De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
djeffibrelich
geplaatst: 27 mei 2007, 02:22 uur
het was niet met opzet dat wit randje
ging een beetje fout tijdens het bewerken van de avatar
maar hey als je nu een wit randje ziet dan weet je dat ik het ben
ging een beetje fout tijdens het bewerken van de avatar
maar hey als je nu een wit randje ziet dan weet je dat ik het ben

0
geplaatst: 27 mei 2007, 09:50 uur
Tof dat het er nu is, ik heb maar voor deze gekozen, nieteens zo uit mijn bewondering voor Bryan Ferry, maar meer voor de coolness en de connectie met Tiga.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 27 mei 2007, 10:02 uur
Toch maar voor deze avatar gekozen, hoewel ik nog niet zeker ben of dit de definitieve wordt. Die drumcomputer was misschien een beetje saai kwa kleur.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 11:29 uur
aERodynamIC schreef:
Die franse ridder uit Monty Python's Holy Grail (ja ja, ik werd door al het raden hierboven nieuwsgierig en wist de avatar-aan knop te vinden)
I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.
Geniaal!
Die franse ridder uit Monty Python's Holy Grail (ja ja, ik werd door al het raden hierboven nieuwsgierig en wist de avatar-aan knop te vinden)

I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.
Geniaal!

Nog zo'n geniale:
King Arthur: Please go and tell your master that we have been charged by God with a sacred quest, and if he will give us food and shelter for this night he can join us in our quest for the Holy Grail.
French Soldier: Well, I'll ask him, but I don't think he'll be very keen. He's already got one, you see?
King Arthur: Are you sure he's got one?
French Soldier: Oh yes. It's very nice
French Soldier to his French friends: I told him we've already got one!
][img][url=http://allyoucanupload.webshots.com/v/2005471813083917950][img=http://aycu05.webshots.com/image/15924/2005471813083917950_th.jpg][/img]
0
geplaatst: 27 mei 2007, 11:31 uur
Heerlijke film die Holy Grail
Maar mijn favoriet is nog steeds Life of Brian (zie mijn MoMe top 10) 
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 27 mei 2007, 11:34 uur
Tja de Monthy Python serie zit natuurlijk bomvol geweldige quotes 

0
geplaatst: 27 mei 2007, 11:42 uur
Even een vraagje, hoe krijgen sommigen hun avatar zo scherp? Of is dat gewoon toeval.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 11:48 uur
Klumpie schreef:
Voorlopig is mijn avatar van het album dat ik het vaakst heb gedraaid, namelijk Yield van Pearl Jam.
Voorlopig is mijn avatar van het album dat ik het vaakst heb gedraaid, namelijk Yield van Pearl Jam.
Klumpie

0
geplaatst: 27 mei 2007, 11:59 uur
Mij lukt het niet om er 1 toe te voegen. Ik heb de foto verkleint naar 54 x 54 pixels en het is een .jpg bestand, maar als ik hem wil toevoegen komt er te staan dat het een incorrect bestandstype is. Weet iemand wat ik moet doen?
0
geplaatst: 27 mei 2007, 12:10 uur
Arno schreef:
De mijne ook: staat op #8.
0
Omayyad
geplaatst: 27 mei 2007, 12:52 uur
luc011190 schreef:
Even een vraagje, hoe krijgen sommigen hun avatar zo scherp? Of is dat gewoon toeval.
Via IrfanView is het mogelijk om afbeeldingen scherper te maken.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 14:59 uur
luc011190 schreef:
Je moet zorgen dat je een grote afbeelding van goede kwaliteit hebt en deze verkleinen, dan moet ie scherp zijn. Eventueel kun je ook het contrast nog wat opvoeren.
0
Mojo Pin
geplaatst: 27 mei 2007, 15:16 uur
Vooral die avatars van herman en Arno zijn echt geniaal 

0
Ziel
geplaatst: 27 mei 2007, 16:18 uur
Beste leuke uitvinding die avatars. Maar als er teveel veranderd wordt zal het wel snel gaan irriteren en verwarren.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 16:38 uur
Tadaaaah! Dit is de mijne. Als je goed kijkt kun je zien dat het Tux is 
edit: Ik zie mijn avatar niet

edit: Ik zie mijn avatar niet

0
Omayyad
geplaatst: 27 mei 2007, 16:41 uur
Heb je bij jouw profiel wel jouw instellingen veranderd?
0
Omayyad
geplaatst: 27 mei 2007, 16:44 uur
Carow schreef:
Ik zie jouw avatar dus wel
Ik zie jouw avatar dus wel
Hmmm... vreemd. Staat jouw avatar nu ook in jouw profielblad?
0
Omayyad
geplaatst: 27 mei 2007, 16:46 uur
Carow schreef:
niet dus, probeer hem nog wel een keer up te loaden.
niet dus, probeer hem nog wel een keer up te loaden.
... en niet vergeten op te slaan!

* denotes required fields.