Billie Eilish - WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO? (2019)

geen stemmen

Label: Interscope

1. !!!!!!! (0:13)
  2. bad guy (3:14)
  3. xanny (4:03)
  4. you should see me in a crown (3:00)
  5. all the good girls go to hell (2:48)
  6. wish you were gay (3:41)
  7. when the party's over (3:16)
  8. 8 (2:53)
  9. my strange addiction (2:59)
  10. bury a friend (3:13)
  11. ilomilo (2:36)
  12. listen before i go (4:02)
  13. i love you (4:51)
  14. goodbye (1:59)
  • vanaf vrijdag 29 maart te koop
avatar van Gretz
Excited voor dit debuut! Als de rest van het album even goed is als you should see me in a crown, when the party's over en bury a friend kan het wel eens een onvergetelijke debuutplaat worden.

avatar van 123poetertjes
Billie is kjoel. Wat een heerlijk releasejaar lijkt 2019 te gaan worden zeg!

avatar van aminam19
Erg benieuwd naar dit debut. De eerste 3 singles zijn erg sterk, hoop dat ze deze lijn doorzet!

avatar van E-Clect-Eddy
Op dit album Music Inspired by the Film Roma (2019) staat ook een nummer van haar. En zo te zien niet afkomstig van dit album, maar wel als single uitgebracht.

avatar van Ralph.
bury a friend is wel echt een goed nummer zeg. En zeker geen standaard hitje. Kind is ook echt pas net 17.

avatar van Marco dB
Net voor het eerst Bury a friend gehoord. Echt zo’n nummer waar je van opschrikt. In positieve zin. Zeer benieuwd hiernaar.