MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Komt in de loop van volgend jaar uit, net als zijn nieuwe, volwaardige solo-album Cancer for Cure.

panjoe (moderator)

Hier heb ik echt zoveel zin in he .

Van het aanstaande album (begin 2012) For: AM van Obba Supa op Chakra Sounds en Sichtexot >> Hier kan je trouwens ook een instrumentale plaat van Hey!zeus in samenwerking met twee muzikanten gratis en legaal downloaden. Vreemd genoeg wordt het dus niet in samenwerking met PMC uitgebracht. Daarnaast zijn ze dit jaar trouwens best bezig geweest.

Ik kan niet wachten.

Ik zie op de welbekende downloadsite dat Planet Asia & Madlib een EP hebben gemaakt: Cracks In The Vinyl.

Ik zie dat het een gratis project is om het 15 jarig bestaan van Stones Throw te vieren.

Ik zag het ook, klinkt als een dope samenwerking maar moet die EP met freddie gibbs eerst nog vinden

FileSwap.com : Malverde Market.mp3 download free
Gratis download van de nieuwe LCN track. Kerstcadeautje!

Jus Allah komt hier trouwens met zijn beste verse van de afgelopen paar jaar.

Chrisseh schreef:
Holy, heeft iemand hier eerder van gehoord? Album schijnt al sinds eind 2010 aangekondigd te zijn, maar heb er eigenlijk nog niet eerder iets van gehoord (kwam toevallig bij deze clip). Als iemand hier meer over weet...

El-P & Killer Mike - Untitled
(embed)

Hard. Killer Mike is een van de beste rappers van de laatste jaren dus het kan bijna niet tegenvallen. Killer Mike valt alleen tegen als hij te commerciële nummers probeerd te maken.

Wellicht al heel vaak gesteld bij deze topic, maar heeft er iemand nieuws over Dr. Dre's Detox?? Hij is nu wel al heel lang de puntjes op de i aan het zetten,

He$$el_01 schreef:
(quote)
Jus Allah komt hier trouwens met zijn beste verse van de afgelopen paar jaar.
Nee man, eerder zijn slechtste.

Uh ...Ik heb niets gezegd over jus allah

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nee man, eerder zijn slechtste.

Ja, misschien is de verse zelf niet heel goed, maar hij past iniedergeval wel goed bij deze beat.

Wellicht al heel vaak gesteld bij deze topic, maar heeft er iemand nieuws over Dr. Dre's Detox?? Hij is nu wel al heel lang de puntjes op de i aan het zetten,

Pfunky75 schreef:
Wellicht al heel vaak gesteld bij deze topic,

Zo kan ik het ook, natuurlijk.

Detox gaat gewoon niet uitkomen man

Ik ben deze week druk bezig met een beat tape die ik mogelijk al volgende week uitbreng.
Mijn idee hiermee is dat ik iedere dag 1 beat uitbreng voor de beat tape.
Alles is gratis, het is puur voor de muziek.

Momenteel zijn er al 3 beats gratis te downloaden, de tape heet TwentyFourSeven.

(afbeelding)

Meer op http://www.opinmusic.com

Over 3 dagen kunnen we Microphone Colossus 2 downen .

Het oude album of deel 2 ?

Ja Sander. Ben eens duidelijk. Niemand mag je.

thgryda schreef:
Het oude album of deel 2 ?

locatie: MusicMeter » Forum » Genres » R&B en Hip-Hop » Aankomende Hip-Hop Projecten

@Opin

Alone is een dope beat.

Bedorvenkebab schreef:
(quote)

locatie: MusicMeter » Forum » Genres » R&B en Hip-Hop » Aankomende Hip-Hop Projecten

Is het geen aankomend project als er een oud project wordt gerereleased en als special edition en download op de markt gebracht? Dat en er staat binnen drie dagen terwijl hij op de site nog nergens staat... Deel 2 it is dus, des te beter é

Hmm, als Stapler MC1 graag had willen downloaden had hij dat de voorgaande jaren ook wel kunnen doen toch Leek me vrij logisch.

Delars schreef:
@Opin

Alone is een dope beat.

Dankjewel!

Ik kan het me ook niet herinneren dat het al is gezegd, dus zeg ik het maar! Brother Ali komt met een nieuw album, in ieder geval gedeeltelijk geproduceerd (misschien geheel? Weet ik niet) door Jake One.

YouTube - Brother Ali - Writer's Block (prod. Jake One)

Zelf ben ik geen fan van Jake One, zeker niet in combinatie met Ali, maar ach... Hij maakt zelf veel goed.

As Brother Ali and Jake One put the finishing touches on his upcoming new album Mourning In America and Dreaming In Color, the two start the year off right with a free new track titled "Writer's Block"...enjoy!

Hmmz... Ik denk het dus van wel... Jammer, Ant is vetter.

Wat een crackbeat.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.