MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
Omayyad
Carow schreef:
Deze is beter, met wit achtergrondje

Ik kan je zien!

Mojo Pin
Waar moet ik die Tux eigenlijk van kennen?

Omayyad
Mojo Pin schreef:
Waar moet ik die Tux eigenlijk van kennen?

Van Carow...

Electro_
Eerlijke mening over de avatar op de profiel-pagina: Niet mooi...

Omayyad
Electro_ schreef:
Eerlijke mening over de avatar op de profiel-pagina: Niet mooi...

Neen inderdaad, die avatar had ik liever rechts zien staan en heel wat groter (200x200).

Ik heb 'm nu rechts van de tekst gezet, beter? Helemaal rechts is m.i. te ver van de tekst af.

Electro_
Wel beter ja, maar ik vind het er nog steeds wat apart uit zien zo. Is er geen mogelijkheid hem net zo te krijgen als bij een albumpagina? 200x200 dus, en dat op de site hij voor de fora automatisch verkleint wordt.

Omayyad
Jordy schreef:
Ik heb 'm nu rechts van de tekst gezet, beter? Helemaal rechts is m.i. te ver van de tekst af.

Ik vind het wel wat beter, maar ik denk dat het plaatje best wat groter mag. Nu staat 'ie daar een beetje plompverloren, maar dit is slechts de mening van één user...

Dan heb ik liever het plaatje van mijn nummer 1 groter

Electro_ schreef:
200x200 dus, en dat op de site hij voor de fora automatisch verkleint wordt.

Misschien een leuk idee voor de toekomst inderdaad

Electro_
En tot die tijd is dit een prima oplossing .

Ik heb al een oplossing, zal het even uitwerken en posten zodra ik me eten op heb.

Omayyad
waxs schreef:
Ik heb al een oplossing, zal het even uitwerken en posten zodra ik me eten op heb.

We wachten in spanning af...

De gebruikerspagina meer in lijn brengen met bv. de artiestpagina (dus o.a. door een avatar van 200px breed die voor de discussies verkleind wordt) lijkt me ivm consistentie de beste oplossing. Maar dat gaat niet op korte termijn gebeuren denk ik, ik vind het weer even mooi zo.

In tegenstelling tot wat ik eerder zei toch even een ander plaatje.

Ik zat persoonlijk hier aan te denken. Maar wellicht is het verstandig de ruimte wat groter te maken zoals ik hier heb gedaan.

Dr.Greenthump
Dude, dat heb je weer goed geflikt

Electro_
waxs schreef:
Ik zat persoonlijk hier aan te denken. Maar wellicht is het verstandig de ruimte wat groter te maken zoals ik hier heb gedaan.

Potverdorie waxs, je flikt het hem weer. Erg goede oplossing!

Had zelf er niet eens aan gedacht hem bij die naam te zetten, maar nu ik het zie lijkt het zo vanzelfsprekend!

Ja dat stelden de buren van MovieMeter ook al voor. Ik zal er straks nog even naar kijken

Ik dacht eerst dat ik avatars niks zou vinden, maar dat valt gelukkig 100% mee. Ik heb gelijk maar een mapje gemaakt met plaatjes, zodat met avatars kan rouleren (als ik er zeven heb, heb ik elke dag van de week een andere ).

Of is dat juist niet de bedoeling, dat rouleren?

kArIzMa_TuRk
Waarschijnlijk is het antwoord al gegeven op de volgende vraag die ik ga stellen, maar...

Kunnen de avatars niet een beetje groter? (het is wat mij betreft te klein)

Mojo Pin
Jesse schreef:
Ik dacht eerst dat ik avatars niks zou vinden, maar dat valt gelukkig 100% mee. Ik heb gelijk maar een mapje gemaakt met plaatjes, zodat met avatars kan rouleren (als ik er zeven heb, heb ik elke dag van de week een andere ).

Of is dat juist niet de bedoeling, dat rouleren?

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de herkenbaarheid.

kArIzMa_TuRk schreef:
Kunnen de avatars niet een beetje groter? (het is wat mij betreft te klein)

Alles kan, maar ik vind dit de beste maat persoonlijk

Jordy schreef:
(quote)

mee eens, vooral bij korte berichten hoeft niet zo'n joekel van een plaatje

Mojo Pin schreef:
(quote)

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de herkenbaarheid.

Ik wil ook niet als een doorsnede van een boomstam bekend staan .

Ik vind de oplossing van waxs een stuk mooier, maar ik wil hem Jordy niet opdringen, ik ben hartstikke tevreden met de vordering tot nu toe.

Jordy schreef:
(quote)

Ik ook...niks meer aan veranderen.

Dr.Greenthump
Jordy, wat doet u nu toch!

Ik heb het voorstel van Hannibal op MovieMeter doorgevoerd, dus ook in de header maar dan rechts. In verband met de constitentie (header is overal links uitgelijnd) vind ik dat een net iets betere oplossing.

kArIzMa_TuRk
is wel goed zo

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.