De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 januari 2022, 17:36 uur
Ik krijg die placeholders zelf ook, nota bene na afkopen reclame.
Tim94, kun je er eens naar kijken?
0
geplaatst: 3 januari 2022, 17:51 uur
Zelfde hier, is idd niet echt OK als de reclame alreeds afgekocht is.
0
Ponty Mython
geplaatst: 3 januari 2022, 18:26 uur
Casartelli schreef:
Laatste bezoek: 21 december 2021, 14:13 uur
Ik denk dat je sneller antwoord hebt op MovieMeter.
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 januari 2022, 18:42 uur
Ponty Mython schreef:
(quote)
Die Tim94 heeft ook mooie dubbele strepen tussen Waylon/Williams en Adams/Superramp
0
Ponty Mython
geplaatst: 3 januari 2022, 18:46 uur
Mssr Renard schreef:
Die Tim94 heeft ook mooie dubbele strepen tussen Waylon/Williams en Adams/Superramp
(quote)
Als ik af moet gaan op de Top10 van gebruikers op MovieMeter is dat óók reclame. Hebben ze dit nieuwe reclamebeleid er stilletjes doorheen gedrukt in 2022, hopende dat het niemand zou opvallen?
1
geplaatst: 3 januari 2022, 18:57 uur
Hahaha het is zo bespottelijk dat het wel weer komisch is 
Ik zie de vergadering al helemaal voor me:
‘Hoe kunnen we wat meer centen uit deze site persen?’
‘Tja, we hebben overal al reclame geplaatst.’
‘Wacht, ik heb een idee!’ ‘Tussen de updates en artiesten namen kunnen we mss nog wat banners plaatsen.’
‘Maar dat ziet er toch niet uit?’
‘Ah joh, merkt niemand wat van, gewoon volplempen die hap.’

Ik zie de vergadering al helemaal voor me:
‘Hoe kunnen we wat meer centen uit deze site persen?’
‘Tja, we hebben overal al reclame geplaatst.’
‘Wacht, ik heb een idee!’ ‘Tussen de updates en artiesten namen kunnen we mss nog wat banners plaatsen.’
‘Maar dat ziet er toch niet uit?’
‘Ah joh, merkt niemand wat van, gewoon volplempen die hap.’
0
Ponty Mython
geplaatst: 3 januari 2022, 19:13 uur
Venceremos schreef:
Die dubbele streep is over de gehele site te zien.
Die dubbele streep is over de gehele site te zien.
Met [modknip]:
https://i.imgur.com/nixsZYc.png
Zonder [modknip]:
https://i.imgur.com/dxbcczg.png
12
Mssr Renard
geplaatst: 3 januari 2022, 19:53 uur
Albumrecensie anno 2022:
Dit meesterwerk bekoort direct mijn oortjes. De manier waarop contrabassist Cliff Jackson de drie drummers uitdaagt terwijlhttps://images0.persgroep.net/rcs/t3XIrvIq9BPEGGclrBY4KTrgacs/diocontent/126195515/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8 gitarist Nicholas de randjes opzoekt en deze keurig dichtpoetst is fenomenaal.
Na hun laatste plaat was ik bang dathttps://m.media-amazon.com/images/I/81DVlXqgNYL._AC_SL1500_.jpg Bono teveel vioolpartijen overal tussen zou wroeten, maar gelukkig https://www.barnorama.com/wp-content/uploads/2015/01/131.jpghebben ze hem niet gevraagd deel te nemen. Intussen is Sofie meer gaan schrijven voor de band en dat hoor je. Het nummerhttps://i.fbcd.co/products/resized/resized-750-500/f14b751ca13996dc589f24dd7094b2ead6e6d35560297301382441ff29064d07.jpg "Give Me All Your Sweet Dreams" is echt een pareltje.
Maar ook is duidelijk de invloed van Shabba Ranks te horen https://i.pinimg.com/originals/d9/f0/e3/d9f0e3c774136af9cc89ef0d666dd776.jpgin het tegen de speedmetal aanleunende nummer "Satan wants your Banana", wat de luisteraar wel op het verkeerde been zet.
