Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)

Label: M3

12. Do It Man (2:56)

met Big Noyd

13. Bklyn Masala (4:19)

met Leschea

14. The Proposition (1:38)
  15. Travelocity (3:52)

met Punchline en Wordsworth

16. The Ways (3:28)
  17. Wutuwankno (4:11)

met Edo. G

18. The After Party (1:08)
  19. Oh My God (3:50)

met The Beatnuts en Rahzel

20. Cellmate (1:16)
  21. Revelations (3:50)
  22. Out Takes * (2:37)
  23. Globetrotter *

met AKD

24. GMO *
totale tijdsduur: 1:00:55 (1:03:32)
P-DawG
HIERRRR a.u.b.

avatar van P Jay
Ik heb deze cd vanop proxis.be besteld (Belg zijnde) maar hij is mij opgestuurd ZONDER cd (wel met hoesje). Omdat ik toen heel wat aan mijn hoofd had volledig vergeten te mailen naar hen en ja, nu een jaar na dato is het niet meer relevant en geloofwaardig om er nu nog voor te mailen. Ik heb dus het hoesje van dit album voor € 17 gekocht... Sneu!

avatar van Seedorf
Haha! Dan weet ik alvast waar ik hem NIET ga bestellen.

avatar van Osiris Apis
Mij hadden ze alleen de cd gestuurd , grapje

P Jay schreef:

Je moet wel prioriteiten stellen he.

avatar van LoG
LoG
eMC (en dus ook Masta Ace) komt 6 juni naar het Tropenmuseum hea Ga er zeker heen! Ace is live op zn best naar mijn mening.

Enneh, ty voor de links!

Relax
Is dit album al opnieuw gereleased dan ? want bij Plato kon ik 'm niet bestellen bij de toonbank.

avatar van LoG
LoG
Hij wordt ergens dit jaar rerelaesed volgens mij

Savour Music
Echt een goed voorbeeld van een geweldig album. Er staan heel veel goede nummers op, alleen "Oh My God" vind ik geen goed nummer, ook vooral door de beat zoals meerdere mensen al aangaven.

jorisje123456
GEWELDIG album! Beautiful, Good Ol' Love... Prachtige teksten en producties met die relaxte flow en stem van Masta Ace.

avatar van JLjuju
Dit album is heel erg goed... 4.5*

avatar van bato
zonder overdrijven een van de beter albums die ik heb gehoord het hele album heeft een goede sfeer zulle we maar zeggen door die skits hebben de nummers meer betekenis k heb dit album op mn ipod al 6x achter elkaar gedraait! jammer dat deze man niet bekender is!

CaliLove
Ik heb wat tracks gecheckt van dit album, en is niet echt mijn ding, ik kan wel begrijpen dat mensen dit nice vinden maar is gewoon mijn smaak niet, te rustig ook allemaal....

avatar van Kos
Kos
Blijven proberen!

avatar van hiphopmaster
Inderdaad blijven proberen. Dat gevoel had ik namelijk ook in het begin, ik vond het allemaal net te gladjes en te rustig. Maar op een gegeven moment werkt het echt verslavend. Echt top!

avatar van hiphopisntdead
echt misschien wel het beste album dat ik ooit heb gehoord
mooi verhaal al snap ik het niet He-le-maal
maar zijn z'n votrige albums ook hetzelfde concspt als dit,
een verhaal? dan ga ik die namelijk ook halen

avatar van Jorge-E
Ow shit! Ik ken Masta Ace van GTA San Andreas. Me And The Biz was mijn favo liedje op Playback FM. Ik was al een tijdje van plan om hem te checken, kom ik ineens een downloadlink tegen. Downloaden dus, en luisteren! Man wat is dit album goed!
Ik ga hem nog wat beluisteren en dan volgt mijn oordeel. Minimum een 4 gaat het worden

avatar van PJC
PJC
Chille plaat, héél nice geproduceerd. Masta Ace heeft echt een relaxte feelinghappyflow. net ontdekt op het einde van de zomer...jammer want lijkt me dé ideale zomerplaat. (fantastische zomer is het overigens niet geweest hier in België)

jorisje123456
PJC schreef:
Chille plaat, héél nice geproduceerd. Masta Ace heeft echt een relaxte feelinghappyflow. net ontdekt op het einde van de zomer...jammer want lijkt me dé ideale zomerplaat.(fantastische zomer is het overigens niet geweest hier in België)

Echt verschrikkelijk, 5 dagen zon op 3 maanden en dat was het zo ongeveer.

avatar van 'State Of Mind'
Deze ook maar eens proberen.

|Joël|
Zeker doen! Dit is een heerlijk album, zelfs de interludes vind ik vermakelijk.

avatar van Stapler
Oh My GOD! Die is echt te deup!

Onleesbaar bericht+reactie weggehaald. Graag in normaal Nederlands posten.

avatar van JLjuju
Stapler schreef:
Oh My GOD! Die is echt te deup!

Haha ja met de machtige citaat van JuJu:

It's Big Ju the family favorite, you should just place the name on ya forehead and Staple it

avatar van nega
zijn stem heeft wel iets weg van eminem, of andersom;)

RedLightCityBoy
Niet echt.

Relax

Op Disposable Arts best wel, vergeleken met Slim Shady LP.

RedLightCityBoy
De stijl van rapen misschien wel maar de stem niet zo vindt ik. Op Enuff van Disposable Arts moet ik wel toegeven dat het er een beetje op lijkt.

avatar van 'State Of Mind'
HAHAHA wat heb ik gelachen zeg bij die eerste track;
''JESUS CHRIST WOULD YOU SHUT THE FUCK UP!''

avatar van Shelter
verhoogd naar 5*... ik kan deze elke keer weer opnieuw opzetten en denk dan steeds wat een vette cd is dit zeg.
Chilled, laidback album met een erg relaxte Masta Ace die sowieso een naar mijn mening relaxte flow heeft en altijd goed verstaanbaar is. Tekstueel vind ik het altijd goed wat de man dropt.
Er staat geen slecht nummer op gewoon en het geheel is heel makkelijk uit te luisteren.
Big City, Good Ol Love, H.O.O.D., Beautifull, Do It Man en The Ways vind ik standaard erg vet.
Brooklyn Masala is echt super relaxed....dat sampletje is gewoon nice