Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2011, 11:07 uur
Ik vind de beat zelf wat simpel voor CYNE termen. Meestal zitten erg leuke samples in, nu heb ik het gevoel dat hij wat inspiratieloos op een keyboard heeft zitten tikken. Het kan aan mij liggen natuurlijk.
0
geplaatst: 25 november 2011, 15:55 uur
Apathy, Ryu and Celph Titled get busy on the official return of one the almighty Demigodz. Look out for their yet-to-be-titled album dropping in 2012.
0
geplaatst: 25 november 2011, 16:33 uur
Niet echt pure hiphop maar hier is een eerste track van de nieuwe Gonjasufi:
Ijzersterke track, klinkt al een stuk beter dan zijn laatste album. Ben benieuwd
Ijzersterke track, klinkt al een stuk beter dan zijn laatste album. Ben benieuwd
0
geplaatst: 25 november 2011, 18:11 uur
Wat een geniaal sample van Ap!
Ik vraag me af wie er eigenlijk nog in the Demigodz zitten... Wordt sowieso een stuk minder dan eerst. Geen Emilio, en nog erger, geen Louis...
Ik vraag me af wie er eigenlijk nog in the Demigodz zitten... Wordt sowieso een stuk minder dan eerst. Geen Emilio, en nog erger, geen Louis...

0
geplaatst: 25 november 2011, 18:33 uur
Jah klopt. 
En Blacastan ook heb ik gehoord, hoewel dat van mij niet had gehoeven. Geef mij dan toch maar Lou.

En Blacastan ook heb ik gehoord, hoewel dat van mij niet had gehoeven. Geef mij dan toch maar Lou.
0
geplaatst: 25 november 2011, 18:34 uur
Demigodz bestaat momenteel uit Apathy, Celph Titled, Ryu, Esoteric, Motive en Blacastan.
0
geplaatst: 26 november 2011, 01:08 uur
Is al ongeveer 2 maanden uit het nummer, maar er komt een nieuwe Black Star album
0
geplaatst: 26 november 2011, 12:48 uur
Er is ook al een nieuwer nummer uit.
Ik vind alleen Mos Def (of Yasiin Bey, zoals hij tegenwoordig kennelijk heet) nog steeds een beetje de indruk geven dat hij er helemaal geen zin in heeft.
0
geplaatst: 7 december 2011, 14:23 uur
Doet mij denken aan een andere beat (geloof ook van Premo). Iemand die mij kan helpen?
edit.
Hier deed ie mij aan denken:
edit.
Hier deed ie mij aan denken:
0
geplaatst: 8 december 2011, 18:05 uur
ahh thats ashame he wont be on this album, his full length album "We are leaders not saints" produced by Speck should be out next year, and apparently hes releasing an EP called "Blood on my Fendi" sometime this winter.
Ik heb het slechts gelezen op Youtube: YouTube - Broadcast Yourself. maar als dat waar is...
Lees nu dit bij Info op zijn facebook: Akin Yai - Info | Facebook
After a 4 year self imposed exile to Paris, France to focus on his forthcoming solo effort. Akinlola is ready to storm the citadel of music, he's currently wrapping up an EP collaboration project with with Robert Lippok (To Rococo Rot) and Speck (CYNE) entitled Keith, Lippok, Jean-Michel "Blood on my Fendi" due out winter 2011 and following that with his full length album "We are leaders not saints" produced by Speck.
Dit is vast oude info, maar het doet me toch goed te horen dat hij bezig is! Hoewel natuurlijk Cise Starr > Akin.
Ik heb het slechts gelezen op Youtube: YouTube - Broadcast Yourself. maar als dat waar is...
Lees nu dit bij Info op zijn facebook: Akin Yai - Info | Facebook
After a 4 year self imposed exile to Paris, France to focus on his forthcoming solo effort. Akinlola is ready to storm the citadel of music, he's currently wrapping up an EP collaboration project with with Robert Lippok (To Rococo Rot) and Speck (CYNE) entitled Keith, Lippok, Jean-Michel "Blood on my Fendi" due out winter 2011 and following that with his full length album "We are leaders not saints" produced by Speck.
Dit is vast oude info, maar het doet me toch goed te horen dat hij bezig is! Hoewel natuurlijk Cise Starr > Akin.
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:11 uur
Goed nieuws: in 2012 komt er een album uit van Hell Razah en Killah Priest genaamd Thugz Vatican.
0
geplaatst: 13 december 2011, 00:19 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Goed nieuws: in 2012 komt er een album uit van Hell Razah en Killah Priest genaamd Thugz Vatican.
Gaaf nieuws. Ben erg benieuwd hoe een album van deze twee heren samen gaat uitpakken. Imo een erg goede combinatie!
0
geplaatst: 13 december 2011, 00:27 uur
Voor de Bop Alloy fans onder ons: Hier kan je een bijdrage leveren aan de kosten van het aanstaande album The-R-and-R. Als je erg gul bent kun je zelfs ge-Skyped en vervolgens toegezongen worden door beide heren. 

0
geplaatst: 13 december 2011, 12:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De gewone titels waren op?
Nee, want het album gaat The Lamb's Supper heten en de naam van het duo is Thug Vaticans. Hier is al een nummer te beluisteren.De gewone titels waren op?
0
geplaatst: 13 december 2011, 13:04 uur
Dakduivel schreef:
Voor de Bop Alloy fans onder ons: Hier kan je een bijdrage leveren aan de kosten van het aanstaande album The-R-and-R. Als je erg gul bent kun je zelfs ge-Skyped en vervolgens toegezongen worden door beide heren.
(embed)

(embed)
Wow dat is goed nieuws, moet hun vorig album dringend kopen want die was zo vet... Misschien maar eens doneren al zou ik dat dus liever via de aanschaf van het album of het bijwonen van een concert doen. Ik denk wel dat hun debuut moeilijk te overtreffen valt.
0
geplaatst: 13 december 2011, 13:17 uur
Dakduivel schreef:
Als je erg gul bent kun je zelfs ge-Skyped en vervolgens toegezongen worden door beide heren.
Als je erg gul bent kun je zelfs ge-Skyped en vervolgens toegezongen worden door beide heren.
Next level backpacken.
0
geplaatst: 13 december 2011, 14:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Next level backpacken.
(quote)
Next level backpacken. Next level entrepeneurism eerder, die lui zetten gewoon op een orginele manier een "nieuwe" plaat op de planken, label-loos. Zwaar respect.
0
geplaatst: 14 december 2011, 16:24 uur
Het is al een tijdje bekend, maar de nieuwe Spaceghostpurrp komt er binnenkort aan. Dit keer een tape van drie uur?
0
geplaatst: 16 december 2011, 12:07 uur
Holy, heeft iemand hier eerder van gehoord? Album schijnt al sinds eind 2010 aangekondigd te zijn, maar heb er eigenlijk nog niet eerder iets van gehoord (kwam toevallig bij deze clip). Als iemand hier meer over weet...
El-P & Killer Mike - Untitled
El-P & Killer Mike - Untitled
* denotes required fields.