Ik weet wel zeker dat deze plaat de beste plaat van het jaar gaat worden.
Dit meesterwerk bekoort direct mijn oortjes. De manier waarop contrabassist Cliff Jackson de drie drummers uitdaagt terwijlhttps://images0.persgroep.net/rcs/t3XIrvIq9BPEGGclrBY4KTrgacs/diocontent/126195515/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8 gitarist Nicholas de randjes opzoekt en deze keurig dichtpoetst is fenomenaal.
Na hun laatste plaat was ik bang dathttps://m.media-amazon.com/images/I/81DVlXqgNYL._AC_SL1500_.jpg Bono teveel vioolpartijen overal tussen zou wroeten, maar gelukkig https://www.barnorama.com/wp-content/uploads/2015/01/131.jpghebben ze hem niet gevraagd deel te nemen. Intussen is Sofie meer gaan schrijven voor de band en dat hoor je. Het nummerhttps://i.fbcd.co/products/resized/resized-750-500/f14b751ca13996dc589f24dd7094b2ead6e6d35560297301382441ff29064d07.jpg "Give Me All Your Sweet Dreams" is echt een pareltje.
Maar ook is duidelijk de invloed van Shabba Ranks te horen https://i.pinimg.com/originals/d9/f0/e3/d9f0e3c774136af9cc89ef0d666dd776.jpgin het tegen de speedmetal aanleunende nummer "Satan wants your Banana", wat de luisteraar wel op het verkeerde been zet.
0
geplaatst: 3 januari 2022, 20:10 uur
Lekker je hele site verneuken om er nog wat extra centjes reclame-inkomsten uit te kunnen halen. FanReachGoden 

2
geplaatst: 3 januari 2022, 20:20 uur
Ik hoop dat de site in deze vorm nog wel even blijft bestaan, maar vrees het ergste. Die placeholders zouden weleens een voorbode kunnen zijn. Zou het echt balen vinden, want ik en vele andere users hebben echt ontieglijk veel energie in deze site gestoken 

0
geplaatst: 3 januari 2022, 20:31 uur
Nu loopt bij mij MusicMeter en MovieMeter helemaal vast. Ze zijn lekker bezig! 

0
geplaatst: 3 januari 2022, 20:37 uur
Het lijkt wel 4 uur 'snachts.
EDIT: zojuist was de 'plaatsen' knop gewoon weg bij deze thread.
EDIT: zojuist was de 'plaatsen' knop gewoon weg bij deze thread.
6
geplaatst: 3 januari 2022, 20:52 uur
musicfriek schreef:
Ik hoop dat de site in deze vorm nog wel even blijft bestaan, maar vrees het ergste. Die placeholders zouden weleens een voorbode kunnen zijn. Zou het echt balen vinden, want ik en vele andere users hebben echt ontieglijk veel energie in deze site gestoken
Ik kon me, mede geïnspireerd door dit bericht, niet meer inhouden en heb een hartenkreet op MovieMeter geplaatst: https://www.moviemeter.nl/forum/1/1828/12870#5021272
1
geplaatst: 3 januari 2022, 21:29 uur
Mssr Renard schreef:
Albumrecensie anno 2022:
...
Nou ben ik wel benieuwd over welke plaat dit gaat, klinkt goed!Albumrecensie anno 2022:
...
1
geplaatst: 3 januari 2022, 23:29 uur
Teunnis schreef:
Ik kon me, mede geïnspireerd door dit bericht, niet meer inhouden en heb een hartenkreet op MovieMeter geplaatst: Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - De Site: Algemeen - filmforum - moviemeter.nl
(quote)
Ik kon me, mede geïnspireerd door dit bericht, niet meer inhouden en heb een hartenkreet op MovieMeter geplaatst: Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - De Site: Algemeen - filmforum - moviemeter.nl
Reken maar niet op een reactie. Ze hebben er een handje van om juist dat soort berichten te negeren. En je kan ze taggen wat je wilt trouwens, het mag niet baten. Zelfs de crew daar doet er aan mee. Die hebben het allemaal ondertussen maar geaccepteerd en gedragen zich ook als makke lammetjes die alleen maar positieve geluiden willen horen en elke vorm van kritiek de grond in boren of compleet negeren.
