Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2011, 15:43 uur
Matig nummer, niet sterk en zeker onder de maat van wat we gewend zijn van deze mannen!
0
geplaatst: 1 maart 2011, 16:27 uur
Precies wat ik dacht, toch zie ik me er wel aan wennen op een album.
0
P-DawG
geplaatst: 2 maart 2011, 13:21 uur
Van de aankomende Rappayamatantra (sjawel) EP van Jeremiah Jae:
0
geplaatst: 2 maart 2011, 13:51 uur
Druk bezig geweest ja. Sorry als het een repost was, had maar 2 paginas terug gescant en vond em niet dus maar gepost. Nogmaals excuses en misschien een modknip ?
0
geplaatst: 2 maart 2011, 13:58 uur
Niet nodig, er zullen vast wel twee users meer zijn geweest die het nummer nog niet kennen.
0
geplaatst: 2 maart 2011, 22:16 uur
Er kwam normaal ook een nieuw Skyzoo album (A dream deferred) aan maar ik vind er niet veel over...
0
Harco
geplaatst: 3 maart 2011, 14:28 uur
Er is geen releasedatum voor Mic Tyson. Price gaat ons gewoon zoet houden en dan brengt hij in een keer het album uit. We zien wel. Er moet ook nog een mixtape uitkomen, geloof ik: Songs in the Key of Price.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 14:42 uur
Stelling: Mic Tyson komt dit jaar niet uit.
Die titel van die mixtape trouwens
. Maar als ik deze bron moet geloven is Price nog steeds bezig met alle projecten die ooit zijn aangekondigd, plus zelfs met een album met Statik Selektah waar ik niets van af wist. En dan is ie ook nog met Ill Bill bezig aan hun gezamelijke album The Pill.
Die titel van die mixtape trouwens
. Maar als ik deze bron moet geloven is Price nog steeds bezig met alle projecten die ooit zijn aangekondigd, plus zelfs met een album met Statik Selektah waar ik niets van af wist. En dan is ie ook nog met Ill Bill bezig aan hun gezamelijke album The Pill.
0
Harco
geplaatst: 3 maart 2011, 15:06 uur
Eens met stelling, sowieso.
Nog maar zien of die Statik Selektah en Ill Bill (daar moeten ze nog aan beginnen volgens dat interview) dingen uit gaan komen. Songs in the Key of Price moet ook al snel komen dan. Interview is van 16 januari en Price zei "binnen enkele weken." Overigens zegt 'ie daar nog wel dat Mic Tyson misschien in de herfst gaat droppen, maar daar ga ik maar niet van uit. Die Bootleg Kev is trouwens echt een mongool.
Bron van mijn vorige bericht hier te vinden trouwens.
Nog maar zien of die Statik Selektah en Ill Bill (daar moeten ze nog aan beginnen volgens dat interview) dingen uit gaan komen. Songs in the Key of Price moet ook al snel komen dan. Interview is van 16 januari en Price zei "binnen enkele weken." Overigens zegt 'ie daar nog wel dat Mic Tyson misschien in de herfst gaat droppen, maar daar ga ik maar niet van uit. Die Bootleg Kev is trouwens echt een mongool.
Bron van mijn vorige bericht hier te vinden trouwens.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 16:49 uur
Ik verwacht sowieso meer van Random Axe dan van Mic Tyson en die komt binnekort uit dus zullen zien of beter gezegd horen...
0
Harco
geplaatst: 3 maart 2011, 16:51 uur
Ik vind Guilty Simpson niet een al te bijzondere rapper; dan hoor ik vele malen liever Price zelf gedurende het hele album. En als Black Milk ook nog gaat rappen, weet ik het niet. Price op de beats van Black Milk weet ik ook zo net nog niet. Ik verwacht een ster of 3.
Laatste keer dat ik iets hoorde over producties op Mic Tyson, werden er namen genoemd als Alchemist en Sid Roams. Dan ben ik meteen hooked.
