MusicMeter logo menu
MusicMeter logo
poster

Eminem - Recovery (2010)

mijn stem
3,40 (421)
421 stemmen

Verenigde Staten
Hip-Hop
Label: Aftermath (II)

  1. Cold Wind Blows (5:03)
  2. Talkin' 2 Myself (5:00)

    met Kobe

  3. On Fire (3:33)
  4. Won't Back Down (4:26)

    met P!nk

  5. W.T.P. (3:58)
  6. Going Through Changes (4:59)
  7. Not Afraid (4:10)
  8. Seduction (4:35)
  9. No Love (5:00)

    met Lil' Wayne

  10. Space Bound (4:38)
  11. Cinderella Man (4:39)
  12. 25 to Life (4:01)
  13. So Bad (5:25)
  14. Almost Famous (4:52)
  15. Love the Way You Lie (4:23)

    met Rihanna

  16. You're Never Over (5:05)
  17. Untitled (3:14)
  18. Ridaz * (5:00)
  19. Session One * (4:28)

    met Slaughterhouse

toon 2 bonustracks
totale tijdsduur: 1:17:01 (1:26:29)
zoeken in:
avatar van fabblwaps
2,5
In elk geval zorgen een paar 1* stemmen naar mijn mening voor een realistischer gemiddelde bij een album als dit. Ik moet binnenkort ook maar eens gaan stemmen, wordt een 3* of 3,5*, waarschijnlijk dat laatste.

avatar van pqt
4,0
pqt
dit is toch echt een discussie site, word ik hier nou op me vingers getikt omdat ik argumenten geef waardoor iemand zijn mening kan veranderen?

avatar
Rizz
Snoeperd schreef:
Ik wist niet dat nummers ook in een hitlijst konden komen als ze niet als single zijn uitgebracht, het halve album staat namelijk in de billboard hot 100


Me neither! Ik tel er 6. Lekker aantal.

avatar van KILLERBEE99
2,5
Rizz schreef:
(quote)


Me neither! Ik tel er 6. Lekker aantal.


Waar heb je dit gelezen?

Ik heb Recovery trouwns vandaag binnen gekregen van cdwow

avatar
Rizz
KILLERBEE99 schreef:
(quote)


Waar heb je dit gelezen?

Ik heb Recovery trouwns vandaag binnen gekregen van cdwow


Top 100 Music Hits, Top 100 Music Charts, Top 100 Songs & The Hot 100 | Billboard.com

avatar van SvV
4,5
SvV
Voor de geïnteresseerde: bij de Media Markt kost ie maar 10 euro.

avatar
raffael77
Ik heb een poging gewaagd maar deze gast blijft gewoon wack. Ik snap eigenlijk niet dat ik het steeds weer probeer.

Het is niet alleen zijn mateloos irritante stem maar ook zijn geforceerde manier van rappen dat verrot klinkt.

De producties van dit album zijn wederom om te janken zo slecht maar wat wil je met pippo's als Khalil, Just Blaze en de rest van dat zooitje die meedoen.

Voor commerciele doel einden begrijp ik wel de samenwerking met Pink & Rihanna maar Lil Wayne op je album is zeer slecht te noemen.

Hij blijft een bitch en zal dat blijven.

Je blijft toch één van de meeste gehate rap figuren Feminem.

avatar van Sjoerd_
Just Blaze een pippo?

avatar van KILLERBEE99
2,5
raffael77 schreef:
Ik heb een poging gewaagd maar deze gast blijft gewoon wack. Ik snap eigenlijk niet dat ik het steeds weer probeer.

Het is niet alleen zijn mateloos irritante stem maar ook zijn geforceerde manier van rappen dat verrot klinkt.

De producties van dit album zijn wederom om te janken zo slecht maar wat wil je met pippo's als Khalil, Just Blaze en de rest van dat zooitje die meedoen.

Voor commerciele doel einden begrijp ik wel de samenwerking met Pink & Rihanna maar Lil Wayne op je album is zeer slecht te noemen.

Hij blijft een bitch en zal dat blijven.

Je blijft toch één van de meeste gehate rap figuren Feminem.


Ik snap zo'n recaties niet,

ok dat je het niet mooi vind kan ik nog wel begrijpen,

maar totaal geen respect, ah mensen wat is het toch handig mensen een pipo en een bitch noemen over iets wat je zelf nog nooit gedaan hebt (rappen/producen dus).

