MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
chevy93 schreef:
"Ik heb veel ervaring met het doen van online aankopen." is hetzelfde als "Ik ben ervaren in het online kopen van producten."

Ingevuld en succes!
Klopt. Dat hebben we bewust gedaan, als controlemechanisme
In ieder geval bedankt voor het invullen en voor de feedback!

We hebben inmiddels voldoende resultaten binnen en na een eerste, vlugge analyse blijken ze erg goed bruikbaar

Beste mede-MuMe'ers,

Ik werk momenteel aan mijn afstudeerproject voor mijn studie Journalistiek (pba). Het thema is 'De invloed van digitale media op de muziekwereld'.

Daarbij zoek ik naar:
- muziekfans (die ga ik hier vinden, denk ik)
- die af en toe gebruik maken van media als Spotify, Soundcloud, Bandcamp, Deezer, ooit nog MySpace, Grooveshark, ... Hoeft zeker niet allemaal te zijn, één ervan is genoeg.
- in België wonen en bereikbaar zijn met het openbaar vervoer
- deze of volgende week beschikbaar zijn voor een face-to-face interview. Dat neemt maximum een uur in beslag.

Iemand die mij hierbij kan helpen? Bij interesse of vragen: pm me gerust.

Ik zou je graag willen helpen. Maar helaas, ik ben een Nederlander en gebruik alleen bandcamp (passief).

2MY
niet wonende in België...

bennerd schreef:
....af en toe gebruik maken van media als Spotify, Soundcloud, Bandcamp...

..ik moet ook afhaken..

Dat zijn nogal wat eisen, ik haak ook af bij het kopje 'woonachtig in België'

Succes ermee!

Als ik jou was bennerd zou ik gewoon wat MuMe-Belgen een PM sturen. Kemm en FlyLo bijvoorbeeld.

Ik woon duidelijk in het verkeerde land Ga ik zeker ook doen R&P, intussen mogen geïnteresseerden zich zeker melden!

bennerd schreef:
Ik woon duidelijk in het verkeerde land

En daar kom je pas na 20 jaar achter? Geen wonder dat we hier zoveel Belgenmoppen hebben...

Hallo MusicMeter fans,

Ik wil jullie graag vragen om me te helpen met mijn scriptie over online muziekdiensten.