De Site / Algemeen / Avatars
zoeken in:
0
|Joël|
geplaatst: 17 mei 2007, 17:32 uur
Kan dat dan niet om te beginnen worden geregeld, een optie om een afbeelding op je profiel pagina te zetten net zo als op een artiestenpagina?
Dan zien we later toch wel of er nog avatars komen maar zo'n foto op je profiel pagina lijkt me geen drastisch ingrijpende verandering en het maakt het toch wat levendiger. (Als jullie bang zijn voor misbruik kan het toch ook zo worden gedaan net als bij de artiesten pagina's dat moderators de afbeeldingen eerst goed moeten keuren al ben ik daar wel tegen omdat ik denk dat de moderators er dan gek van worden als jij gewoon ff snel je afbeelding wil veranderen want met jou zijn er nog .... aantal die dat ook willen).
Dan zien we later toch wel of er nog avatars komen maar zo'n foto op je profiel pagina lijkt me geen drastisch ingrijpende verandering en het maakt het toch wat levendiger. (Als jullie bang zijn voor misbruik kan het toch ook zo worden gedaan net als bij de artiesten pagina's dat moderators de afbeeldingen eerst goed moeten keuren al ben ik daar wel tegen omdat ik denk dat de moderators er dan gek van worden als jij gewoon ff snel je afbeelding wil veranderen want met jou zijn er nog .... aantal die dat ook willen).
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:37 uur
Ja, een iets meer gepersonaliseerde userpagina lijkt me ook een beter idee. Avatars hoeft van mij ook niet zo. Het gebrek aan avatars vind ik nu juist een van de fijne dingen van de meter-sites.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:38 uur
waxs schreef:
Vind ik juist weer overbodig, kijkt toch niemand na.
Vind ik juist weer overbodig, kijkt toch niemand na.
Wel hoor. Ik denk dat je dit onderschat.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:40 uur
Tsja, ik ga even een plaatje maken om te
laten zien dat het er gewoon goed zal uitzien!
Dus een ogenblik geduld!
.
.
.
(Dit bericht gaat er raar uitzien omdat ik hem anders moet hebben om het er goed uit te laten zien in photoshop!
laten zien dat het er gewoon goed zal uitzien!
Dus een ogenblik geduld!
.
.
.
(Dit bericht gaat er raar uitzien omdat ik hem anders moet hebben om het er goed uit te laten zien in photoshop!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:40 uur
Jah, maar gaat me er meer om dat het dan een foto van iemand wordt en dat een avatar ook bijvoorbeeld de foto van een album hoes kan zijn.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:47 uur
herman schreef:
(quote)
Ik kijk zeer vaak naar deze pagina's, en een foto erbij scheelt zoekwerk in het fotoboek-topic

Daarbij hoef je er geen foto te zetten natuurlijk: je kunt het achterwege laten of een andere afbeelding plaatsen.
Maar ook dit is voor mij geen echte noodzaak.
Avatars op alle discussie-pagina's zijn rommelig en het ontbreken van die rommel maakt deze site zo sterk.
Maar eigenlijk heb ik er al genoeg over gezegd, dus ik laat het er maar bij.
Uiteindelijk is het er maar eentje hier die bepaalt of dit er ooit gaat komen ja of nee:-)
0
geplaatst: 17 mei 2007, 17:58 uur
herman schreef:
Ja, een iets meer gepersonaliseerde userpagina lijkt me ook een beter idee. Avatars hoeft van mij ook niet zo. Het gebrek aan avatars vind ik nu juist een van de fijne dingen van de meter-sites.
I Agree
0
geplaatst: 17 mei 2007, 19:18 uur
Ik ben ook wel voor een avatar, het geeft toch een stuk herkenning en het is een leuk gezicht.
0
geplaatst: 17 mei 2007, 19:30 uur
Ik vind het toch ook wel wat hebben. Nu al helemaal met die flitsende vormgeving. Eigenlijk kan een avatar niet missen, natuurlijk.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 14:27 uur
Justinx schreef:
Ik vind het toch ook wel wat hebben. Nu al helemaal met die flitsende vormgeving. Eigenlijk kan een avatar niet missen, natuurlijk.
Dit is wel een sterk argument natuurlijk
Ik zie ook graag een avatar, maar wel een kleintje
0
geplaatst: 18 mei 2007, 16:39 uur
Ja precies, omdat het forum klein is aangelegd zal een formaat als 100x100 het lelijk maken, ik geloof dat ik bij het voorbeeldje het formaat 50x50 gedaan had...
0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:51 uur
Erg makkelijk om zulke animated gifs tegen te gaan. Een nonargument.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:54 uur
Je kan het natuurlijk ook serieus gemeend hebben ... wat het alleen maar erger maakt

Je ziet het nogal eens opduiken als argument ook geen avatars te nemen, vandaar mijn aanname.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:58 uur
Behalve dat je niet kan quoten, dat het idioot veel plaats inneemt bovenaan en nogal brak (zeg maar niet) is ingewerkt ...
0
geplaatst: 18 mei 2007, 17:59 uur
Onderhond schreef:
Behalve dat je niet kan quoten, dat het idioot veel plaats inneemt bovenaan en nogal brak (zeg maar niet) is ingewerkt ...
Waar heb ie het over?
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 18 mei 2007, 18:10 uur
Mocht de Avatar komen dan toch alleen op je profiel pagina?
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:39 uur
Ik heb even een voorbeeld gemaakt van hoe het er naar mijn inzien uit zou mogen zien. Ik vind het gewoon passen bij het nieuwe design, ik heb me er eerder ook nooit over uitgelaten. Ik denk dat het echt een leuke frisse toevoeging is aan de website. Bekijk het eens.
Mozilla FireFox 2.0
Internet Explorer 7.0
Mozilla FireFox 2.0
Internet Explorer 7.0
* denotes required fields.