De community is voor de eigenaar niet belangrijk, ondanks zijn eerdere beweringen van wel. Zolang ze met clickbait nieuwsberichten en bergen reclame hun inkomen binnen harken, maken die zich niet druk over wat de users ervan denken.
Ik heb MovieMeter ondertussen maar opgegeven. Ik was nog lange tijd voorzichtig positief, maar moet uiteindelijk toch de vele kritikasters gelijk geven. Ik twijfel alleen nog of ik mijn account daar verwijder, vooral vanwege tvmeter waar ik altijd graag kwam, maar dat deel is vrijwel doodgebloed helaas. En een goed alternatief heb ik nog niet echt kunnen vinden, hoewel Rym ook een eigen film tak opgezet heeft zag ik (en ook voor games) maar die is nog in beta.
De toekomst van de andere meter sites ziet er niet rooskleurig uit in ieder geval.
1
Ponty Mython
geplaatst: 3 januari 2022, 23:37 uur
legian schreef:
Ik heb MovieMeter ondertussen maar opgegeven. Ik was nog lange tijd voorzichtig positief, maar moet uiteindelijk toch de vele kritikasters gelijk geven. Ik twijfel alleen nog of ik mijn account daar verwijder, vooral vanwege tvmeter waar ik altijd graag kwam, maar dat deel is vrijwel doodgebloed helaas. En een goed alternatief heb ik nog niet echt kunnen vinden, hoewel Rym ook een eigen film tak opgezet heeft zag ik (en ook voor games) maar die is nog in beta.
Om in filmtermen te spreken: MovieMeter is de Titanic geworden, na de crash met de ijsberg, maar nog voordat het schip in tweeën breekt.
Als je alleen je stemmen wil bijhouden en af en toe een reviewtje typt dan is Letterboxd wellicht iets voor je? Er zit een hele kliek Nederlandse gebruikers, waaronder enkele (ex-)MovieMeteraars. Ze hebben nu ook de mogelijkheid om te reageren op reviews (mits de gebruiker deze niet heeft uitgezet).
Het zou me in ieder geval niks verbazen als Letterboxd in de toekomst ook series zal toelaten. Mini-series worden al wel toegelaten, dus het is slechts een kwestie van tijd.
Een ander alternatief is blu-ray.com, die zowel films, series en andere subfora heeft. Dit is echter wel een Amerikaanse site waar de voertaal Engels is, maar heeft een gigantische, internationale userbase.
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 januari 2022, 07:44 uur
Wat is er mis met IMDB? Ze zullen wel geen forum hebben, maar daar haal ik mijn echte informatie vandaan, net als van discogs en wikipedia.
Ik ben gek op user-based content. Toen ik een paar jaar niet meer actief was op Musicmeter (tussen 2015 en 2018?) heb ik veel informatie van bijv. discogs en progarchives gehaald.
Maar ik miste wel een nederlandstalig forum, en dan is Musicmeter de enige waar ik aan kon denken. Als Musicmeter niet meer werkt, ga ik niet naar Rateyourmusic, want die vind ik niet zo fijn ogen, maar op Discogs is er geen fijn forum.
Wat moeilijk allemaal. En dat met al die sociale distantiatie.
Ik ben gek op user-based content. Toen ik een paar jaar niet meer actief was op Musicmeter (tussen 2015 en 2018?) heb ik veel informatie van bijv. discogs en progarchives gehaald.
Maar ik miste wel een nederlandstalig forum, en dan is Musicmeter de enige waar ik aan kon denken. Als Musicmeter niet meer werkt, ga ik niet naar Rateyourmusic, want die vind ik niet zo fijn ogen, maar op Discogs is er geen fijn forum.
Wat moeilijk allemaal. En dat met al die sociale distantiatie.
0
Poa
geplaatst: 4 januari 2022, 09:54 uur
RYM heeft trouwens ook een Nederlandstalig forum: RYM in het Nederlands
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 januari 2022, 10:04 uur
0
geplaatst: 4 januari 2022, 10:20 uur
Ponty Mython schreef:
Ik vermoed dat het reclamebanners zijn die niet goed inladen.
