Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2009, 17:20 uur
Inderdaad in de titel staat toch al dat het een spoof is? Ik kende het al, wel grappig ja. Die met Juelz Santana en Lil Wayne is nog leuker. 

0
geplaatst: 28 juli 2009, 17:25 uur
PMD - Look At U Now (ft. Eric Sermon) (Prod. By DJ Honda)
Erg vette originele beat.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 08:11 uur
Dope track hoor Julian. Inderdaad een dope beat en fijne raps: 8
Even een instrumentale track:
Even een instrumentale track:
0
Frostyx
geplaatst: 30 juli 2009, 11:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Inderdaad in de titel staat toch al dat het een spoof is? Ik kende het al, wel grappig ja. Die met Juelz Santana en Lil Wayne is nog leuker.
Hahahaha ja, die was echt te mooi

0
geplaatst: 1 augustus 2009, 23:37 uur
JLjuju schreef:
(embed)
(embed)
8! Vind de beat erg hard
. Rijms ietsje minder.
0
raffael77
geplaatst: 2 augustus 2009, 09:09 uur
Prima te doen voor nederlanders Sjaak.
7
Ik moet wel zeggen dat ik M.O.D. beter vind.
7
Ik moet wel zeggen dat ik M.O.D. beter vind.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 augustus 2009, 18:08 uur
Drake - Think Good Thoughts met Phonte & Elzhi
Goed nummer
Goed nummer

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 15:30 uur
Drake ft. Phonte & Elzi - Think Good Thoughts:
Ontzettende standaard-, afgezaagde en bovendien saaie beat, met flows die degelijk zijn, maar door de slappe intonaties daar eerder in negatieve dan in positieve zin vanaf wijken. De stemmen zijn wel te pruimen, en de tekstsen zijn nog voorspelbaarder dan van tevoren spellen wat Pikachu zodadelijk gaat zeggen. Toch klinkt het niet vervelend. Maar dat is natuurlijk logisch: het is allemaal zo oppervlakkig en conventioneel, er zijn niet echt onmiskenbaar storende elementen voor een beluisteraar van hiphop. Dat is op zich heel triest, maar het kan erger. 5,5*
Ontzettende standaard-, afgezaagde en bovendien saaie beat, met flows die degelijk zijn, maar door de slappe intonaties daar eerder in negatieve dan in positieve zin vanaf wijken. De stemmen zijn wel te pruimen, en de tekstsen zijn nog voorspelbaarder dan van tevoren spellen wat Pikachu zodadelijk gaat zeggen. Toch klinkt het niet vervelend. Maar dat is natuurlijk logisch: het is allemaal zo oppervlakkig en conventioneel, er zijn niet echt onmiskenbaar storende elementen voor een beluisteraar van hiphop. Dat is op zich heel triest, maar het kan erger. 5,5*
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 12:03 uur
Sjaakspeare schreef:
perCeptie - Kruistocht
(embed)
Er gebeurt veel in Utrecht...
perCeptie - Kruistocht
(embed)
Er gebeurt veel in Utrecht...
Inderdaad, Utrecht loopt ver voor op de rest.
Ook een hele brede scene daaro.

0
geplaatst: 10 augustus 2009, 12:32 uur
Wat is er nog meer in Utrecht behalve Stropstrikkers en deze beste man dan? (Ik ben sowieso niet helemaal into de Nederhop-scene, vandaar dat ik dat niet weet).
[Edit:bij het album van perCeptie op MuMe staan er ook al een aantal genoemd. zie ik nu]
Klinkt trouwens wel erg vet, Sjaakspeare!
[Edit:bij het album van perCeptie op MuMe staan er ook al een aantal genoemd. zie ik nu]
Klinkt trouwens wel erg vet, Sjaakspeare!
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 13:22 uur
Chrisseh schreef:
Wat is er nog meer in Utrecht behalve Stropstrikkers en deze beste man dan? (Ik ben sowieso niet helemaal into de Nederhop-scene, vandaar dat ik dat niet weet).
Nu je het zegt ja:
dion_odinot schreef:
d'r komt de laatste tijd inderdaad veel goeds uit Utrecht.
naast kapabel & inf, perCeptie, diggy dex en skiggy rapz heb je ook nog: pax & pry, illicit, kyteman, arts the beatdoctor, stropstrikkers en master surreal.
d'r komt de laatste tijd inderdaad veel goeds uit Utrecht.
naast kapabel & inf, perCeptie, diggy dex en skiggy rapz heb je ook nog: pax & pry, illicit, kyteman, arts the beatdoctor, stropstrikkers en master surreal.
Dion_odinot vergeet dan nog Ojajoh?!, en, zoals raffael77 hieronder terecht opmerkt komt Diggy Dex niet uit Utrecht.
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 13:51 uur
Klopt, maar dat schaar ik liever niet onder 'iets goeds', en als ik dat onderscheid niet maak, negeer ik deze twee flapdrollen alsnog.
0
Mb.
geplaatst: 13 augustus 2009, 18:22 uur
Heh, die van dod vind ik echt drie keer niks. Die van 2pac is wederom weer een remix ofzo? Ik herinner Letter 2 My Unborn toch echt anders. Nouja, some good ol' Grip;
0
raffael77
geplaatst: 16 augustus 2009, 12:25 uur
Hier bewijst BDK weer eens dat hij eigenlijk op alle markten thuis was en is. Snel,Relax en ook nog love songs.
7
7
0
ManMonster
geplaatst: 17 augustus 2009, 16:10 uur
8/10 Hij heeft betere nummers, maar slecht is het zeker niet!
R.A. The Rugged Man - Bad Biology (So You Wanna Make A Movie)
R.A. The Rugged Man - Bad Biology (So You Wanna Make A Movie)
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 augustus 2009, 16:20 uur
BDK: Een 10, geniaal nummertje.
R.A.: Een 3... afschuwelijk eentonige beat en R.A. is ook niet echt hemels op dat nummer.
R.A.: Een 3... afschuwelijk eentonige beat en R.A. is ook niet echt hemels op dat nummer.
* denotes required fields.