Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:36 uur
Arrie schreef:
Dan zou ik een nieuw account aanmaken als ik jou was, met zo'n naam kom je niet echt geloofwaardig over.
Oh en luister eens wat meer muziek die je leuk vindt, je hebt namelijk wel erg veel 0,5*-stemmen.
(quote)
Dan zou ik een nieuw account aanmaken als ik jou was, met zo'n naam kom je niet echt geloofwaardig over.

Oh en luister eens wat meer muziek die je leuk vindt, je hebt namelijk wel erg veel 0,5*-stemmen.
Ja kan ik best doen, aangezien ik hier toch heel weinig stemmen heb. Maar op Musicmeter ben ik zo goed als niet actief.
0
geplaatst: 13 april 2009, 19:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Stop maar met zoeken, ik heb het slechtste nummer gevonden:
Stop maar met zoeken, ik heb het slechtste nummer gevonden:
We dalen nu wel diep af in de ondragelijke krochten van een musicale hel zeg.

Voor dit gezelschap mag Guantanamo Bay ook gewoon heropend worden.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 15:22 uur
Al jaren het enige nummer dat ik uit de collectieve muziekgeschiedenis zou willen bannen:
Summer of 69, Bryan Adams!
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 21:17 uur
YouTube - Gerard de Vries - Het Spel Kaarten.
of
YouTube - Gerard de Vries - Voor Niets
Ik kan niet kiezen.
of
Ik kan niet kiezen.
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 22:16 uur
Bouchezzz schreef:
Al jaren het enige nummer dat ik uit de collectieve muziekgeschiedenis zou willen bannen:
Ik zou eerder voor Heaven gaan.
Daar werd onze Do beroemd mee...