Als ik mijn [modknip] uitzet dan zie ik dit:
(afbeelding)
Ik vermoed dat het reclamebanners zijn die niet goed inladen.
Als ik mijn [modknip] uitzet dan zie ik dit:
(afbeelding)
Ik heb nergens last van. Een kwestie van de juiste instellingen.
3
geplaatst: 4 januari 2022, 10:30 uur
Is that you, meterfan?
Ik zie ook die strepen. Niet echt fraai als je de reclame hebt afgekocht, maar nou ook weer niet de allerergste bug als ik eerlijk ben.
Tim cs. zullen wel op vakantie zijn (geweest)...
0
geplaatst: 4 januari 2022, 10:49 uur
Ik weet dat het not done is om te zeggen maar de manier van reclame plaatsen op musicmeter (e.a.) is gewoon je gebruikers ertoe bewegen zo'n specifiek tooltje te installeren (wat in veel nieuwe browsers al automatisch aanstaat).
1
geplaatst: 4 januari 2022, 11:11 uur
Ponty Mython schreef:
Om in filmtermen te spreken: MovieMeter is de Titanic geworden, na de crash met de ijsberg, maar nog voordat het schip in tweeën breekt.
Als je alleen je stemmen wil bijhouden en af en toe een reviewtje typt dan is Letterboxd wellicht iets voor je? Er zit een hele kliek Nederlandse gebruikers, waaronder enkele (ex-)MovieMeteraars. Ze hebben nu ook de mogelijkheid om te reageren op reviews (mits de gebruiker deze niet heeft uitgezet).
Het zou me in ieder geval niks verbazen als Letterboxd in de toekomst ook series zal toelaten. Mini-series worden al wel toegelaten, dus het is slechts een kwestie van tijd.
Een ander alternatief is blu-ray.com, die zowel films, series en andere subfora heeft. Dit is echter wel een Amerikaanse site waar de voertaal Engels is, maar heeft een gigantische, internationale userbase.
(quote)
Letterboxd is inderdaad een goede vervanger voor films. Gebruikte MovieMeter voornamelijk als overzicht en dat werkt prima op Letterboxd. Voor series vond ik het altijd wel leuk om er wat dieper in te duiken. En aangezien tvmeter een relatief kleine groep users had was dat altijd wel leuk vond ik.
Ach ja, forums zijn ook een uitstervend iets natuurlijk. Ik zal eens naar blu-ray.com kijken. Thanks.
0
Mssr Renard
geplaatst: 5 januari 2022, 09:57 uur
Ik zie nu net, dat er ook reclamebalken in de top tien artiesten van de users staat. Gelukkig (nog) niet in de top albums. Maar dat stimuleert toch niet om zo'n top10 in te voeren?
1
geplaatst: 8 januari 2022, 09:01 uur
Ik heb sinds gisteravond ook 'last' van die reclame-ad na elke 4 regels (updates/posts/lijstjes). Als ik de reclame afkoop zie ik dat dus niet meer?
Dat afkopen is dan wel aantrekkelijk voor de huidige gebruikers, die de meerwaarde van MuMe kennen. Voor de aanwas van nieuwe gebruikers is dit natuurlijk niet zo'n fijne ontwikkeling. Ik bedoel: what's next, om de 2 regels?
Dat afkopen is dan wel aantrekkelijk voor de huidige gebruikers, die de meerwaarde van MuMe kennen. Voor de aanwas van nieuwe gebruikers is dit natuurlijk niet zo'n fijne ontwikkeling. Ik bedoel: what's next, om de 2 regels?
3
geplaatst: 8 januari 2022, 13:32 uur
Michiel Cohen schreef:
Mume werkt nog steeds prima.
Mume werkt nog steeds prima.
Fijn voor je, maar je geeft geen antwoord op Onweerwolf zijn vraag, welke instellingen gebruik jij dan? Daar zijn we allemaal erg benieuwd naar

* denotes required fields.