Laatste keer dat ik iets hoorde over producties op Mic Tyson, werden er namen genoemd als Alchemist en Sid Roams. Dan ben ik meteen hooked.
0
geplaatst: 4 maart 2011, 11:54 uur
Het album van Canibus en Keith Murray als Undergods dropt 3 mei; hier de promo:
0
geplaatst: 4 maart 2011, 17:36 uur
Ik kijk momenteel het meest uit naar Noir van Blue Sky Black Death, denk ook dat het een grote kanshebber is voor het album van het jaar. Dat baseer ik op de previews en het onwaarschijnlijke talent dat het duo heeft.
0
geplaatst: 4 maart 2011, 19:35 uur
Na al hun vorige prutplaten toch nog hoge verwachtingen? Dan moeten die previews wel erg goed zijn.
edit: en de previews klinken inderdaad wel goed.
Voor mensen die nog luier zijn dan mij, hier een paar: YouTube - Blue Sky Black Death - NOIR Preview 1 & YouTube - Blue Sky Black Death - Untitled ("Noir" snippet) & YouTube - Blue Sky Black Death "NOIR" Preview 2
edit: en de previews klinken inderdaad wel goed.
Voor mensen die nog luier zijn dan mij, hier een paar: YouTube - Blue Sky Black Death - NOIR Preview 1 & YouTube - Blue Sky Black Death - Untitled ("Noir" snippet) & YouTube - Blue Sky Black Death "NOIR" Preview 2
0
geplaatst: 4 maart 2011, 21:39 uur
Prutplaten?
Overigens heb ik die ook nog niet echt hoge cijfers gegeven, maar je hoort toch wel met flarden hoe ingenieus de beats van het tweetal zijn. En ik verwacht dat het er op Noir helemaal uit gaat komen.
Overigens heb ik die ook nog niet echt hoge cijfers gegeven, maar je hoort toch wel met flarden hoe ingenieus de beats van het tweetal zijn. En ik verwacht dat het er op Noir helemaal uit gaat komen.
0
Improvision
geplaatst: 5 maart 2011, 12:01 uur
P-DawG schreef:
Precies mijn gedachte.
Precies mijn gedachte.
Vond ik vroeger ook, maar Seasons is onverwacht goed.
0
geplaatst: 5 maart 2011, 12:04 uur
FlyLo schreef:
Na al hun vorige prutplaten toch nog hoge verwachtingen?
Late Night Cinema niet beluistert dus?Na al hun vorige prutplaten toch nog hoge verwachtingen?
0
geplaatst: 5 maart 2011, 13:04 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Late Night Cinema niet beluistert dus? Beluistert sowieso niet, maar beluisterd ook niet.
0
geplaatst: 5 maart 2011, 15:58 uur
Harco schreef:
Kom op, je vroeg er zelf om.
Kom op, je vroeg er zelf om.
Het was al best laat.

0
geplaatst: 5 maart 2011, 23:22 uur
Oneirology Limited Edition is nog te pre-orderen, zal waarschijnlijk niet lang meer duren, zijn in totaal 500 copies en staat al een paar dagen online... Voor de liefhebbers.
En die gruwelijke hoes is blijkbaar artwork van een Nederlandse, Lois van Baarle uit Utrecht.
loish.net
En die gruwelijke hoes is blijkbaar artwork van een Nederlandse, Lois van Baarle uit Utrecht.
loish.net
0
geplaatst: 6 maart 2011, 17:42 uur
FlyLo schreef:
Deze luie jongen is je erg dankbaar. Voor mensen die nog luier zijn dan mij, hier een paar: YouTube - Blue Sky Black Death - NOIR Preview 1 & YouTube - Blue Sky Black Death - Untitled ("Noir" snippet) & YouTube - Blue Sky Black Death "NOIR" Preview 2

* denotes required fields.