Bob Dylan - Rough and Rowdy Ways (2020)

Folk / Rock
Label: Columbia

1. I Contain Multitudes (4:36)
  2. False Prophet (6:00)
  3. My Own Version of You (6:41)
  4. I've Made Up My Mind to Give Myself to You (6:32)
  5. Black Rider (4:12)
  6. Goodbye Jimmy Reed (4:13)
  7. Mother of Muses (4:29)
  8. Crossing the Rubicon (7:22)
  9. Key West (Philosopher Pirate) (9:34)
  10. Murder Most Foul (16:54)
avatar van Stalin
BRUTALLY HONEST ROCK ALBUM REVIEWS

Rough and Rowdy Ways

Kleine quote:
Dylan isn’t giving us music that we innately value – rather, because we value Bob Dylan, we are trying to attach value to the music he offers us.

Wees gewaarschuwd

avatar van Rudi S

So, what, exactly, makes the album so bad? Easy – the exact same thing that has made every Bob Dylan album of the past two decades bad:

OVERALL (OUT OF 10): 0

Prima site

avatar van AOVV
Hondsbrutaal, noem ik het.

avatar van Stalin
Black Rider Black Rider wasting my time…Black Rider Black Rider insert random line
vond ik toch vrij briljant.

Stalin schreef:
BRUTALLY HONEST ROCK ALBUM REVIEWS
Wees gewaarschuwd

Bedankt voor de tip! Eindelijk weer eens een review site waar lekker schrijven en uitdagen belangrijker is dan begrip voor de artiest. Doet me denken aan m'n gouwe ouwe spin record guide.