Billie Eilish - WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO? (2019)

Label: Interscope

1. !!!!!!! (0:13)
  2. bad guy (3:14)
  3. xanny (4:03)
  4. you should see me in a crown (3:00)
  5. all the good girls go to hell (2:48)
  6. wish you were gay (3:41)
  7. when the party's over (3:16)
  8. 8 (2:53)
  9. my strange addiction (2:59)
  10. bury a friend (3:13)
  11. ilomilo (2:36)
  12. listen before i go (4:02)
  13. i love you (4:51)
  14. goodbye (1:59)
avatar van Supersid
Kompleet zonevreemd in deze contreien, maar Bad Guy is een onvervalste topschijf! Helaas: verder dan dat trekken mijn oude knoken het niet, waarmee ik bedoel dat de rest me allemaal veel en véél minder is. Veelbelovend voor de toekomst? Best mogelijk...

avatar van coldwarkids
1,0
jellecomicgek72 schreef:
Ja, gewoon, er nog nooit van gehoord hebben. De doelgroep zijn volgens mij ook voornamelijk tieners.

avatar van Arrie
coldwarkids schreef:

avatar van Rudi S
Arrie schreef:

Ja, wat is er

avatar van Silky & Smooth
Arrie schreef:

Sowieso zat twintigers die naar Billie luisteren.

Nog een half jaartje en dan mag het niet meer...

avatar van Slowgaze
coldwarkids schreef:
En Slowgaze

Je doet nu of dat twee verschillende dingen zijn.

avatar van Yield
Verassend goed dit. Een ingetogen en introvert album.
Best uitzonderlijk gezien haar grote populariteit.
Apart meisje ook wel, ben even (als niet twintiger) in haar korte geschiedenis gedoken.
Benieuwd wat zij nog meer gaat doen.

avatar van cornstars
Mijn dochters van 11 en 13 zijn allebei fan en zetten de hele tijd de plaat op. Het kwam op mij over als pretentieus gehijg, totdat ik haar bij Howard Stern zag optreden: indrukwekkend!

avatar van frolunda
Een best originele combinatie van hedendaagse pop en dance/electronic die me een stuk beter bevalt dan het merendeel dat tegenwoordig de hitlijsten bevolkt.WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO? is in zijn geheel genomen nog wat wisselvallig maar uitschieters als bad guy,my strange addiction en you should see me in a crown zijn prima nummers.En ook de productie mag er wezen.
Benieuwd hoe de getalenteerde Billie Eilish zich de komende jaren gaat ontwikkelen en presenteren.

avatar van Thekillers87327
1,5
Billie eilish geeft eigenlijk aan wat er mis is met de huidige "alternatieve" muziek. Dit is naar mijn mening ook meer pop dan alternatief maargoed.
Billie is met alles wat ze draagt, doet en zegt iemand die fake alternatief is een haar hele alternatieve image gebruikt als merk. Volgensmij ben ik ook de enige die er zo over denkt maar goed.
De muziek tja.. er is niet door heen te komen. Elk nummer klinkt hetzelfde.
Gun dat meisje alles maar alles straalt nepheid uit en in dit geval verkoopt haar alternatieve imago helaas goed

avatar van LucM
Ik vind dit album - zeker naar de huidige hitparadenormen - niet slecht. Vrij eigenzinnig debuut van een meisje die wel talent heeft en dan vind ik de hits hier (bad guy, bury a friend) nog niet de beste. Ik denk dat wij meer van haar zullen horen.