Ik heb altijd het gevoel dat zulke mensen de muziek niet beoordelen maar Eminem zelf, je geeft elk eminem album een 0,5, ok dat kun jij vinden, niks mis mee maar het kan ook goed zijn van wat ik dus getypte heb. Als dat zo is snap ik de eerste regel wel. Ik denk trounds dat wel haast zeker zo is, waarom zou je hem anders een bitch noemen?

Meest gehate? Meest loved, 80 miljoen verkocht, zullen zat mensen zijn die zijn muziek vet vinden

avatar
raffael77
KILLERBEE99 schreef:
(quote)


Ik snap zo'n recaties niet,

ok dat je het niet mooi vind kan ik nog wel begrijpen,

maar totaal geen respect, ah mensen wat is het toch handig mensen een pipo en een bitch noemen over iets wat je zelf nog nooit gedaan hebt (rappen/producen dus).

Ik heb altijd het gevoel dat zulke mensen de muziek niet beoordelen maar Eminem zelf, je geeft elk eminem album een 0,5, ok dat kun jij vinden, niks mis mee maar het kan ook goed zijn van wat ik dus getypte heb. Als dat zo is snap ik de eerste regel wel. Ik denk trounds dat wel haast zeker zo is, waarom zou je hem anders een bitch noemen?

Meest gehate? Meest loved, 80 miljoen verkocht, zullen zat mensen zijn die zijn muziek vet vinden


Commecrcieel is hij een hit maar is het daad werkelijk goed dat is het namelijk. Lil Wayne is ook zeer gewild maar maakt belachelijke muziek. Dat komt dat de jeugd tegenwoordig meer naar de muziek luistert dan de teksten waardoor ze de helft van de muziek waar ze naar luisteren niet weten waar het over gaat. Daarnaast ligt het eraan hoe je de tekst brengt met wat voor flow of rapstijl techniek.

over produceren gesproken heb dat toevallig zelf ook gedaan rappen ook maar is nooit mijn sterkste ding geweest. Beatboxen kan ik wel goed.

Fakers zijn er altijd geweest in hiphop wereld en daar is hij er 1 van. Nu hebben de commerciele artiesten want dat zijn ze en niets anders de overhand in de muziek industrie.

Maar ken genoeg hedendaagse mc's als je weet wat dat is die wel met goede kwaliteiten hun tekst goed overbrengen.

Ik doelde op mij zelf dat ik hem een van de meest gehate personen vond uit de game en niet de rest van 80 miljoen onwetende zogenaamde hiphop fanaten.

avatar van MJ_DA_MAN
3,0
Misschien, raff, zijn er ook mensen die helemaal geen hiphopfanaat o.i.d. willen zijn maar gewoon de muziek luisteren en kopen die ze goed vinden zondat dat er een hele backpack-bijbel aan verbonden zit. En Em's teksten op dit album zijn gewoon goed en nog steeds beter dan veel van die anonieme typetjes als bijv. de heren van Lil' Brother.

avatar van KILLERBEE99
2,5
Kijk raffael77 dat vind ik al een betere reacties, ik bedoel je kunt ook gewoon muziek beoordelen zonder iemand een bitch te noemen

Op een regel na dan "en niet de rest van 80 miljoen onwetende zogenaamde hiphop fanaten".

Vroeger luisterde ik Eminem gewoon omdat het lekker klonk, tegenwoordig omdat het lekker klinkt maar ook om de teksten. Bijvoorbeeld de teksen op het nummer "Criminal", gewoon super vet Ik vind hem daad werkelijk goed op heel veel nummers. Dus voor mij zeker geen faker, en ik denk dat er zo miljoenen mensen zijn die dat ook vinden (maar ook miljoenen die dat niet zo vinden). Om nou die laatste regel te zeggen vind ik nogal onnodig, omdat jij het slecht vind wil niet zeggen dat iedereen het slecht moet vinden, en omdat jij iets goed vind wil niet zeggen dat iedereen het goed moet vinden.

