MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
Ik vind hem erg mooi hoor, dr. Greenthump

Dr.Greenthump
Haha nu is het niet de bedoeling dat ik het ''slachtoffertje'' speel, maar het viel op dat ik alleen maar vijven en zessen heb verdient en daar uiteindelijk nog eens een 2 daar bovenop. En ondanks dat smaken verschillen wat echt duidelijk naar voren komt in het ''avatar-topic'' kon gewoon niet begrijpen wat er zo lelijk aan mijn avatar is. Net als die van jou friek valt er gewoon weinig op aan te merken. Ook al heb je een scheithekel aan calimero of zwarte kuikentjes met blauwe ogen, in mijn ogen onmongelijk om daar een onvoldoende aan te verbinden en al hemelaal bij simplitische plaatjes.

edit: misschien draaf ik nu een beetje door

Je avatar is prima hoor.

Voor Friek wordt het wel weer 's tijd voor een nieuwe.

Calimero blijf ik wel houden, maar zo af en toe even wat proberen is altijd leuk

(afbeelding)

Ik wil graag dit plaatje als Avator. Heb werkelijk geen idee hoe ik het in de juiste grote moet veranderen. Kan iemand me ermee helpen?

Dr.Greenthump
Download infanview, resize naar 54 bij 54, sla hem op als JPEG en niet groter dan 6kb. Werd tijd man, die avatar van jou was dan ook echt spuuglelijk, haha, sorry dude.

Mojo Pin
Walter Sobchak

Check je inbox, herbert

^ Gatver, je bent me net voor...

Mark it zero!

Hooray Hooray Ik heb hem. Thanks musicfriek

Harco
Big Lebowski.

herbertwest schreef:
(afbeelding)

Ik wil graag dit plaatje als Avator. Heb werkelijk geen idee hoe ik het in de juiste grote moet veranderen. Kan iemand me ermee helpen?

Ik zat er over te denken die te nemen Geweldig!

Omayyad
Vanwege het gegeven dat een deel van de users voortdurend van avatar wisselt en er op die manier een poppenkast ontstaat, wil ik bij deze Jordy hartelijk danken voor de mogelijkheid om avatars uit te zetten...
Wanneer de nieuwigheid er een beetje van af is, zet ik die optie wel weer aan.

Trouwens, ben ik de enigste die een zelfgemaakt photoshop-werkje gebruikt?

Wat heb je er zelf aan gemaakt dan? Is gewoon een plaatje van Talib?

Mojo Pin
Ik denk het randje.

Ongelovelijk!

Ik erger me dood aan de brakke kwaliteit van sommige avatars Daarom heb ik even snel iets gebouwd waarbij je wordt geholpen. Upload maar eens een groot plaatje, de site zal je helpen met het maken van een correcte avatar. Geen Irfanview of Photoshop meer nodig, als het goed is.

Omayyad
Kan je ook een of ander iets inbouwen, zodat je maar één keer per dag (of week, maand, jaar... ) van avatar kan veranderen?

Werkt goed, Jordy.

Nu maar weer terugveranderen.

Nu ik , dankzij Sheplays (who else), ook een avatar heb; zou ik toch ook wel willen weten wat dat woord eigenlijk betekent ?

Uit de Wikipedia:

De benaming avatar komt waarschijnlijk uit het Hindi. In het Hindi betekent avatar, als awtaar uitgesproken, ongeveer hetzelfde als hierboven vermeld. Maar in de Hindoe filosofie betekent het de incarnatie van god (Bhagwaan) in een beest, of in een menselijk lichaam, wanneer deze afdaalt naar de aarde.

Omayyad schreef:
Vanwege het gegeven dat een deel van de users voortdurend van avatar wisselt en er op die manier een poppenkast ontstaat, wil ik bij deze Jordy hartelijk danken voor de mogelijkheid om avatars uit te zetten...
Wanneer de nieuwigheid er een beetje van af is, zet ik die optie wel weer aan.
Ik denk dat ik weet waarom er zoveel gewisseld wordt, kijk maar eens naar wat volgens mij de reden is.

Timo710 schreef:
Trouwens, ben ik de enigste die een zelfgemaakt photoshop-werkje gebruikt?
de mijne is alvast volledig zelgemaakt/gekocht.

(afbeelding)nu heb ik de lippen pas herkend

Sheplays
grovonion schreef:
(afbeelding)nu heb ik de lippen pas herkend

Ik kan niet lezen wat jij op je nectarine hebt geschreven!

fu? uitgesproken als vraag dan verstaat dat elke Chinees

Sheplays
en wat zijn de gevolgen?

een hartelijke glimlach, als het een normale Chinees is glimlacht die al als ge ook maar probeert iets in het Chinees uit te kramen. Fu(?) betekent zo iets als geluk of "good fortune". Wordt niet echt als groet of zo gebruikt maar meestal op prentkaarten, posters en.. soms ook op nectarines

Gast
geplaatst: vandaag om 19:17 uur

geplaatst: vandaag om 19:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.