The Rolling Stones - Let It Bleed (1969)

Rock / Blues
Label: Decca

1. Gimme Shelter (4:30)

met Merry Clayton

2. Love in Vain (4:19)
  3. Country Honk (3:07)
  4. Live with Me (3:33)
  5. Let It Bleed (5:27)
  6. Midnight Rambler (6:52)
  7. You Got the Silver (2:50)
  8. Monkey Man (4:11)
  9. You Can't Always Get What You Want (7:28)
avatar van Droombolus
west schreef:
De mono versie klinkt ook erg goed, maar schijnt gedaan te zijn door de stereo naar mono om te zetten

Ik had vroegâh een ( Sansui ) stereo versterker met een mono knop die hetzelfde deed ........ Fold Back noemen de audiofielen dat, daar zijn ze allergies voor want het is gewoon niet hetzelfde als een echte mono miks.

lennon schreef:

Die gaat over een paar maanden voor een paar tientjes over de toonbank. Zonder extra's totaal overbodige box dit.

Dat moet ik nog zien. De prijs bij amazon en bol is bijvoorbeeld 150 euro.

Ja, die extra's kunnen leuk zijn, zoals sommige extra's bij the Beatles anniversary uitgaven. Maar sommige demo's zijn niet voor niets demo's. Ik heb liever een mono versie, dan bijvoorbeeld de meeste demo's van de Led Zep boxsets. Ook hecht ik wel waarde aan het boek, de poster en de artprints. Het artwork van alles is echt mooi gedaan.

De SACD Stereo uit de 50th anniversary box klinkt echt waanzinnig. Zo mooi heb ik één van mijn favoriete albums nog nooit gehoord. Wow.

Kunnen de SACD Cd's ook op een gewone cd speler afgespeeld
worden?

avatar van Pitchman