Muse - Will of the People (2022)

geen stemmen

Label: Warner

1. Will of the People
  2. Compliance
  3. Liberation
  4. Won’t Stand Down
  5. Ghosts (How Can I Move On)
  6. You Make Me Feel Like It’s Halloween
  7. Kill or Be Killed
  8. Verona
  9. Euphoria
  10. We Are Fucking Fucked
  • vanaf vrijdag 26 augustus te koop
avatar van mattman
Dat laatste single spoelt de wrange nasmaak van die 3 eerste niet echt weg. Vooral verbaasd dat veel mensen dat cheesy Will Of The People kunnen smaken. Ik weet dat je als Muse fan ook wel van kitsch moet houden, maar Jezus wat is dat een holle bedoening.

avatar van Collapse
Waar lijkt het stuk Fate, it's driving me insane etc.. toch op? Die melodie is een exacte kopie van een ander nummer, ik kom er maar niet op.

avatar van Collapse
Collapse schreef:

Dit gaat overigens over Kill or Be Killed

avatar van KKOPPI
Collapse schreef:

In 'Prelude' voor Survival (op 2nd Law) spelen de strijkers (0:13) een identieke melodie lijn.

avatar van esteban
CD's kopen doe ik al jaren amper nog, maar deze staat alvast in pre-order.

Vanaf The 2nd Law vind ik het allemaal erg kitsch. Toch wel steeds benieuwd naar nieuw werk, maar ik word steeds opnieuw teleurgesteld. Ook nu, gebaseerd op wat al is vrijgegeven, loop ik hier weer hard van weg. En dat terwijl ik de eerste 5 albums nog steeds geniaal vind.

avatar van Mr. Rock
Tempo2022 schreef:

Drones was toch best wel weer een aardige? Niet zo constant als de voorgangers maar toch voldoende sterke nummers. Simulation Theory viel voor mij wel heel erg tegen.Wat betreft de nieuwe singles zou je als liefhebber van de eerdere platen toch zeker Kill or Be Killed moeten kunnen waarderen. Die had zo op Black Holes kunnen staan.