The Strokes - The New Abnormal (2020)

Label: RCA

1. The Adults Are Talking (5:09)
  2. Selfless (3:42)
  3. Brooklyn Bridge to Chorus (3:55)
  4. Bad Decisions (4:53)
  5. Eternal Summer (6:16)
  6. At the Door (5:10)
  7. Why Are Sundays So Depressing (4:35)
  8. Not the Same Anymore (5:37)
  9. Ode to the Mets (5:51)
avatar van Mausie
Emichel schreef:

Ik krijg nu haast het idee dat het niet is toegestaan om op een andere manier te stemmen dan het te doen aan de hand van de regels die jullie eraan verbonden hebben..

Alles is toegestaan, maar mss snap je de verwarring a.d.h.v. deze metafoor:

Laatst een film gezien. Best wel kut einde en hij duurde veels te lang. Maar er zaten wel een paar goede stukken in. Magnifieke film dus, 5 out of 5 stars!

avatar van Emichel
Mausie schreef:

Alles is toegestaan, maar mss snap je de verwarring a.d.h.v. deze metafoor:

Ik heb net als een perfecte film ook nog nooit een perfect album beluisterd, er zaten altijd wel een paar stukken bij, die ik minder vond. En hier houd ik het bij

avatar van SirChenque
Werd de laatste tijd gedurende mijn dagelijkse wandeltochten helemaal in dit album van The Strokes gezogen..........sprankelend, gedurfd, gevarieerd, gelaagd, kortom zeer geslaagd!

Dit album blijft voor mij briljant. Nog steeds hoor ik nieuwe klanken in nummers, of een nummer klinkt even nieuw alsof er nieuwe bonus tracks zijn. Hiervoor kan je me ‘ s nachts wakker maken. Wat een geweldige variatie en alle nummers van het album kan ik waarderen.

avatar van steven
Laatst weer eens gedraaid maar ik denk dat ik deze na het debuut het beste vindt. Hij klinkt lekker fris , en bijna alle songs beklijven . Deze valt echt goed mee , geen echte klassieker , maar scheelt echt niet veel 4.5 ster