Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2009, 17:09 uur
De beat is opgebouwd uit vette stukjes. Jammer genoeg zijn bijna al die stukjes exact hetzelfde. Zonde. De raps vind ik qua flow vet, wat de teksten aangaat vind ik ze al een stuk minder. Het geheel klinkt toch wel lekker. 6,8
0
Rene1979
geplaatst: 12 juli 2009, 18:21 uur
Lekker track 7.2
Je kan ook hier kijken voor neiuwe clips
Hip Hop Never Dies | hiphopneverdies.musicblog.be
Je kan ook hier kijken voor neiuwe clips

Hip Hop Never Dies | hiphopneverdies.musicblog.be
0
geplaatst: 12 juli 2009, 22:03 uur
Staat niet op Youtube dus dan maar zo:
Scor.pi.o & Mr. Buddha - Anthropology (The Video) on Vimeo
Erg goede Engelstalige Nederlandse shit.
Scor.pi.o & Mr. Buddha - Anthropology (The Video) on Vimeo
Erg goede Engelstalige Nederlandse shit.
0
geplaatst: 13 juli 2009, 14:09 uur
Mja als de tekst en de beat voor de rest goed zijn stoort het mij niet echt.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 14 juli 2009, 10:36 uur
Waarschijnlijk veel te zoet voor de meeste hier, maar ik kan hier vaak nog wel van genieten. Lyrics van dit nummer zijn trouwens niet erg goed 

0
geplaatst: 14 juli 2009, 10:56 uur
0
geplaatst: 15 juli 2009, 00:31 uur
Wat een majestueuze beat. Wat een magistrale beat. Wat een wonderschone beat. Wat een orgastische beat. Wat een miraculeuze beat. Wat een onwerkelijke beat. Wat een onbevattelijke beat.
Zo vet, ik luister niet eens meer naar de teksten. Dat gebeurt hoogst zelden. De flow klopt in ieder geval goed bij de beat. Ik geef het gewoon lekker een 9.
Zo vet, ik luister niet eens meer naar de teksten. Dat gebeurt hoogst zelden. De flow klopt in ieder geval goed bij de beat. Ik geef het gewoon lekker een 9.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 01:26 uur
Wat heeft die gast trouwens een koele naam. En de naam van die mixtape is gewoon lollig. Man, wat ben ik positief vandaag.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 20:28 uur
Ik vind het ook wel een leuk liedje, maar ben niet zó enthiousast als de meeste andere hier. Doet me een beetje denken aan de zweedse Adam Tensta, alhoewel laatste genoemde een iets commercieler geluid heeft.
Enniewee. Laatst heb ik de documentaire Planet B-Boy gezien. En daar hoorde een theme song bij, die me bij bleef omdat hij wel erg lekker klonk...Geproduceerd door iemand die normaal film-scores doet (Woody Pak?), en voor mij onbekende rappers... Wat vinden jullie ervan?
Enniewee. Laatst heb ik de documentaire Planet B-Boy gezien. En daar hoorde een theme song bij, die me bij bleef omdat hij wel erg lekker klonk...Geproduceerd door iemand die normaal film-scores doet (Woody Pak?), en voor mij onbekende rappers... Wat vinden jullie ervan?
0
raffael77
geplaatst: 15 juli 2009, 21:05 uur
Ik vind het een vrij zwak nummer. Zeker als het gaat om B-Boy theme song. Te veel leunend op bass geluid. De drum beat is erg lauw.
0
geplaatst: 21 juli 2009, 21:12 uur
Beetje een standaard concept. Het is redelijk maar erg weinig bijzonders.
6
6
0
geplaatst: 21 juli 2009, 22:41 uur
Ik vind dat Planet B-Boy-nummer wel vet. Oké, het is niet origineel, maar het klinkt erg puur, wat vooral komt door het algehele geluid, maar ook door de variëteit aan samples, en dan vooral aan hoe die onderling verhouden: uitstekend. Dat ze elkaar dan ook nog eens erg treffend afwisselen of ondersteunen, maakt het alleen maar beter. De beat vind ik dus wel lekker verfrissend, ondanks de organische samples, die het nogal old school aan laten voelen. De rappers hebben goede flows, de teksten zijn prima als je weet waar het nummer voor is, en het refrein-achtige stukje is ritmisch erg interessant. Toch kan ik het geheel niet écht bijzonder noemen. 7,5.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 21 juli 2009, 23:59 uur
Ik vond hem zelf ook niet zo goed, maar de productie vond ik nog wel lekker eigenlijk.
0
geplaatst: 22 juli 2009, 12:44 uur
Sjaakspeare schreef:
Wat een majestueuze beat. Wat een magistrale beat. Wat een wonderschone beat. Wat een orgastische beat. Wat een miraculeuze beat. Wat een onwerkelijke beat. Wat een onbevattelijke beat.
Wat een stierenschijt. Die gast rapt nauwelijks, en die beat is volgens mij gewoon de opname van een jumpstylende Supernintendo aan de paddo's. Wel grappig dus, maar daar houdt het ook bij op. Laat ik het maar terugbrengen tot een 7.
* denotes required fields.