Status Quo - Live! (1977)

Label: PolyGram

1. Junior's Wailing (5:20)
  2. Backwater / Just Take Me (7:35)
  3. Is There a Better Way (4:29)
  4. In My Chair (4:07)
  5. Little Lady / Most of the Time (6:50)
  6. Forty-Five Hundred Times (17:10)
  7. Roll over Lay Down (6:07)
  8. Big Fat Mama (5:00)
  9. Caroline / Bye Bye Johnny (6:18)
  10. Rain (4:50)
  11. Don't Waste My Time (4:55)
  12. Roadhouse Blues (14:23)
avatar van Jazper
Cured schreef:

Geen complexe/eenvoudige muziek

Doorhalen wat niet van toepassing is?

Cured
Zo is als het er staat is het vaag ja.....haha ; ik edit het even.

avatar van vielip
4500 Times maar eens even keihard draaien ter ere van ene Rick Parfitt.....Wat een beest op slaggitaar!

avatar van Bluebird
Ik doe mee. Big Fat Mama en Roadhouse Blues

avatar van Hans Brouwer
Ik zal "Status Quo Live! (1977)" vanavond ook draaien ter nagedachtenis aan Rick.....

avatar van meneer
Aan het uitbuiken van het kerstmaal, de familie doet een ieder wat hij wil en ik zet deze eens op (met koptelefoon). Mijn oudere broer had hem en ik vond het toen een spannend ruig album. Bottoms up for Rick !

avatar van blaauwtje
Zo blij dat ik de oude quo onlangs in Zwolle heb mogen zien, Rick was een geweldige slaggitarist, het zingen werd allemaal wat minder, maar man man wat was het een leuke tijd halverwege de jaren 70.

Gelukkig zijn Caroline & Bye Bye Johnny van Chuck Berry op de 2LP twee aparte tracks. Bye Bye Johnny duurt ook veel langer dan hier op Musicmeter aangegeven (cd versie?). Geweldige uitvoering trouwens!

avatar van B.Robertson
Zowel Caroline als Bye Bye Johnny lopen volgens mij wel in de zes minuten op de 2LP.