf minuten van alle grote kledingzaken vandaan woont, is dat meer gedoe dan even gaan passen op een rustig moment.)
Ik heb pas een aantal broeken gekocht, mijn lievelingsbroek, daarvan besteld dezelfde maat en type alleen andere kleur, en ze passen weer als een 2de huid.
0
geplaatst: 3 april 2012, 01:03 uur
Ik heb nog weleens de neiging verschillende modellen en merken te dragen 

0
geplaatst: 3 april 2012, 11:53 uur
"Ik maak graag gebruik van de diensten van winkelpersoneel."
Diensten? Zoals het feit dat je in de Perry aan het personeel moet vragen of ze die ene schoen in maat X hebben? Maar dat is iets waar je niet onder uit kunt.
"Meer keuze is bijna altijd beter."
Misschien handig om het woordje bijna weg te laten, zodat de schaal beter gebruikt kan worden (helemaal mee eens = meer keuze is altijd beter & mee eens = meer keuze is bijna altijd beter).
"Ik heb veel ervaring met het doen van online aankopen." is hetzelfde als "Ik ben ervaren in het online kopen van producten."
Ingevuld en succes!
Diensten? Zoals het feit dat je in de Perry aan het personeel moet vragen of ze die ene schoen in maat X hebben? Maar dat is iets waar je niet onder uit kunt.
"Meer keuze is bijna altijd beter."
Misschien handig om het woordje bijna weg te laten, zodat de schaal beter gebruikt kan worden (helemaal mee eens = meer keuze is altijd beter & mee eens = meer keuze is bijna altijd beter).
"Ik heb veel ervaring met het doen van online aankopen." is hetzelfde als "Ik ben ervaren in het online kopen van producten."
Ingevuld en succes!

Bertus schreef:
Mee eens. Ik heb de internetvragen dan ook beantwoord puur kijkend naar wat ik juist WEL bestel op het internet.Done. Lastig wat mij betreft: er wordt in de enquete consequent over 'producten' gesproken en het ene product is voor mij niet gelijk aan het andere. Cd's of flessen whisky koop ik regelmatig via internet - een cd is een cd en whisky is whisky. Maar voor kleding ga ik toch liever naar een winkel, kleding kopen zonder de kleren eerst te zien en te passen lijkt me maar niks. (Ik weet dat je bij de meeste webwinkels alles kan terugsturen, maar als je, zoals ik, vijf minuten van alle grote kledingzaken vandaan woont, is dat meer gedoe dan even gaan passen op een rustig moment.)
0
geplaatst: 3 april 2012, 13:29 uur
In Muziek > Algemeen > Onderzoek naar legaal downloaden:
Download je wel eens legaal muziek? Bijvoorbeeld via Itunes. Help ons dan met een onderzoek voor onze studie door onderstaande enquête in te vullen. De enquête neemt slechts 3 minuten van je tijd in beslag: www.thesistools.com/web/?id=258424
Je zou ons heel erg helpen als je deze enquête zou willen invullen.
Alvast hartelijk bedankt.
Download je wel eens legaal muziek? Bijvoorbeeld via Itunes. Help ons dan met een onderzoek voor onze studie door onderstaande enquête in te vullen. De enquête neemt slechts 3 minuten van je tijd in beslag: www.thesistools.com/web/?id=258424
Je zou ons heel erg helpen als je deze enquête zou willen invullen.
Alvast hartelijk bedankt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 3 april 2012, 13:48 uur
Het downloaden van muziek is in Nederland niet illegaal, ook niet als de bron zelf als illegaal mag worden bestempeld. Met andere woorden, er klopt helemaal niets van jullie enquête.
0
geplaatst: 3 april 2012, 14:06 uur
Precies!
Zoek de tegenstrijdigheid...
Met illegaal downloaden wordt het downloaden van illegaal geuploade muziek bedoeld. Het downloaden van muziek is namelijk legaal, maar het uploaden van muziek (het verspreiden) niet.
Zoek de tegenstrijdigheid...
* denotes required fields.