MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
chevy93 schreef:
"Ik heb veel ervaring met het doen van online aankopen." is hetzelfde als "Ik ben ervaren in het online kopen van producten."

Ingevuld en succes!
Klopt. Dat hebben we bewust gedaan, als controlemechanisme
In ieder geval bedankt voor het invullen en voor de feedback!

We hebben inmiddels voldoende resultaten binnen en na een eerste, vlugge analyse blijken ze erg goed bruikbaar

Beste mede-MuMe'ers,

Ik werk momenteel aan mijn afstudeerproject voor mijn studie Journalistiek (pba). Het thema is 'De invloed van digitale media op de muziekwereld'.

Daarbij zoek ik naar:
- muziekfans (die ga ik hier vinden, denk ik)
- die af en toe gebruik maken van media als Spotify, Soundcloud, Bandcamp, Deezer, ooit nog MySpace, Grooveshark, ... Hoeft zeker niet allemaal te zijn, één ervan is genoeg.
- in België wonen en bereikbaar zijn met het openbaar vervoer
- deze of volgende week beschikbaar zijn voor een face-to-face interview. Dat neemt maximum een uur in beslag.

Iemand die mij hierbij kan helpen? Bij interesse of vragen: pm me gerust.

Ik zou je graag willen helpen. Maar helaas, ik ben een Nederlander en gebruik alleen bandcamp (passief).

2MY
niet wonende in België...

bennerd schreef:
....af en toe gebruik maken van media als Spotify, Soundcloud, Bandcamp...

..ik moet ook afhaken..

Dat zijn nogal wat eisen, ik haak ook af bij het kopje 'woonachtig in België'

Succes ermee!

Als ik jou was bennerd zou ik gewoon wat MuMe-Belgen een PM sturen. Kemm en FlyLo bijvoorbeeld.

Ik woon duidelijk in het verkeerde land Ga ik zeker ook doen R&P, intussen mogen geïnteresseerden zich zeker melden!

bennerd schreef:
Ik woon duidelijk in het verkeerde land

En daar kom je pas na 20 jaar achter? Geen wonder dat we hier zoveel Belgenmoppen hebben...

Hallo MusicMeter fans,

Ik wil jullie graag vragen om me te helpen met mijn scriptie over online muziekdiensten.
Hiervoor heb ik een engelstalige enquête gemaakt, waarbij ik vraag te reageren op 28 stellingen over online muziek.
Met de enquête krijg ik inzicht in het gedrag en voorkeuren van consumenten, die online muziek luisteren/downloaden/kopen.

In 'n paar minuutjes tijd kunnen jullie me heel blij maken!

Link naar de enquête

Als ik iets terug kan doen voor de site (behalve albums raten en m'n rotatielijst updaten), draag ik graag m'n steentje bij.

Gr. Walter

Ingevuld.

Ingevuld.

Drilpudding.

Drilpudding.

Ook ingevuld trouwens. De tweede serie stellingen vond ik wel lastig. Wist niet zo goed wat ik daarop moest antwoorden, maar het is me gelukt.

Dank jullie!

Ingevuld.

Raffael1977
Ingevuld.

Done, succes !!!

In Muziek > Algemeen > Test je muziekkennis en help mij afstuderen :

Dag iedereen!

Ik ben opzoek naar mensen die willen meehelpen aan mijn afstudeeronderzoek over muziekkennis. Ik heb hiervoor nog een aantal mensen nodig die een vragenlijst kunnen en willen invullen.

Door middel van een paar simpele, leuke vragen, kun je in de praktijk testen hoe goed jouw muziekkennis is.

Enige voorwaarde om aan dit onderzoek mee te doen is dat je nog moet studeren (MBO, HBO of WO niveau). Als je hieraan mee wil doen, kun je klikken op onderstaande link om toegang tot de vragenlijst te krijgen.

http://www.socsci.ru.nl/cgi...

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

bibus schreef:
Enige voorwaarde om aan dit onderzoek mee te doen is dat je nog moet studeren (MBO, HBO of WO niveau)

En dan rustig "Dag iedereen!" schrijven......
Volgens mij wordt in dit topic de iets oudere mumeër stelselmatig gediscrimineerd met leuke onderzoekjes die weer eens niet voor hen geschikt zijn..

Yann Samsa
Wat een bagger, die test. Jullie maken zelf fouten

Stijn_Slayer
Ik vind het geen sterke vragenlijst. Waarom is er de vraag 'studeer je' als 't toch alleen aan studenten gericht is? Leiding geven vind ik ook een beetje moeilijk. Zou ik kunnen, zou ook niet kunnen en wanneer wordt je als zodanig erkend?

Folk en wereldmuziek op één hoop gooien vind ik ook apart. Is R&B van die Neyo-achtige muziek of rhythm-and-blues? Schubert is ook romantisch en of een onderscheid tussen hiphop en rap nu zo handig is..

Die vraag met Rascal Flatts klopt ook niet. Da's toch geen boogiewoogie, gospelmuziek, countrymuziek of lounge? Gewoon pop. Ik lees op Wiki dat het country zou zijn, maar dan zou ik wel een countrynummer van ze uitzoeken.

Epica als hardrock i.p.v. metal of gothic, ook vreemd.

Bij mijn docenten op de RU zou ik niet wegkomen met deze enquête.

Ik heb hem ingevuld. Sommige antwoorden op de muziekvragen vond ik nogal discutabel, maar zo erg is dat nou ook weer niet.

Ik zou de enquête nog eens herzien als ik jou was.

Ingevuld, al vond ik het eerlijk gezegd ook niet zo'n goede enquête.

Ik heb hem ingevuld... maar als je het mij vraagt een belachelijke test. Ik wil niet vervelend zijn, maar wat Stijn allemaal zegt kan ik me bij aansluiten wat betreft de muziekvragen.

Als ik dit soort fouten lees ga ik niet eens beginnen aan die test.

In Muziek > Algemeen > Enquete Indiepop/Alamo Race Track:

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met mijn studie communicatie & multimedia design en we moeten nu fictief een nederlands band hypen in het buitenland. Echter hebben wij hier wat research voor nodig en nu ben ik op zoek naar indiepop fans en misschien wel alamo race track fans! Ik heb een kleine enquete opgesteld van 18 vragen waar je binnen 2 minuten door heen kan want er zijn maar 2 open vragen en de rest bestaat uit ja en nee zo'n beetje! Ik hoop dat jullie deze tijd voor mij over hebben zodat ik mijn research kan uitbreiden en verbeteren. Alvast bij voorbaat dank.

De link naar de enquete:
Enquete link

Mvg,

Wouter

In Genres > Overigen > Hulp nodig!!:

Hallo, iedereen.
Voor een school project, moeten wij een Nederlandse artiest hype. Ik had ene kleine vraag, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquête te willen invullen?

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Jullie zouden onze groep er heel erg mee helpen! Het gaat over house muziek.
Heel erg bedankt!!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.