MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Hulp gezocht bij enquete/onderzoek//etc.

zoeken in:
lambf
Ben hem nu aan het invullen. Een kleine aanmerking, het zou wel fijn zijn geweest als de invulvakjes iets groter waren! haha.

Edit: o zie dat je hem via een site hebt aangemaakt, laat maar ik heb niks gezegd En hij is ingevuld.

Ik ook ingevuld.

lambf schreef:
Ben hem nu aan het invullen. Een kleine aanmerking, het zou wel fijn zijn geweest als de invulvakjes iets groter waren! haha.

Edit: o zie dat je hem via een site hebt aangemaakt, laat maar ik heb niks gezegd En hij is ingevuld.

Je kan de tekstvakjes groter maken door de rechteronderhoek naar buiten te slepen Maar bedankt iig en Chevy ook!

ingevuid

Casartelli (moderator)
hm je kunt hem zeker niet zo instellen dat je tekst in scherm 2 opgeslagen wordt als je nog even teruggaat naar scherm 1 om alsnog iets in te vullen?

ik kom er straks nog maar even op terug denk ik

ingevuld

Ingevuld

Mn scriptie is af. Degene die geïnteresseerd zijn, kunnen mij een PM sturen en dan stuur ik je hem toe...

In De Site > Gebruikers > Hulp nodig!:

Beste muziekliefhebbers!

Voor mijn stage ga ik een bladmuziek site opzetten, maar omdat de website niet als andere standaard online bladmuziek site's wordt, ben ik benieuwd naar wat jullie bereid zijn te betalen voor bladmuziek. (zonder rekening te houden met het stuk of componist dus alléén de aantal pagina's).

Vandaar de vraag of jullie een enquête willen invullen met maar 8 vragen!

De enquête:
Bladmuziek website Survey - surveymonkey.com

Ik speel zelf Altviool en wil na mijn opleiding applicatie ontwikkeling, naar het
Koninklijke Conservatorium gaan dus ik vind het een erg leuke opdracht!

Als jullie meer muzikanten kennen zou ik het heel fijn vinden als jullie de link zouden
willen door sturen!

Met vriendelijke groet,
Kichen.

Het woord fagot is foutief geschreven (althans de enquête is Nederlandstalig).

Maar goed, ik bespeel dus 9 jaar of meer de faggot.

Stijn_Slayer
Euh, het is bij deze enquête wel zo handig om ook gratis als optie te hebben. Veel muzikanten die ik ken die zijn niet bereid om te betalen voor bladmuziek (ik ook niet). Nu is gratis klassieke bladmuziek vaak wel lastiger te vinden online, maar toch.

In Genres > R&B en Hip-Hop > Hulp gevraagd!!:

Hallo,

wij zijn bezig met een schoolopdracht waarvoor we onderzoek moeten doen voor het Nederlandse hiphop label TopNotch. Als jullie 5 minuutjes van jullie tijd kunnen sparen om deze survey in te vullen zouden jullie ons daar enorm mee helpen!

http://researchmethods.nl/s...

Bedankt!

Gaat wel heel erg weinig over TopNotch.

Stijn_Slayer
Ik moet een verslag over stadsgeluiden schrijven. Het kan nuttig zijn als ik me niet alleen op theoretische teksten richt, maar ook eens te weten kom hoe men hier in het dagelijks leven tegenaan kijkt. Het is geen al te moeilijke enquête, omdat ik vooral de theoretische beweringen wil toetsen.

Als je geen antwoord op de vraag weet kun je 'm open laten.

www.thesistools.com/web/?id=239270

Alvast bedankt.

Vermijdt u bepaalde muziek – bijv. te snelle muziek – omdat u dit anders te voet lastig bijhoudt?

Antw. D: Daar sta ik nooit bij stil

Ik heb hem voor je ingevuld.

Stijn_Slayer
@ Graf: Laten we het erop houden dat ik die zo bedoeld had.

Stijn_Slayer schreef:
Ik moet een verslag over stadsgeluiden schrijven.(...)

Graag ingevuld, misschien hadden er nog vragen inzake onderscheiden tussen diverse binnensteden kunnen worden gesteld. Volgens mij is niet elke stad hetzelfde, maar misschien gaat het daar helemaal niet om....

Stijn_Slayer
Dat is inderdaad interessant, maar ook erg moeilijk. Elke stad klinkt op elk moment van de dag anders. Eigenlijk klinkt een stad sowieso nooit helemaal hetzelfde.

Plus ik moet het een beetje doen met wat er aan literatuur beschikbaar is. Dat gaat eigenlijk vrijwel niet over specifieke steden. Gezien de tijd en middelen is het voor mij niet mogelijk om dat te onderzoeken. Misschien als ik één specifiek geluid zou nemen en me daar in twee of drie steden op zou richten, maar ik denk dat de docenten dat afgeraden hadden.

Bedankt voor het invullen.

Welk gevoel roept het bij up als muziek en (loop)pas niet synchroon lopen?
Jij studeert psychologie?

Ingevuld.
Wel een grappige enquête, ben benieuwd wat de onderzoeksvraag is.

Stijn_Slayer
De onderzoeksvraag post ik later nog wel een keer. Het kan de antwoorden anders beinvloeden.

Ingevuld

Bij Dance Classics Volume 4 (1988):

Beste mensen,

ik ben student aan de HKU en doe onderzoek naar de mogelijkheden van het herlanceren van het merk ARCADE. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld en zou willen vragen of jullie deze zouden willen invullen en/of doorsturen naar vrienden. Het kost je niet meer dan 2 a 3 minuten van je tijd en je zou me er erg mee helpen! Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com
Je kan er trouwens 18 legendarische compilatiealbums mee winnen!

Alvast erg bedankt!

sq
Ingevuld, zonder naam en ( echte ) email.
2 keer leeftijd en opleiding moeten invullen.. Was t een strikvraag

ArcadeLabs schreef:
Je kan er trouwens 18 legendarische compilatiealbums mee winnen!

'Legendarische' compilatiealbums? Bestaan die?

Turn Up The Bass!

herman schreef:
Turn Up The Bass!

gaucho schreef:
Legendarische' compilatiealbums? Bestaan die?

20 Top Speed Hits!

In nieuwe verzamelalbums ben ik helemaal niet geïnteresseerd. Maar móchten ze bij Arcade nog eens in de herkansing willen met hun jaren '70 compilaties, dan zou ik wel graag daar wat van willen hebben. De kopers van die albums zijn degenen die Arcade groot hebben gemaakt.

Wordt wel eens vergeten. Vaak stegen compilaties zoals 20 Top Speed Hits gemakkelijk naar de eerste plaats van de albumlijsten, ondanks vaak de erbarmelijke kwaliteit. Dus vandaar: in de herkansing graag!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:49 uur

geplaatst: vandaag om 20:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.