MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Dude... xD Beetje last van het Dr. Jekyll & Mr. Hyde syndroom ?

Harco
Of niet, dan?

raffael77
Maar ik was daar toch fan van LOL

Fashawn ft Evidence - Our Way

Dj2Jelle
Die kende vast nog niemand . Ik moet het bij Evidence tracks vaak van de beat hebben, maar die vind ik niet zo heel dope deze keer. De gastrapper voegt ook weinig toe.

Evidence is de gastrapper dus vandaar . Zelf ben ik dus helemaal weg van de productie. Sterker nog ik denk dat ik dit een van de dopeste 2008 producties vind. Wederom niet super origineel, maar de uitvoering vind ik fenomenaal. En tsja voor zover het nog niet duidelijk was: ik ben helemaal weg van Ev's flow. Fashawn vind ik ook een sterke rapper, groot talent. Ik kijk uit naar zijn album.

Is het echt zo dat iedereen deze track kent?

Relaxt nummer. Klinkt prima.

Harco
Ik ken deze niet.

En wat is je mening over de track Harco?

Harco
Beat is op zich wel leuk, maar die Fashawn flowt voor geen meter op deze beat. Hij heeft te lange pauzes tussen zijn zinnen. Bij 0:28 en 0:36 bv. Daar wacht hij even, en als de beat er weer inkickt, gaat 'ie weer verder. Klinkt niet.

Vindik ook. De beat is wel fire.

Mb.
Kende 'm al. Matige track, want hoewel de productie wel aardig is maakt Fashawn weinig indruk. Met Evidence heb ik vaak het gevoel van 'net niet' of 'net wel' en op deze track is het weer is 'net niet'.

Dj2Jelle

Als je deze track leuk vind ook even deze en deze track checken.

Ik heb het net gevonden, en ben er zelf nu al fan van

Kenhem niet. Ga ik zeker checken. Klinkt niet slecht. 7,5.+

Klinkt idd lekker
7.

raffael77
Leuke mc die goede skillz had, maar helaas na dit album als priester ging werken en heeft afstand van hiphop genomen. Cd heb en hij was member van Flavor Unit waar ook Queen Latifah destijds bij zat.

raffael77
oeps vergeet te stemmen hahahaha. 9

Heb de single van "Gangste Bitch" (niet het album)... Er zaten ook twee briljante stickers bij: één met "I Want a Gangsta Bitch" en één met "I'm a Gangsta Bitch"...

Die hou ik lekker tot ik getrouwd ben, zodat zowel ik als mijn vrouw één sticker op onze brooddoos kunnen plakken...

Whahahha

ahahahah

Social_Mask

Ik heb wel een vermoeden welk sticker jij zal krijgen P_Jay, en hij begint niet met "I Want.." .

Frostyx

Nou toch minimaal wel een 1 .

Helaas kom ik na veel optellen van gescoorde punten niet hoger dan een 0,1. Sorry Kleine Wayne!

Frostyx
Beter dan het orgineel ?

Dj2Jelle
Het is geen Lil Wayne... Ik dacht dat dat wel duidelijk was

Social_Mask
Prachtig!

Serieus ik zie geen verschil tussen de echte en niet echte XD
En ik ben serieus nu.
Ik zette hem ook af na 5 seconden XD

Frostyx
Dat stukje dat hij Nas wil dissen en dat Jay-Z gaat: Hold up lil man.
Work on your lyrics... about 20 mixtapes and 60 albums

Gast
geplaatst: vandaag om 02:32 uur

geplaatst: vandaag om 02:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.