Ik weet niet wat jou favorieten artiest is, maar als ik het misschien zou luisteren vind ik er misschien niks aan. Mijn favoriete artiest is 2Pac, daarna Eminem.

avatar van pqt
4,0
pqt
Raff noem is een rapper die je wel erg goed vindt dan

avatar
Rizz
Wat een onzin zeg, Eminem een faker noemen. Als je zoiets kunt zeggen heb je er gewoon geen verstand van, niet dat ik zo veel verstand heb van hip-hop, maar je kunt ook overdrijven.
Ik heb ook bijna niks met commerciële top-40 muziek, maar Eminem is gewoon te getalenteerd in onder andere z'n teksten om te zeggen dat hij op hetzelfde niveau zit.
Verder is het trouwens echt een gigantische onzin om te zeggen dat de jeugd van tegenwoordig niet meer op teksten let, ik denk juist dat de jeugd van nu meer op teksten let dan ooit te voren.

avatar van herman
Boel berichten over CDwow verwijderd.

avatar van pqt
4,0
pqt
Rizz schreef:
de jeugd van tegenwoordig niet meer op teksten let, ik denk juist dat de jeugd van nu meer op teksten let dan ooit te voren.


dit is wel waar ja, toen ik 10 was printte me vader de tekst van Mockingbird uit, en ging ik dat 's avonds in bed leren, om het mee te kunnen rappen als hij aan werd gezet. zelfs nu elke keer als ik een nieuw (vet) liedje luister, pak ik de tekst er bij om te kijken of hij lyricaal even goed is als flow, en als de beat die eronder zit. Want als in een liedje geen sterke teksten zitten, luister ik hem 2 dagen, en verwijder hem van mn computer. Mockingbird luister ik na 5 jaar nog steeds.

avatar
raffael77
pqt schreef:
Raff noem is een rapper die je wel erg goed vindt dan


Ik ken geen rappers alleen mc's

avatar
raffael77
Rizz schreef:
Wat een onzin zeg, Eminem een faker noemen. Als je zoiets kunt zeggen heb je er gewoon geen verstand van, niet dat ik zo veel verstand heb van hip-hop, maar je kunt ook overdrijven.
Ik heb ook bijna niks met commerciële top-40 muziek, maar Eminem is gewoon te getalenteerd in onder andere z'n teksten om te zeggen dat hij op hetzelfde niveau zit.
Verder is het trouwens echt een gigantische onzin om te zeggen dat de jeugd van tegenwoordig niet meer op teksten let, ik denk juist dat de jeugd van nu meer op teksten let dan ooit te voren.


Als dat wel zo zou zijn stond dat zooitje van nu nooit aan de top dus geen Dre, Snoop, Wayne, Drake, Souljah Boy, Jay-Z en de rest van dat meuk.

avatar van pqt
4,0
pqt
raffael77 schreef:
(quote)


Ik ken geen rappers alleen mc's


beetje mierenneuken dit. een pot nat na mijn mening, maar noem een goeie "mc" dan.

avatar van pqt
4,0
pqt
raffael77 schreef:
(quote)


Als dat wel zo zou zijn stond dat zooitje van nu nooit aan de top dus geen Dre, Snoop, Wayne, Drake, Souljah Boy, Jay-Z en de rest van dat meuk.


hohohoho, jij hebt nu dus totaal geen verstand van hip-hop he, Jay-Z maakt goede teksten even als Dre, en Snoop heeft ook zo z'n momenten. de rest is eigenlijk niks nee, maar laten we wel even reeël blijven.

avatar
raffael77
KILLERBEE99 schreef:
Kijk raffael77 dat vind ik al een betere reacties, ik bedoel je kunt ook gewoon muziek beoordelen zonder iemand een bitch te noemen

Op een regel na dan "en niet de rest van 80 miljoen onwetende zogenaamde hiphop fanaten".

Vroeger luisterde ik Eminem gewoon omdat het lekker klonk, tegenwoordig omdat het lekker klinkt maar ook om de teksten. Bijvoorbeeld de teksen op het nummer "Criminal", gewoon super vet Ik vind hem daad werkelijk goed op heel veel nummers. Dus voor mij zeker geen faker, en ik denk dat er zo miljoenen mensen zijn die dat ook vinden (maar ook miljoenen die dat niet zo vinden). Om nou die laatste regel te zeggen vind ik nogal onnodig, omdat jij het slecht vind wil niet zeggen dat iedereen het slecht moet vinden, en omdat jij iets goed vind wil niet zeggen dat iedereen het goed moet vinden.

Ik weet niet wat jou favorieten artiest is, maar als ik het misschien zou luisteren vind ik er misschien niks aan. Mijn favoriete artiest is 2Pac, daarna Eminem.


