MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Moet nu 17 november uitkomen (eerst via iTunes) en maandag wordt het officieël aangekondigd plus de tracklist bekend gemaakt. Het wordt overigens een dubbelalbum.
En ja hoor, weer uitgesteld; nu naar 8 december .

En Chico & The Man (Tonedeff en Kno) is ook weer, voor onbepaalde tijd, uitgesteld.

Lol was te verwachten, dat album zal nooit uitkomen. En tis niet dat kno erg lui is en niet de drang heeft elke 6 maanden iets uit te brengen. Jammer want ik denk als kno zich echt toelegt om het album zo goed mogelijk te producen, dan wordt het een vet album met een top mc als tonedeff die perfect op dergelijke producties past.

Fat Beats - Lost Children of Babylon Present... - El?s Appendices: The Scroll Of Lost Tales (CD) - fatbeats.com
Nieuwe LCoB is te pre-orderen.

Ik vraag me wel af of hier dezelfde Shang Tzu op staat als op Tower Of Babel...
01. Intro [0:32]
02. Street Apostles feat. Rasul Allah 7, Richard Raw, Amun Sen Hotep Re, Cosmic Crusader
03. Verbal Massacre feat. Lex Starwind, Jon Murdock
04. Shang Tzu feat. Atun Sen Geb, Rasul Allah 7, Amun Sen Hotep Re, Cosmic Crusader
05. Mechanics Of The Mind feat. Rasul Allah 7, Atun Sen Geb, Amun Sen Hotep Re, Bad Newz
06. Linguistics feat. Richard Raw
07. Sunz Of The Green Light feat. Rasul Allah 7, Cosmic Crusader, Atun Sen Geb, Ancient Kemet
08. Mos Definitely feat. Jon Murdock, Scientifik, Lex Starwind
09. Midnight In The Garden Of Good And Evil feat. Atun Sen Hotep Re, Richard Raw, Ancient Kemet, Cosmic Crusader, Haz Lo
10. Right Knowledge feat. Amun Sen Hotep Re, Rasul Allah 7, Atun Sen Geb, Ancient Kemet
11. Nuwaupian Swordsmen feat. Haz Lo, Atun Sen Geb, Rasul Allah 7, Cosmic Crusader
12. The 4th Dimension feat. Richard Raw, Atun Sen Geb, Bad Newz, Rasul Allah, Amun Sen Geb
13. High Calibur feat. Jon Murdock, Lex Starwind
14. The Entered Apprentice feat. Richard Raw, Cosmic Crusader, Rasul Allah 7
15. Where Light Was Created Part 2 (Kundalini Energy) feat. Rasul Allah 7
16. Full Hammer feat. Scientifik, Jon Murdock
17. The All Seeing Eye feat. Cosmic Crusader
18. Dream Spiral feat. Rasul Allah 7, Cosmic Crusader, Richard Raw

Ik heb hem net toegevoegd.

Snippets

Met welke voorkant? Want ik wilde hem ook al toevoegen gisteren maar kon geen geschikte cover vinden. De snippets had ik een tijdje terug al gepost.

Deze (met de juiste afmetingen). Joe bericht met de snippets heb ik blijkbaar gemist.

Ah, die kwam ik dus ook al tegen maar hij kwam voor mij te klein over waardoor ik dacht dat hij afgekeurd zou worden i.v.m. de te lage kwaliteit van de afbeelding. Ik denk overigens niet dat het album deze maand nog uitkomt.

Het zal vast al wel geplaatst zijn, maar in mei komt de nieuwe Tyler the Creator en dat zal heel anders zijn volgens Tyler zelf.

Ik hoop op een Young Nigga-plaat.

Siked. Laat maar komen, die plaat.

Beste aankondiging van een album ooit:

Heeft iemand nog iets gehoord van die nieuwe van Dr Dre?

Dre gaat stoppen met muziek maken, eerst werkt hij projecten af met kendrick lamar en slim da mobster (2de ken ik zelfs niet). Dus geen detox

Wat een pauper die Dre. Ik had me best verheugd op Detox.

Vond het de laatste jaren al een stakker worden. Zijn muziek is best goed, maar hij is gewoon een nerd. Eerst een plaat aankondigen en vervolgens met pensioen gaan.

Detox komt echt nog wel uit, hoor. Dre is ook helemaal niet definitief gestopt, maar tijdelijk. Vele andere artiesten werken ook aan Detox.

Vandaag komt de EP Thuggin' van Madlib en Freddie Gibbs uit.

Bron: Hiphopleeft

Doap Nixon zijn nieuwe release is vandaag volgens mij ook gekomen. Doap Traffiking, CD - freewebstore.org
Doap Traffiking (The Rise And Fall Of Darth Nixon)

Darth Nixon...

Elohim schreef:
Doap Nixon zijn nieuwe release is vandaag volgens mij ook gekomen. Doap Traffiking, CD - freewebstore.org
Doap Traffiking (The Rise And Fall Of Darth Nixon)

Darth Nixon...

Ja maar als je al veel cliché zooi hoort uit het JMT kamp dan doet die cover dat in ieder geval veel eer aan... die titel alleen al, jammer.

Ik vind het eigenlijk wel erg cool. Verschrikkelijk ergens, maar aan de andere kant heel stoer. xD

In ieder geval niet bang om een nerdreference te doen.

Harco
Rhythm & Poetry schreef:
Vandaag komt de EP Thuggin' van Madlib en Freddie Gibbs uit.

Bron: Hiphopleeft

Irritante beat heeft die Thuggin'. Ik vind Gibbs er dan ook niet op passen.

-d-
Nog een nummer van CYNE van Wasteland Vol.1:

http://soundcloud.com/cyne/...

Hmmz... Beat is zeker van minder niveau dan we gewend zijn... Ook vergeleken met de andere track van dit album.

Meen je dat? Heerlijk nummer juist. Prachtig ook die gitaar op het eind.

panjoe (moderator)
Ik vind hem ook zeer nice . Wanneer gaat dit uitkomen?

5 December worden de pre-orders verstuurd. Te laat voor sinterklaas.

panjoe (moderator)
Weer iets om naar uit te kijken

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.