MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
Harco
Bob uit België.

Dj2Jelle
Chuck Chillout.

(zet je volume hoger)

One Track Mind, T.R.O.Y., Step Into a World .

Frostyx

Double Helix - Soundproof

De beat is opgebouwd uit vette stukjes. Jammer genoeg zijn bijna al die stukjes exact hetzelfde. Zonde. De raps vind ik qua flow vet, wat de teksten aangaat vind ik ze al een stuk minder. Het geheel klinkt toch wel lekker. 6,8

Rene1979
Lekker track 7.2
Je kan ook hier kijken voor neiuwe clips

Hip Hop Never Dies | hiphopneverdies.musicblog.be

8; klinkt goed.

Staat niet op Youtube dus dan maar zo:

Scor.pi.o & Mr. Buddha - Anthropology (The Video) on Vimeo

Erg goede Engelstalige Nederlandse shit.

Frostyx
Je hoort dat ze niet echt Engels zijn, dat is not done

Mja als de tekst en de beat voor de rest goed zijn stoort het mij niet echt.

Dj2Jelle
Waarschijnlijk veel te zoet voor de meeste hier, maar ik kan hier vaak nog wel van genieten. Lyrics van dit nummer zijn trouwens niet erg goed

Wel een geniale Elvis Costello hoes-imitatie.

Vind het ook wel een grappig nummer eigenlijk.

Die beat is echt sick!

Ja ik vind die beat ook wel hard .

8

Wat een majestueuze beat. Wat een magistrale beat. Wat een wonderschone beat. Wat een orgastische beat. Wat een miraculeuze beat. Wat een onwerkelijke beat. Wat een onbevattelijke beat.

Zo vet, ik luister niet eens meer naar de teksten. Dat gebeurt hoogst zelden. De flow klopt in ieder geval goed bij de beat. Ik geef het gewoon lekker een 9.

Die beat is echt super ik geef het ook maar een 9.

Wat heeft die gast trouwens een koele naam. En de naam van die mixtape is gewoon lollig. Man, wat ben ik positief vandaag.

Ik vind het ook wel een leuk liedje, maar ben niet zó enthiousast als de meeste andere hier. Doet me een beetje denken aan de zweedse Adam Tensta, alhoewel laatste genoemde een iets commercieler geluid heeft.

Enniewee. Laatst heb ik de documentaire Planet B-Boy gezien. En daar hoorde een theme song bij, die me bij bleef omdat hij wel erg lekker klonk...Geproduceerd door iemand die normaal film-scores doet (Woody Pak?), en voor mij onbekende rappers... Wat vinden jullie ervan?

raffael77
Ik vind het een vrij zwak nummer. Zeker als het gaat om B-Boy theme song. Te veel leunend op bass geluid. De drum beat is erg lauw.

Dj2Jelle
Eloquence & Truths - The Exit

7tje

Beetje een standaard concept. Het is redelijk maar erg weinig bijzonders.

6

Ja nogal he . Die hebben Premo geluisterd kan niet anders.

Ik vind dat Planet B-Boy-nummer wel vet. Oké, het is niet origineel, maar het klinkt erg puur, wat vooral komt door het algehele geluid, maar ook door de variëteit aan samples, en dan vooral aan hoe die onderling verhouden: uitstekend. Dat ze elkaar dan ook nog eens erg treffend afwisselen of ondersteunen, maakt het alleen maar beter. De beat vind ik dus wel lekker verfrissend, ondanks de organische samples, die het nogal old school aan laten voelen. De rappers hebben goede flows, de teksten zijn prima als je weet waar het nummer voor is, en het refrein-achtige stukje is ritmisch erg interessant. Toch kan ik het geheel niet écht bijzonder noemen. 7,5.

raffael77
Ik vind de track niet zo. magere 5

Dj2Jelle
Ik vond hem zelf ook niet zo goed, maar de productie vond ik nog wel lekker eigenlijk.

Sjaakspeare schreef:
Wat een majestueuze beat. Wat een magistrale beat. Wat een wonderschone beat. Wat een orgastische beat. Wat een miraculeuze beat. Wat een onwerkelijke beat. Wat een onbevattelijke beat.

Zo vet, ik luister niet eens meer naar de teksten. Dat gebeurt hoogst zelden. De flow klopt in ieder geval goed bij de beat. Ik geef het gewoon lekker een 9.

Wat een stierenschijt. Die gast rapt nauwelijks, en die beat is volgens mij gewoon de opname van een jumpstylende Supernintendo aan de paddo's. Wel grappig dus, maar daar houdt het ook bij op. Laat ik het maar terugbrengen tot een 7.

Dj2Jelle

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.