Waarschijnlijk niet. Laat mij raden Pac heeft super albums gemaakt na zijn dood?

Wat betreft Eminem is het niet alleen de tekst die telt want er zijn er wel meer die hele goede teksten hebben en ook niet kunnen rappen. Eminem is daar 1 van. Geforceerd en irritant stem geluid.

Zeg nou zelf die zang refreintjes zijn toch niet om aan te horen.

avatar van pqt
4,0
pqt
niet alleen de tekst die telt, maar toch geef je het een 1, alleen voor de teksten zou het cijfer dan omhoog moeten he...

avatar
raffael77
pqt schreef:
(quote)


hohohoho, jij hebt nu dus totaal geen verstand van hip-hop he, Jay-Z maakt goede teksten even als Dre, en Snoop heeft ook zo z'n momenten. de rest is eigenlijk niks nee, maar laten we wel even reeël blijven.


Het is maar wat jij hip-hop vind. Blijkbaar zitten wij niet op dezelfde hoogte. Dre is nooit heel goed geweest in rappen. Dat was al zo bij N.W.A. en dat is nu nog steeds.

Jay-Z heeft maar één album die goed te doen is en dat is Reasonable Doubt. Strekste album van Snoop is Doggystyle en die hoogte heeft hij nooit meer gehaald.

Eminem was al zwak vanaf het begin door zijn moeder te dissen op tv en ook een aantal dames die niets van hem moesten hebben werden via zijn clips belachelijk gemaakt. Ook Amy dissen omdat ze drugs en alcohol verslaafd is en juist hij moet weten dat als je een zware achtergrond hebt je anders zou moeten opstellen.

avatar
raffael77
pqt schreef:
(quote)


beetje mierenneuken dit. een pot nat na mijn mening, maar noem een goeie "mc" dan.


Wil ik wel doen maar waarschijnlijk vind jij hem niets aan.

Vooruit dan maar.

Slug

avatar
Relax
raffael77 schreef:
(quote)


Wil ik wel doen maar waarschijnlijk vind jij hem niets aan.

Vooruit dan maar.

Slug


Pfff ja.. en Robhef.

avatar van pqt
4,0
pqt
raffael77 schreef:
(quote)


Wil ik wel doen maar waarschijnlijk vind jij hem niets aan.

Vooruit dan maar.

Slug


pff, ja hij is inderdaad wel goed, beste helft van Atmosphere, maar dan zet ik hem in mijn lijstje toch net achter/zelfde plaats als Eminem.

avatar van KILLERBEE99
2,5
raffael77 schreef:
(quote)


Waarschijnlijk niet. Laat mij raden Pac heeft super albums gemaakt na zijn dood?

Wat betreft Eminem is het niet alleen de tekst die telt want er zijn er wel meer die hele goede teksten hebben en ook niet kunnen rappen. Eminem is daar 1 van. Geforceerd en irritant stem geluid.

Zeg nou zelf die zang refreintjes zijn toch niet om aan te horen.


Hmm eigenlijk niet, check mijn top 10, de albums van 2pac die er in staan zijn allemaal voor zijn dood, alles na zijn dood is ook nog wel ok, maar die remixes maken het minder goed, dus als ze nu een album uit zouden brengen met alleen maar real OG's dan kan ik zeggen dat ik het super vind ja.

Ik vind dit album in zijn geheel minder dan zijn vorige (op Relapse na, die vond ik slechter), albums zoals the masrshall mathers lp, the eminem show en het album met d12 devil's night vind ik gewoon geweldig goed. Verder zijn veel van zijn officiele releases ook gewoon goed tot vet.

Nauw laat ik het zo zeggen, op de albums die ik net genoemt heb vind ik de teksten, de beats, eminem's stem (en die van de gast artiesten) gewoon in een woord GEWELDIG! Alles is er na mijn mening gewoon goed aan.

avatar
raffael77
Makaveli en All Eyes On me zijn prullenbak albums.
Verre van geweldig. Juist zijn Death Row tijdperk is wack, slecht en ongeïnspireerd.

Sorry maar 50ct is ook niet iemand om trots op te zijn. Bitch nigga met een veel te grote bek net als Eminem.

avatar van panjoe
2,0
panjoe (moderator)
Je brengt het als feiten maar het is slechts jouw mening .

avatar van 'State Of Mind'
3,5
raffel jij houdt wel van provoceren is het niet?

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 19:22 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 19:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.