Talking Heads - Stop Making Sense (1984)

Label: Sire

1. Psycho Killer (4:24)
  2. Swamp (4:30)
  3. Slippery People (4:00)
  4. Burning Down the House (4:06)
  5. Girlfriend Is Better (5:06)
  6. Once in a Lifetime (5:25)
  7. What a Day That Was (6:00)
  8. Life During Wartime (5:51)
  9. Take Me to the River (5:32)
  10. Heaven * (3:41)
  11. Thank You for Sending Me an Angel * (2:09)
  12. Found a Job * (3:15)
  13. Making Flippy Floppy * (4:40)
  14. This Must Be the Place (Naive Melody) * (4:57)
  15. Genius of Love * (4:30)
  16. Crosseyed and Painless * (6:11)
avatar van IntoMusic
Op de streaming diensten wijkt wel vaker de volgorde van een album af (zoals 50 van Willie Nelson). Fysieke album is daarbij leidend en dat is logisch

avatar van El Ninjo
Ik had de concertfilm wel al op dvd en op tv gezien maar nog nooit in de bioscoop, gisteren voor het eerst...prachtig!!
Zaten veel mensen in hun stoelen mee te bewegen maar niemand leek het aan te durven om te gaan staan en mee te dansen...waar wel alle aanleiding voor was eigenlijk, want wat een geweldig concert was dit toch !!

Kalamitsi
Geen TH maar voor mij live op dvd een muzikaal zeer aangename en theatrale verrassing:

David Byrne - American Utopia on Broadway (2019) - MusicMeter.nl

avatar van Johnny Marr
El Ninjo schreef:

niemand leek het aan te durven om te gaan staan en mee te dansen...

Wow echt? Vreemd, jij bent uiteindelijk toch wel rechtgesprongen hoop ik? Beste concertfilm ooit, ik zou echt niet kunnen stilzitten!

Heb hem vandaag ook gezien. Wat een fantastische beeldregistratie toch, zo op de huid van alle muzikanten. En geweldige opbouw van het concert. Eerste nummer David Byrne alleen op een leeg podium en dan bij elk nummer een muzikant erbij en gaandeweg het concert wordt het podium opgebouwd.

In Rotterdam waren trouwens speciale voorstellingen met dansvloer, dus dan hoefde je niet te blijven zitten.