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 22:23 uur
Ik vind dan weer Everything I Do (I Do It For You) het allerergste!
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 22:46 uur
LucM schreef:
Ik herinner mij nog dat "Barbie Girl" door de Britten als ergerlijkste nr.1-hit ooit werd uitgeroepen.
Ik herinner mij nog dat "Barbie Girl" door de Britten als ergerlijkste nr.1-hit ooit werd uitgeroepen.
En als ik me goed herinner stonden The lady in red en onze eigen Vogeltjesdans (in het buitenland bekend geworden als Dance little bird) op 2 en 3.
Waarin een klein land klein kan zijn...
YouTube - Electronica's - Vogeltjesdans (Dance little bird)
0
geplaatst: 7 augustus 2009, 22:56 uur
Bij de reacties op die YouTube-clip staat een vrolijke opmerking die mij nieuwsgierig maakte:
Ja, liebe Andrea, da hast du ganz recht. Das wird nur noch von Frank Zanders Version in ihrer grausamen Schlechtigkeit übertroffen.
En verdraaid - ze hebben nog gelijk ook. Dit is een soort Duitse Smurfen-versie van het nummer:
YouTube - Frank Zander ( Dance little bird)
Ja, liebe Andrea, da hast du ganz recht. Das wird nur noch von Frank Zanders Version in ihrer grausamen Schlechtigkeit übertroffen.
En verdraaid - ze hebben nog gelijk ook. Dit is een soort Duitse Smurfen-versie van het nummer:
YouTube - Frank Zander ( Dance little bird)
0
Elvis Presley
geplaatst: 8 augustus 2009, 02:15 uur
rzasa schreef:
YouTube - Gerard de Vries - Het Spel Kaarten.
of
Ik kan niet kiezen.
Geniaal, heerlijk. Dit kun je serieus niet qua slechtheid vergelijken met iets als "Wie ar thuh stjeekiegurls". Het is namelijk te fijn, te goed.YouTube - Gerard de Vries - Het Spel Kaarten.
of
Ik kan niet kiezen.
0
geplaatst: 16 augustus 2009, 16:05 uur
"Yellow Submarine" van the Beatles is niet mijn favoriete Beatles-nummer maar ik vind het wel origineel en geniaal in elkaar gestoken. Of vind je alles van bv. Kane of Rihanna dan beter, kiriyama? Met "Summer of 69" van Bryan Adams is wat mij betreft ook niets mis, zijn latere werk vind ik dan weer bedenkelijk van kwaliteit.
Dat clipje dat Rhythm & Poetry heeft geplaatst (Tommy Manuels - Mama Leone) heb ik ook beluisterd (of geprobeerd te beluisteren), dát is pas echt verschrikkelijk (slechtste durf ik nog niet beweren maar zeker tot het slechtste ooit behorend), een cover van een bekend nummer door iemand die niet kan zingen.
Dat clipje dat Rhythm & Poetry heeft geplaatst (Tommy Manuels - Mama Leone) heb ik ook beluisterd (of geprobeerd te beluisteren), dát is pas echt verschrikkelijk (slechtste durf ik nog niet beweren maar zeker tot het slechtste ooit behorend), een cover van een bekend nummer door iemand die niet kan zingen.
0
kiriyama
geplaatst: 16 augustus 2009, 16:15 uur
LucM schreef:
"Yellow Submarine" van the Beatles is lang niet mijn favoriete Beatles-nummer maar ik vind het wel origineel en geniaal in elkaar gestoken. Of vind je alles van bv. Kane of Rihanna dan beter, kiriyama? Met "Summer of 69" van Bryan Adams is wat mij betreft ook niets mis, zijn latere werk vind ik dan weer bedenkelijk van kwaliteit.
Dat clipje dat Rhythm & Poetry heeft geplaatst (Tommy Manuels - Mama Leone) heb ik ook beluisterd (of geprobeerd te beluisteren), dát is pas echt verschrikkelijk (slechtste durf ik nog niet beweren maar zeker tot het slechtste ooit behorend).
"Yellow Submarine" van the Beatles is lang niet mijn favoriete Beatles-nummer maar ik vind het wel origineel en geniaal in elkaar gestoken. Of vind je alles van bv. Kane of Rihanna dan beter, kiriyama? Met "Summer of 69" van Bryan Adams is wat mij betreft ook niets mis, zijn latere werk vind ik dan weer bedenkelijk van kwaliteit.
Dat clipje dat Rhythm & Poetry heeft geplaatst (Tommy Manuels - Mama Leone) heb ik ook beluisterd (of geprobeerd te beluisteren), dát is pas echt verschrikkelijk (slechtste durf ik nog niet beweren maar zeker tot het slechtste ooit behorend).
Nog nooit iets (bewust) van Kane of Rihanna gehoord, zou ik dus niet kunnen zeggen. Ik vind YS echter zo'n ongeloofelijk duf, lelijk en saai nummer dat hij hier prima past.
Er zullen verder ongetwijfeld nog tientallen top 40 hitjes slechter zijn. Maar aangezien ik nooit radio luister of MTV kijk ken ik die ook niet. (Thank god.
)
0
geplaatst: 16 augustus 2009, 16:25 uur
Naar Beatles-maatstaven vind ik "Yellow Submarine" vrij zwak (maar zeker niet duf of saai, wel grappig/absurdistisch), naar de huidige top-40 maatstaven vind ik dat nummer dan weer prachtig.
Je mag je wel gelukkig prijzen nooit iets van Kane of Rihanna gehoord te hebben, kiriyama.
Je mag je wel gelukkig prijzen nooit iets van Kane of Rihanna gehoord te hebben, kiriyama.
0
geplaatst: 16 augustus 2009, 18:07 uur
Black Eyed Peas - I Got a Feeling
Grootste troep sinds 9/11.
Grootste troep sinds 9/11.
0
Lost Highway
geplaatst: 16 augustus 2009, 23:57 uur
YouTube - Fergie Fergalicious -
YouTube - Fergie - London Bridge MUSIC VIDEO
YouTube - will.i.am - I Got It From My Mama: Original Version
Hoe vreselijk ik Black Eyed Peas als band ook vind, hun solowerk is zo mogelijk nog irritanter.
YouTube - Fergie - London Bridge MUSIC VIDEO
YouTube - will.i.am - I Got It From My Mama: Original Version
Hoe vreselijk ik Black Eyed Peas als band ook vind, hun solowerk is zo mogelijk nog irritanter.
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 12:34 uur
Die eerste twee zijn wel guilty pleasures van mij, al samplet Fergalicious wel heel erg opzichtig een compleet Kraftwerk-nummer (More Fun to Compute). Die derde vind ik ook verschrikkelijk.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 00:09 uur
herman schreef:
Die eerste twee zijn wel guilty pleasures van mij, al samplet Fergalicious wel heel erg opzichtig een compleet Kraftwerk-nummer (More Fun to Compute). Die derde vind ik ook verschrikkelijk.
Fergalicious samplet nog opzichtiger dit nummer, waarin dat Kraftwerk-nummer ook is gesamplet.
En dan gooi je dit nummer er nog doorheen, en je hebt het hele nummer. Er is echt helemaal niks origineels aan dus. Ja, de tekst wel, maar die is nou ook niet echt knap bedacht.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 10:19 uur
Hmm, interessante links!
Maar goed, die tracks van Fergie blijven nog steeds goed in vergelijk met zoiets als Paul Severs.
Maar goed, die tracks van Fergie blijven nog steeds goed in vergelijk met zoiets als Paul Severs.

0
geplaatst: 23 september 2009, 16:31 uur
0
geplaatst: 23 september 2009, 16:32 uur
Ik vind hem wel goed. Ik denk dat die niet echt in deze categorie past.
0
VB1
geplaatst: 23 september 2009, 17:26 uur
Dat nummer met 'hey, what's going on', gezongen door een vrouw met een verschrikkelijke stem, ik weet niet van wie het is. Als ik dat nummer hoor wil ik echt iemand wat aandoen. En ik heb jeugdtrauma's aan the kelly family en abba. En ik haat unfaithful van rihanna.
Zo dat is er uit.
Zo dat is er uit.
0
geplaatst: 23 september 2009, 17:39 uur
VB1 schreef:
Dat nummer met 'hey, what's going on', gezongen door een vrouw met een verschrikkelijke stem, ik weet niet van wie het is.
Dat nummer met 'hey, what's going on', gezongen door een vrouw met een verschrikkelijke stem, ik weet niet van wie het is.
* denotes required fields.