menu

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
Sheplays
Ik check het maar even

Bedankt en.... fu(?)

Nu valt mij op hoeveel mensen het forum niet gebruiken. Bij updates zie ik ontzettend veel avatars die hier niet te zien zijn.

De eerste paar maanden had ik het forum ook totaal niet in de gaten, misschien toch een linkje neerzetten bij updates ofzo? (Ik noem maar wat)

Er staat toch al een link naar het forum bij de updates? En in het menu ook al.

Ja, je hebt wel gelijk dat ze er staan. Maar toch valt het niet genoeg op vind ik.

Ja, dat is mij ook wel 's opgevallen. Sommige users lijken zich niet bewust van het bestaan van het forum. Ik kan me ook wel voorstellen dat de meeste mensen eerst de albumupdates lezen, daarna hun portie MuMe wel weer gehad hebben en zo nooit aan het forum toekomen.

Het forum valt inderdaad minder op, maar de 'basis' van de site blijft toch het albumoverzicht, vind ik.

neo (crew)
HiLL schreef:
Lekker belangrijk, een gast is een gast. Als diegene lid wordt dan kan diegene alsnog beslissen het wel of niet aan te laten.

Vind dit een heel belangrijk punt.

Ik zelf, net als enkele andere die hier ook weleens komen, zouden nooit blijven hangen als bij kennismaking er avatars aanwezig waren geweest. Bovendien ben ik van mening dat die avatars meer bij het ''community''gevoel horen en voor een niet-lid totaal geen meerwaarde. Dat zijn dus ook niet de mensen die dan de moeite nemen om het uit te zetten, juist omdat dat ook niet kan in zo'n geval. Die extra herkenning kan overigens handig zijn om users met haast identieke namen uit elkaar te houden, tussen haakjes. Zodra iemand lid is, en zich onderdeel van de community maakt, dan zou een avatar een meerwaarde kunnen zijn om te kunnen kiezen om te zien en er zelf een te nemen. Nu werp je dus al onnodig een drempel op en dat bedoel ik zowel voor de standaard aan voor gasten als gebruikers. Bespreek dit vanuit de algemen sferen, want ik zelf ben totaal tegen die dingen, zoals allang duidelijk was. Soortgelijks had iemand het ook al ergens op moviemeter over.

neo schreef:
Ik zelf, net als enkele andere die hier ook weleens komen, zouden nooit blijven hangen als bij kennismaking er avatars aanwezig waren geweest.

Wie weten welke gemotiveerde users we als misgelopen zijn door het ontbreken van avatars ...

neo (crew)
Dat kan natuurlijk ook. Maar goed, eigenlijk in de essentie gaat het om die onnodige drempel.

Vraagje, moet die avatar precies 54x54 zijn? Ik krijg het niet voor elkaar...

J.Bell schreef:

Infranview downloaden.

Ha! Dank u, musicfriek!

Mojo Pin
Hij heet HiLL

Mojo Pin schreef:
Hij heet HiLL

Ehm, nee hoor..

Mojo Pin schreef:
Hij heet HiLL

iemand anders mag met de eer strijken...

Jordy (admin)
J.Bell schreef:

Je kunt sinds gisteren gewoon een groot plaatje uploaden, de site helpt je vervolgens met het maken van een correcte avatar.

Mojo Pin
Hoe ver mag je eigenlijk gaan wat je avatar betreft? Valt die van mij nog binnen de regels?

Jordy schreef:
(quote)

Je kunt sinds gisteren gewoon een groot plaatje uploaden, de site helpt je vervolgens met het maken van een correcte avatar.

functie

Social_Mask
Jordy schreef:
(quote)

Geweldig.

waxs schreef:
Wat heb je er zelf aan gemaakt dan? Is gewoon een plaatje van Talib?
De achtergrond enzo, ik had het uit mijn signature geknipt die ik op fora gebruik:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img111.imageshack.us/img111/5810/talibsig2hb0.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Oe, juist...

J.Bell, zie ik daar Lulu nou?
Beste RPG allertijden

Tsjo-Wi schreef:
J.Bell, zie ik daar Lulu nou?
Beste RPG allertijden

Nee hoor, dat is FF VI

Mojo Pin schreef:
Hoe ver mag je eigenlijk gaan wat je avatar betreft? Valt die van mij nog binnen de regels?

Dit mag, dit is geniaal!

Hoewel... Lou Reed...

luc011190 miss kan je nu je avatar opnieuw uploaden met het resize systeem, deze is nogal pixelachtig...

|Joël|
Jordy schreef:
(quote)

Nou, die van mij lukt mooi niet... boehoe

otherfool 7,5 lekker donker en mysterieus.

Mja, ik kan hem ook zo laten natuurlijk...

Ja jongens, kom op nou, verwissel niet steeds je avatar, dan herken je elkaar alsnog niet.

Timo710 schreef:
Ja jongens, kom op nou, verwissel niet steeds je avatar, dan herken je elkaar alsnog niet.

Ik snap die irritatie niet zo. Ik vind het juist wel leuk als mensen af en toe van avatar veranderen. Ze hoeven voor mij echt niet altijd aan een avatar te herkennen zijn hoor. Als de naam maar gelijk blijft, vind ik het belangrijkste

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.